Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 29 lutego 2016

Rimmel, Rita Ora Collection, 60 Seconds, 873 Breakfast In Bed.

Witam :)

Na dziś przygotowałam dla was wiosenne manicure - nawet, rzekłabym, nieco wielkanocne ;) Bazą w tym zdobieniu jest lakier Rimmel z kolekcji Rity Ory.


Hello :)

I have prepared a spring manicure for today - I'd even say Easter manicure ;) The base nail polish in this mani is Rimmel, Rita Ora collection.





marka: Rimmel 
kolekcja: 60 Seconds
nazwa: 873 Breakfast in Bed
ilość użytych warstw: 3, ale tylko dla ładniejszych zdjęć; lakier dobrze kryje i starczą dwie grubsze
wykończenie: błyszczące z subtelnym, srebrnym shimmerem
pojemność, cena: 8 ml/about 6 zł + koszt wysyłki z Polski
moja ocena: 6/10 pkt

brand: Rimmel
collection: 60 Seconds
name: 873 Breakfast In Bed
number of coats: 3, but only for better photos; 2 thicker ones should be enough
finish: glossy with a subtle silver shimmer
price, amount: about 6 zl plus shipping cost from Poland/8ml
my rating: 6/10 pnts

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, HEPTANE, ISOPROPYL ALCOHOL, BENZOPHENONE-3, CITRAL, RETINYL PALMITATE, BIOTIN, D&C VIOLET NO. 2(CI 60725).



Przyznaję, że rozczarował mnie ten lakier. 60 sekund wysychania można oczywiście między bajki włożyć. Czas schnięcia jest naprawdę długi. Po ok. 25 minutach wydawało mi się, że lakier jest w miarę podeschnięty, ale po upływie około godziny już załapałam solidne wgniecenia - i to na paznokciach z szybkoschnącym topem od Golden Rose, który nigdy nie zawodził. Na paznokciach bez niego oczywiście też wgnioty (testowałam i taką, i taką wersję). W efekcie całość zaczęła wyglądać nieestetycznie i mani poszło do zmycia :( Do tego samopoziomowanie się było takie sobie, a pędzelek źle przycięty (krzywo).

Kolorek jest śliczny i jeśli do czegoś jeszcze ten lakier może mi się przydać, to do stempli, bo dobrze kryje jak na tak jasny odcień.

A o glutkach w środku lakieru nadmieniałam? Nie? No to nadmieniam ;D


I admit I was disappointed with this nail enamel. 60 seconds of drying? You wish! The drying time is really long. After about 25 minutes I had an impression that this nail polish was more or less dry, but after about an hour I got some serious indentations - both on nails with fast drying Golden Rose top coat that had never disappointed me, and on nails without the top (I was testing two versions). All in all the whole lot were looking bad and I removed this manicure :( What more, self levelling was so-so and the brush was badly cut.

The shade is pretty though and if this nail polish may be useful for me, that will be for stamping, because its opacity is good for such a light shade.

Have I mentioned some clumps in this nail polish? No? So I'm mentioning now ;D








Mam jeszcze jeden lakier z tej kolekcji; na szczęście lepiej się spisał ;)

I have another nail polish from this collection; fortunately it worked better ;)






Płytka, jakiej użyłam do stempli to Qgirl-018. Lakier - Colour Alike, B. a Fresh Mojito.

The stamping plate I used here is Qgirl-018. The stamping nail polish - Colour Alike, B. a Fresh Mojito.




Miałyście lakiery Rimmel? Jaka jest wasza o nich opinia?

Did you have Rimmel nail polishes? What's your opinion about them?

54 komentarze:

  1. śliczne zdobienie, bardzo fajnie dobrane kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dawno cię tu nie było ;) Dzięki :)

      Usuń
  2. Faktycznie takie pisankowe to zdobienie ;) Szkoda, że taki kiepski w obsłudze. Ja mam z tej serii nr 203 i też nie jestem w 100% zadowolona z aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sobie sprawdziłam, który ;) Ładny jest!

      Usuń
  3. I love the combo with bright green!
    By the way, it's good to know these are great for stamping. I've had the same drying issue with any other 60seconds I've had the chance to try....so I basically avoid buying them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Have you checked how they stamp?

