Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 12 lutego 2016

Syrena + recenzje lakierów El Corazon, Kaleidoscope, st-06 oraz Golden Rose, Rich Color, 149.

Witajcie :)

Na dziś przygotowałam dla was manicure, które bardzo mi się spodobało; mam nadzieję, że wam też ;) Będzie też recenzja dwóch lakierów - jeden do malowania paznokci, drugi do stemplowania. Zapraszam!

Hello :)

In today's entry there will be a manicure I liked a lot; I hope you'll like it too ;) There will also be a review of two nail polishes: one is for painting nails and another for stamping. Welcome!




Do zrobienia powyższego manicure użyłam trzech lakierów. Lakier bazowy jest nowością w moich zbiorach, więc napiszę o nim słów kilka.

I used three nail polishes for doing this manicure. The base nail polish is new in my stash, so I'm going to write a few words about it.



marka: Golden Rose
kolekcja: Rich Color
numer: 149
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 10, 5 ml/ok. 7 zł
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Rich Color
number: 149
coats: 2
finish: glossy
amount, price: 10, 5 ml/about 7 zloty
my rating: 8/10 pnts





Lakier ten to bardzo ciemny teal. Tak ciemny, że aż prawie czarny. Zerknijcie na zdjęcie, na którym trzymam buteleczkę w dłoni - dojrzycie w niej ten teal, bo na paznokciach jest mniej widoczny. Lakier jest raczej rzadki, ale nie ma problemów z malowaniem. Schnie w ok. 12 minut. Przy zmywaniu mocno brudzi. Odcień bardzo mi się podoba, nie miałam takiego. Atrament!

This nail polish is a very dark teal. It's so dark it's almost black! Take a look at the photo where I keep the bottle in my hand - I guess you're going to notice the teal in it, because it's harder to spot it directly on nails. Nr 149 is quite runny but I had no problems with painting. It was dry in about 12 minutes. It makes skin very dirty when it's removed. I like the shade a lot, I didn't have such one. Ink!

Miętka od El Corazon natomiast to lakier idealny do stemplowania. Dostaje dziesięć na dziesięć możliwych punktów (fanfary!). Lakier jest gęsty, ale w sam raz; wzorki przenoszą się bez problemów. Wykończenie jest półmatowe. Śliczny, wiosenny kolor. Ten lakier może być też używany do malowania paznokci, da wówczas wykończenie wpadające w mat właśnie - jedna warstwa.
Koszt to ok. 6 euro za 15 ml plus wysyłka.

The mint produced by El Corazon is ideal for stamping. It gets ten out of ten possible points *fanfare!* This nail polish is thick, but not too thick; patterns transfer very well. The finish is half matte. Such a lovely spring shade! This Kaleidoscope can also be used as a traditional nail polish, for painting your nails, with one coat; you'll get your mani half matte then.
The cost is about 6 euro for 15 ml plus shipping.

Wracamy do manicure. Na spód dałam lakier Golden Rose, potem gąbeczką nałożyłam tu i ówdzie lakier Barry M z kolekcji Aquarium - Pacific. Całość wystemplowałam lakierem Kaleidoscope, z użyciem plytki hehe 005. Mroczna syrenka :)

Back to the mani. I painted my nails with the Golden Rose first, then I took a make up sponge and put Barry M nail lacquer from the Aquarium collection - Pacific, here and there. I stamped all my nails with Kaleidoscope nail polish. I used hehe 005 stamping plate. A dark mermaid :)








Powiem wam, że dobrze mi się nosiło to manicure.

I felt good wearing this mani, I'm telling you: I liked it!






A tu płytka. Moje ulubione wzorki to te po lewej i ten po prawej od góry.

And here's the stamping plate. My favourite patterns are these from the left and the one up right.




I co powiecie? Jak waszym zdaniem wypadło to mani?

And what will you say? How this manicure looks like in your opinion?

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ale ręcznie byłoby ciężko go odtworzyć:D

      Usuń
  2. Super jest ten wzorek. Teraz chcę przez ciebie tego corazona do stempli - 10 na 10 mówi samo za siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt :) lubię ten wzór stempla

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty ale ciekawy wzór :) niby ryba biby dachówka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pod spodem też prosty, a efektowny ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wyszły te pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne łuski :) Super wygląda ten stemplowy lakier !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre krycie i nawet jakoś specjalnie nie brudzi.

      Usuń
  7. Linda cor.
    Carimbado ficou um espetáculo de linda!


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten syrenkowaty wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I see why you felt good wearing it, it is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Such a dark teal is easier to wear for me than a typical black!

      Usuń
  10. Ślicznie wypadło to mani:) Ciekawy kolor ma golden rose, lubię takie kolory wpadające prawie w czerń :) Widziałam takie brązy, fiolety, bordo, ale teal(morski?) pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Bardzo ciekawy jest! Łatwiej mi się nosi, niż czerń. Fajnie, że też wpadł ci w oko.

      Usuń
  11. It's really pretty... Like you said a dark mermaid! The mint stamped beautifully!

    OdpowiedzUsuń
  12. ehhh ja to tylko podziwiać mogę gdyż praca nie pozwala na malowanie :(
    jedynie na niedziele coś sobie pomaluje na kilka godzin :( Twoje mani genialne :)

    Mam prośbe-mam nadzieje że nie zostaniesz obojętna(tak jak i ja nie umiem przejść obojętnie) . Pokażmy że blogerki nie są obojętne na cierpienie tych istot!
    http://rozmaitowo.blogspot.com/2016/02/skareszyw-2016r-zbiorka-na-uratowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam przekonana, że to czerń;) Super zdobienie, uwielbiam motwy łusek, mam tę płytkę ze względu na ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciemny teal pięęęękny, miałam wrażenie że to czarny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się pomylić, ale pod światło już nie ;)

      Usuń
  15. Rybia łuska ;) bardzo fajnie całość wygląda ;) też mam tą płytkę, ale ego wzoru jeszcze nie nosiłam na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zbierałam się do niego czas jakiś, mam też na ten wzorek inne pomysły ;)

      Usuń
  16. What a wonderful mani dear Aneta! I can really say, that nail polish is for stamping! Eheheh =)

    OdpowiedzUsuń
  17. This is so pretty, it makes me think of a mermaid :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  18. These are lovely

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh what a rich shade! That pattern is looking fab on top of it! Well done! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robi świetne wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww, I like this mani a lot! I'm glad to read a great opinion about the Kaleidoscope stamping polish, I was considering getting some (I already have their ordinary nail polishes and they're amazing) and now I know I won't get disappointed!
    I also loved the way you sponged the BarryM: it gives even more the sense of water <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have two and I must say I'm impressed. The second one is a neon and it appeared I don't feel comfortable in that particular shade, but it's very well opaque. It looks OK even on black!
      Thanks a lot :)

      Usuń
  22. pieknie to wymyslilas, syrenka jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. What a beautiful manicure! Perfect stamping!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, zrobiłaś mi apetyt na ten lakier do stemplowania, ale póki co najpierw muszę zużyć te z CA&BLP (milion lat później... ;) ). A zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja zużywam jakiś lakier, to chyba raz na kilka miesięcy ;)

      Usuń
  25. uwielbiam każde mani w stylu syrenkowym <3 sama planuję niedługo wykorzystać tą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow this is really pretty :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Genialna mroczna syrenka <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.