środa, 10 lutego 2016

Na cyrkowo z Barry M ;)

Cześć :)

Chcecie zobaczyć, co namalowałam kilka miesięcy temu? To zapraszam :)

Tym razem pobawiłam się w robienie ukośnego gradientu na dwóch palcach. Zwykle dobrze jest zmieszać brzegi kolorów przed nałożeniem na paznokieć np. wykałaczką. A ja zrobiłam zygzaki, tak że przejścia między kolorami są ciut inne (chyba najbardziej widać ten zygzak na środkowym palcu między czerwienią a turkusem). Postanowiłam też dodać ćwieki, a że nie mam na stanie takich w kolorach identycznych, jak Plum i Pomegranate od Barry'ego M, to po prostu pomalowałam złote ćwieki tymi lakierami i nałożyłam na paznokcie. Całość pokryłam bezbarwnym topem.

Moim zdaniem jest cyrkowo ;P


Hi :)

Do you want to see what I created a few months ago? Welcome :)

I was playing with a slanted gradient on my two fingers. It's good to blend edges of colours before you put the sponge on your nails. I made some zig-zags and that's why the colour transitions are slightly different than usual (I guess the zig-zag is the most visible on my middle finger, between the red and turquoise). I decided to add rhinestones, but I haven't got exactly the same shade like Pomegranate and Plum on stock, of course, so I simply painted silver studs with these polishes and put on my nails. The whole lot were covered by a clear top coat.

There's something from circus here, methinks ;P








46 komentarzy:

  1. O mama mia co za cudowności <3 Chciałabym umieć zrobić taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakimś ekstra specem od gradientów nie jestem ;) Grunt to mieć gąbeczkę do makijażu :)

      Usuń
  2. Very unique and pretty manicure! I love these Barry M shades together!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Gradienty zawsze wpadają mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice diagonal gradient! I love the colors together :) it kind of reminds me of a snow cone!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wyglada, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory !
    musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so pretty, it kind of reminds me of a Popsicle :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  8. What a pretty mani my dear! Yesterday I've done another stamping... the only problem is that every nail is different from all the other ones! :-D by the way the flowery stamper is really a love! Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :)
      Do you mean stamping patterns in not exactly the same places? Wrong placing? It's a matter of practice, sometimes you may need a different stamper. The flowery stamping plate is one of my favourites!

      Usuń
  9. WOW, those colors look awesome together!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful nails ...love the gradient...Followed you Back :)

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam gradienty ;) Szkoda tylko że tyle roboty przy nich :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, that's great. I love the way the studs kind of make it all come together :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They were initially gold but they didn't suit me in gold ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Takie sobie wyrosły ;) Bycie kotem w poprzednim wcieleniu zobowiązuje ;D

      Usuń
  14. I like very much the gradient effect you made!

    OdpowiedzUsuń
  15. To malowanie ćwieków lakierami to sprytna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, bo zawsze można dobrze dopasować ćwieki do kolorystyki manicure.

      Usuń
  16. Ale fajne, bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cyrkowo mi się nie kojarzy, ale jest pięknie! Wspaniałe połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się skojarzyło z ubraniami klaunów czy innych arlekinów. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  18. Przywodzi mi na myśl kolorowe egzotyczne ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks cool! I like that u added bright blue to this manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pościak ! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. łądnie się przechodzą te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kojarzy się rzeczywiście cyrkowo:) Barry M cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne, super pomysł na zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń