Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 18 lutego 2016

Piaskowy gradient z Golden Rose.


Witajcie :)

Kiedyś byłam wielką miłośniczką lakierów piaskowych. Choć 'faza' na nie już mi minęła, to jednak mam nadal do nich sympatię i od czasu do czasu lubię ich użyć. Dziś pokażę wam gradient, jaki zrobiłam z użyciem duetu lakierów od Golden Rose, czerwonego i fuksji. Na dwóch paznokciach przystemplowałam kwiatki z płytki m101: trochę mały ten wzorek ;)


Hello :)

I was a textured nail polishes lover some time ago. Nowadays I'm not as interested in them like I used to, but I still like them and I use them from time to time. Today I'm going to show you a gradient I did with two sandy nail polishes by Golden Rose, red and fuchsia one. I also stamped two of my nails with flowery pattern, coming from m101 stamping plate: the stamping pattern is a bit too small for me ;)







Gradient ten ciekawie błyszczał na żywo - czerwony piasek ma w sobie pomarańczowy brokat, a fuksja - fioletowy, tak, że mani mieniło się dwukolorowymi iskierkami.

This gradient was sparkling nicely 'live' - the red sandy includes orange glitter and the fuchsia - purple one, so this mani was sparkly in two kinds of shades.












42 komentarze:

  1. wzory z płytki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten Gradient. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zrobić piaskowy gradient, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - zawsze to coś innego od zwykłego, w sumie fajnie się robi :)

      Usuń
  4. It is a beautiful gradient, and the stamping is perfect om it!

    OdpowiedzUsuń
  5. mogę się założyć, że mnie na piasku by stempel nie wyszedł hah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piasek podobny do różowego Wibosiowego :) Ładne mani wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie mija :P, nadal lubię piaski :). Całość wyszła bardzo fajnie, wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, ale ostatnio najbardziej te zwykłe, błyszczące :)

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam piaska :) a nie porysowałabym sobie nim twarzy w nocy? :D mam tendencję do zadrapań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, gdzie trzymasz ręce ;) A tak na serio, nie sądzę, byś się porysowała :D

      Usuń
  9. Beautiful texture gradient! I love the stamping too... I love stamping over texture polishes but I find the stamping rubs off a bit without top coat to seal it in :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I haven't noticed it in my case, but I usually wear my manis for a day or two.

      Usuń
  10. That one is one of my favourite "Holiday"-polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łądne mani. Widzisz, piszesz, że u Ciebie faza na piaski mineła, a ja mam odwrotnie. Uwielbiam ostatnio piaski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wróci ;) Ale nadal je lubię. Widuję u ciebie ładne piaski :)

      Usuń
  12. Hi dear Aneta! What a pretty mani! I've never tried a textured until now.
    Hope you'll have a serene evening, this week is endless..
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Really lovely texture and nice mani :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Especially for you :D, my dear texture lover :)

      Usuń
  14. This is so pretty, I love raspberry shades :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc u mnie na monitorze nie widać gradientu, ale mani jest śliczne! Mnie faza na piaski chyba nigdy nie minie :D Płytka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwono-różowy, może przez to ;) U mnie widać :)

      Usuń
  16. Uwielbiam lakiery tego typu!
    Zauważyłam, że często używasz lakierków Golden Rose. Chciałabym zapytać, co o nich sądzisz i czy miałaś kiedyś ich matowy topcoat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię je, ale nie wszystkie kolekcje. Nie przepadam za Express Dry i Matte, ale ogólnie lubię ich lakiery, bo mają dobrą jakość za przyzwoitą cenę. NIGDY nie przebarwiły mi znacząco płytki. A ich matowy top mam i lubię, choć mam wrażenie, że ciut rozjaśnia kolor bazowy (próbowałam go na czerni).

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! Ma dwa lakiera akurat z serii Matte, wyglądają super, ale nie utrzymują się na moich paznokciach nawet przez kilka dni, więc nie byłam pewna, czy warto kupić ten top coat. Chyba jednak skuszą się :)

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o Matte, te kolorowe lakiery nie zachwyciły mnie konsystencją. Top matuje dobrze, ale nie wiem, ile matowy efekt się utrzyma - rzadko noszę lakiery dłużej niż dzień lub dwa.

      Usuń
  17. A! Polecam Rich Color, Color Expert, Matte Satin, Prodigy Gel. Nie przepadam za Paris, Miss Selene.

    OdpowiedzUsuń
  18. I like textured polishes, especially the ones that contains glitter too. I like it with the stamped pattern on!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like textured polished a lot, and I never thought of doing a gradient with them, what a great idea!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.