      Usuń
    2. Creme ones should go, I've tried a couple from my neighbour and they're really opaque.
      I've got a shimmer and it's too sheer to achieve any decent result.

      Usuń
    3. Ah, so cremes can be OK in general, shimmery ones - not?

      Usuń
  4. Jaki ladny ten Rimmelek :) Ja mam 3 z serii 60 seconds i zaden nie schnie w obiecanej minucie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jeden i bardzo nie lubię. Został mi jeszcze rimmel z tych dużych butelek ale jakoś niee, są lepsze lakiery :) Cudna pisaneczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, są lepsze lakiery. Gdyby nie to, że może przydać się do stempli, wyrzuciłabym go.

      Usuń
  6. śliczne zdobienie ;) mam dwa lakiery Rimmela 60seconds, ale żaden nie wysycha po upływie minuty ;) czasami czekam około 20 minut ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czyli nie jestem jedyna, co się na nie skarży ;)

      Usuń
  7. bardzo ładny ten lakier do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the color combination! Too bad the nail polish took a while to dry and didn't self level :( I haven't tried Rimmel nail polish before but I do like their eyeliner and mascara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think I had a mascara of theirs, but it was a long time ago...

      Usuń
  9. Jak wiosennie *_*
    zdobienie świetnie ci wyszło ♥
    Klikniesz w rzeczy w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuje:)

    magicworldpirncesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaokrąglisz paznokcie i na wielkanoc pisanki jak znalazł :)

    Nie przepadam za Rimmelami, kiedyś próbowałam dwóch pastelowych kolorów i miały właśnie taką kiepską formułę jak piszesz. Od tamtych lat nie robiłam drugiego podejścia - są inne firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski Rimmel ma całkiem OK, miałam dwa. Ale ta seria jakoś mnie nie porwała...

      Usuń
  11. Piękne i rzeczywiście nieco wielkanocne mani :) samą już mnie na takie nachodzi :D a rimmelów nie lubię, mają beznadziejną formułę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skarzę się na piaski Rimmla/Rimmela/whatever ;), ale ta kolekcja to raczej nie bardzo...

      Usuń
  12. Nice stamping! :)
    I like the color but it's not so special to wait for an hour to be completely dry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If it didn't have a good opacity for stamping, I'd have thrown it into my wastebin...

      Usuń
  13. Oh yes, this could definitely be an easter manicure! Lovely!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Yeah. Looking at it I feel Easter touch, definitely :)

      Usuń
  14. I think it is a great combo with the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zestawienie, ja mam Rimmel White Hot Love i póki co jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie mam, ciekawe po ilu warstwach kryje.

      Usuń
  16. Szkoda, że się tak nie spisał, bo kolorek bardzo ładny... A wzorek fajny, taki pisankowy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tego Rimmela ze względu na kolor, tylko trochę wkurza mnie to wysychanie - zdarzało się nawet, że mi bąblował, ale nie przyszło mi do głowy, żeby go spróbować do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem odosobniona w tej opinii ;)

      Usuń
  18. Jak zawsze idealny mani ; )
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie jak pisanki, hehe! nie mam żadnego Rimmela, ale to już kolejna opinia, która mnie zniechęca do marki

    OdpowiedzUsuń
  20. It's too bad about the drying time! The stamping is really pretty, though :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkanocno się trochę zrobiło :). Do stempli faktycznie fajny, mnie jakoś one średnio kusiły od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale wpadły przy okazji innych zakupów.

      Usuń
  22. Drying time is not good but it stamped so well...and that is a perfect Easter style mani. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. zachwycam się Twą estetykę malowania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice colour combination :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love these bright yellow shades!

    OdpowiedzUsuń
  26. You always manage to pick the loveliest colors together! Very pretty mani!

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze zdobienie. Mam kilka lakierów tej marki i na razie jeden mnie tylko zawiódł:)

    OdpowiedzUsuń
  28. It looks awesome with that lovely stamping!

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the stamped light green shade and the mani is perfect for this coming season!

    OdpowiedzUsuń
  30. No pisanki jak malowane :D Fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I love that stamped image! I think I want that plate ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam lakiery rimmel, ale z innej serii. Jestem zadowolona ;)
    Zdobienie bardzo fajne, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.