Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 6 lutego 2016

Płytka Bundle Monster i metoda dry brush.

Witajcie :)

Niedawno udało mi się upolować moją pierwszą płytkę Bundle Monster na Allegro. Ucieszyłam się, gdy się pojawiły, bo miałam okazję sprawdzić jej jakość. Jest w porządku! Na płytce widnieje sześć 'ptasich" wzorów, a oto, jakie zdobienie zrobiłam z jej użyciem:


Hello :)

Some time ago I bought my first Bundle Monster stamping plate. I was glad they appeared on Allegro site because I had an occasion to check out their quality. It seems OK! There are six patterns with birds on it and I did such a nail art with one of them:




Oto ta płytka:

Here's the stamping plate: 




Postanowiłam nałożyć biały lakier bazowy, a na nim zrobić trochę maźnięć metodą suchego pędzla. Zmatowiłam całość.

I decided to paint my nails in white and then do some dry brush strokes. I mattified this manicure.




Rezultat był zabawny: dzięki zmatowieniu całość sprawiała wrażenie pokolorowanej kredkami białej kartki.

The result was funny: thanks to mattifying the whole was looking like white pieces of paper, coloured with crayons.





Użyłam tych lakierów:/I used these nail polishes:

Colour Alike, Kind of Black S; Golden Rose, Rich Color nr 76; Sophin, Nail Polish, nr 68; Golden Rose, Rich Color, nr 63, Colour Alike, Kwiaciarka; Golden Rose, Matte Top Coat.

52 komentarze:

  1. Fajna płytka :) Miałaś super pomysł na zdobienie i narobiłaś mi ochoty na matowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz, magia normalnie z tymi płytkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Your mani looks amazing! And beautiful stamping plate! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes, some patterns are like taken from a fairytale!

      Usuń
  4. I'm seriously in love with this manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sama ta metoda suchego pędzelka fajnie wygląda, a ze stemplami jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Superancko to wykombinowałaś:) Lubię technikę dry brush.

    OdpowiedzUsuń
  7. Woww this stamping plate is a love! And the mani *__*
    Soon I'll post my first stamped mani :P
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh wow, that looks fantastic!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow that is some awesome stamping and awesome mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Tak, kilka wzorków jest niczym wzięte z baśni :)

      Usuń
  11. This is so pretty, it reminds me of spring :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too, and today spring is in the air indeed :)

      Usuń
  12. Całkiem fajnie te ptaki wyglądają ;) ja jakoś zawsze wybieram płytki z kwiatami lub geometrycznymi wzorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, chyba też najwięcej mam kwiatowych ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Fajny! Mam też inną, okrągłą płytkę, na której są prawie same sowy.

      Usuń
  14. ale ładny ten wzór z płytki *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super płytka, a całość wygląda świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne tło a ten stempelek to wisienka na torcie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale miazga <3 oczywiście w pozytywnym znaczeniu :D bardzo mi się podoba! No i ta płytka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam dry brush! pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wygląda, dry brush zrobiłaś rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  20. the effect of crayons on paper is fantastic, and the plate stamps very well. I have many XL plates from BM and like them a lot :)

    OdpowiedzUsuń
  21. That's one cool stamping plate! Love the end result!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the effect of the stamping over the dry brush! It does kind of look like crayons :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał, genialna ta płytka, muszę ją mieć <3
    Śliczne zdobienie, uwielbiam efekt dry brush :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ją, przypomina mi te z MoYou, Enchanted.

      Usuń
  24. nice plate, love what you did for base :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.