Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

niedziela, 28 lutego 2016

Organizer na płytki od Born Pretty Store.

Witam was :)

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka z rzeczami do recenzji od Born Pretty Store. Do zrecenzowania wybrałam sobie m. in. organizer na płytki, który możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik.

Hi :) Born Pretty Store sent me some stuff to review again, so here we go with a stamping plates case for bigger stamping plates. You can find this plate holder in Born Pretty's offer here: click.




Chodził mi po głowie ten segregator, gdyż nazbierało mi się sporo większych płytek. Jest to dla mnie rzecz, której mieć nie musiałam, ale gdy już się znalazła w moich zbiorach, ułatwiła przechowywanie żelastwa ;)

Organizer zapina się na napę, a wewnątrz znajduje się 20 koszulek. Zrobiony jest z imitacji skóry. Wymiary zamkniętego segregatora to 9,5x14 cm; wymiary koszulek to 13xok. 8 cm. Pasują one np. do płytek BP-L albo MoYou London.


I was thinking about this organizer because I have many large image plates in my stash. The stamping plates case isn't a must have for me, but having it finally it appeared that it helps to keep all this steel stuff in one place ;)

The organizer opens and closes with a press stud. It's made of an artificial leather. There are 20 slots inside. The size of the slots is 13 x 8 cm and the outer size is 14 x 9,5 cm. This size is suitable for f. ex. BP-L or MoYou London stamping plates.




A tak organizer wygląda z płytkami w środku :)

This is how it looks like with stamping plates inside:




Jeśli uważacie zatem, że macie bałagan w płytkach, może on wam się przydać :)

All in all it's a useful thing, so if you think you have a mess and no good place to store your plates, it may be handy :)


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)



If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free :)




39 komentarzy:

  1. It looks like a really good product, I would prefer it in a more neutral color tho...

    OdpowiedzUsuń
  2. I've got one myself and I love it. it's very practical :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) I used to have my big stamping plates in 2 places, now I have in 1 ;)

      Usuń
  3. Wow it seems very useful!!! =)
    Have a good Sunday my dear =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się nad nim zastanawiam... I chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większy porządek ;) Ale bez niego też się da w sumie ;)

      Usuń
  5. Dla mnie nie potrzebny, ale fajne, że Ty jesteś zadowolona. Ciekawy kolorek, praktyczne zapięcie;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie by się przydał bo moja kolekcja się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy ok. 18 dużych płytkach uznałam, że pora zapakować je w coś sensowniejszego ;)

      Usuń
  7. fajna sprawa taki organizer,moje walają się w kartoniku i nigdy nie mogę znaleśc tej odpowiedniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja mam i sobie chwale, bo wreszcie jest gdzie trxymaac plytki

    OdpowiedzUsuń
  9. This sounds really useful, I love being organized :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I remember your posts about how to stay organized :)

      Usuń
  10. Przydatny gadżet :) Ja mam płytki w albumie na zdjęcia, ale przy większej ilości przestaje się spisywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i mogę przyznać, że życie bez niego było dużo trudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno przeszłam na dużo większy organizer, mam w nim wciąż wolne miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. i have smaller, now i need this bigger version ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice review! :) I have the smaller organizer... I might get the bigger one later but I don't have many big plates right now

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie w tym tygodniu zapełniłam taki organizer :D będę musiała zamówić kolejny - wezmę taki sam, bo świetnie mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, chyba się na taki skuszę bo mam tylko na okrągłe i małe płytki

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie leci ten organizer w ramach współpracy też :) 'żelastwa' przybywa, więc i dobry domek dla nich stał się potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przybywa ;) Jest całkiem ciężki taki napełniony prawie do końca...

      Usuń
  18. ja płytek nie posiadam, ale organizer fajny i wydaje się być solidny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This looks awesome, I don't have many big plates but it looks handy if I expand my collection!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te organizery, w ogóle lubię organizować rzeczy :D Dlatego moje płytki leżą luzem w pudełku ;D Muszę kupić im jakiś domek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też leżały m.in. w pudełku. Jestem b. dobra w organizacji czasu, rzeczy już mniej ;)

      Usuń
  21. This is in my To-Get list. I've got plenty of the small ones, but I've never got a big one and it would be appropriate since I've got many XL plates as well.
    I'm quite a maniac for organizing things, so...

    OdpowiedzUsuń
  22. potrzebuję takiego organizera, ale na okrągłe płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I don't have many stamping plates but I see how this could make the life easier for the ones that have :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatna rzecz :) I jeszcze w kolorze różowym ^^

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.