Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 1 lutego 2016

Golden Rose, Rich Color nr 35 oraz Golden Rose, Ice Chic, nr 104.

Hej :)

Lubicie czerń na paznokciach? Ja rzadko noszę ją bez dodatków. Zwykle, gdy już się na nią zdecyduję, to używam również czegoś, co ją choć trochę rozjaśni - i takie też manicure przygotowałam na dziś. Oj, dawno nie było tu brokatu ;) Obydwa lakiery tu zastosowane są nowe na blogu, dlatego też pokrótce je wam opiszę.

Hey :)

Do you like black on nails? I rarely wear it without an addition. I usually add something to brighten the colour up - and I've prepared such mani for today. There wasn't any glitter for quite a long time here ;) Both nail polishes that I used are new on my blog, so there will be a short review of them.



marka: Golden Rose
kolekcja: Rich Color
numer: 35
ilość zastosowanych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 10, 5 ml/6-7 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Rich Color
number: 35
number of coats used: 2
finish: glossy
amount, price: 10, 5 ml/6-7 zloty
my rating: 7,5/10 pkt


Kończy mi się czarny Flormar, Black Minimalism... Jeśli kończy mi się jakiś lakier, to najczęściej biały, a tu nagle czerń też (a wy? jakie kolory najczęściej 'wykańczacie'?). Nie znalazłam go już w sklepach, więc zamówiłam ten Golden Rose. Czy jest to moja ulubiona czerń? Wydaje mi się, że Flormar dawał większy połysk. Krycie jest dobre, czas schnięcia również. Nie przepadam za pędzelkami, jakie są ostatnio w Rich Color (sztywne włosie, wydaje się bardzo syntetyczne, no i czasem zdarzają się wystające włoski). Bezbłędnie przycięte pędzelki miałam w Prodigy Gel.


My Flormar nail polish, Black Minimalism has come to an end... I noticed that when a bottle of a nail polish finishes, this is white in my case and now black :O (and you? which colours do you 'finish' the most often?). I didn't find this Flormar in shops, so I ordered Golden Rose. Is it my favourite black? I think Flormar was more shiny. The time of drying of the Golden Rose is good, opacity too. I'm not a fan of the latest Rich Color brushes (stiff hair, looks very synthetic, sometimes sticky hair happens). I have great brushes in Prodigy Gel lacquers.





Czarne jak smoła paznokcie pokryłam brokatem z nowej kolekcji Golden Rose.

I covered these black nails with a glitter from a new Golden Rose collection.



marka: Golden Rose
kolekcja: Ice Chic
numer: 104
ilość zastosowanych warstw: 1
wykończenie: glitter w bezbarwnej bazie
pojemność, cena: 10, 5 ml/7 zł
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Ice Chic
number: 104
number of coats used: 1
finish: glitter in a clear base
amount, price: 10, 5 ml/7 zloty
my rating: 7/10 pkt


I znów pędzelek ze sterczącymi na boki włoskami, zerknijcie dokładnie ;)

And again a brush with sticky hair, take a closer look ;)






Nakładałam ten glitter za pomocą... folii bąbelkowej, bo tajemniczo wcięło mi gąbeczki do makijażu. Bezbarwny lakier jest dość gęsto napakowany drobinkami; są naprawdę małe i dają efekt diod, jak ja to nazywam, co najlepiej widać w sztucznym świetle. Ten lakier jest podobny do brokatowego Wow! z zielonkawymi drobinkami, nr 204, ale wydaje mi się, że Wow! ma je większe. Zmywanie nie sprawia większych trudności.

 Całość pokryłam bezbarwnym topem Prodigy Gel. Taka mała rada dla początkujących, warto nakładać bezbarwny lakier na brokatowy top, bo wówczas manicure zyskuje na głębi.


I was putting this glitter on with... a bubble foil, because my make up sponges had magically disappeared. This clear nail polish is quite densely packed with tiny glitters that give diode effect, so to speak. It's visible the best in an artificial light. The Ice Chic enamel is similar to Wow! nr 204, but I think that Wow! contains bigger glitter. Removing doesn't cause problems.

I covered my nails with a clear Prodigy Gel top coat. Such a little piece of advice for beginners, it's better to use a clear top coat on a glitter, you'll gain more depth.

Kilka zbliżeń na paznokcie/a few close-ups at my nails:





Co wy na to?

What's your opinion?


59 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najszybciej kończy mi się czarny lakier. Zazwyczaj ten z Golden Rose, ale jak słusznie zauważyłaś, nad pędzelkami ostatnio się nie zachwycam.
    U mnie czerń króluje zazwyczaj solo, jednak takie połączenie również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem osamotniona z wrażeniami dotyczącymi pędzelków...

      Usuń
  2. Osobiście w ogóle nie noszę czarnego lakieru. Z ciemnych odcieni wybieram albo granaty, albo grafity i ciemne szarości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czerń na paznokciach a z brokatem to już szczególnie ... pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń na paznokciach zawsze podoba mi się u innych, u siebie jakoś za nią nie przepadam :) Z tym brokatem wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I use up white polish the fastest. I don't wear black that often the tip wear is too obvious and i like wearing brighter colors. I do love glitters over black like this though! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się połączenie, a glitter pewnie kupię przy okazji najbliższej wizyty na stoisku GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli wpadł ci w oko, cieszę się:)

      Usuń
  7. Super! Uwielbiam czarny kolor, również na paznokciach :) Brokatowy top ładnie ożywił całe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A pure black polish isn't me - but with glitter used like this, it is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. I absolutely love glitters like this! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam aktualnie tą czerń na paznokciach, ale bez żadnych dodatków, ale gdy zobaczyłam twój brokat to też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich całych czarnych paznokci to chyba nigdy nie nosiłam, zazwyczaj ozdabiam jednak

    OdpowiedzUsuń
  12. CHarming design and lovely gloss!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czerń na paznokciach w towarzystwie innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją ulubioną czernią jest ta od Colour Alike, typografia L, stary black saint (zanim zrobili holo), teraz to chyba zreanimowali jako kind of black (wersja niestemplowa). Potem czerń z My Secret. Flormara nie miałam.

    A "diodowy" brokacik wpada mi w oko i w chciejlistę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego Kind of Black w wersji niestemplowej, a szkoda, może być dobry!

      Usuń
  15. Kooocham czerń na pazurach <3 co zresztą już dzisiaj zauważyłaś :P Mi najczęściej kończą się białe i czarne właśnie....z tą samą częstotliwością :D Ulubioną czernią póki co jest CATRICE 39 black to the routes :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow,piękne są.Uwielbiam tak klasycznie a jakze eleganckie pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lubię dać coś ciekawego na czerń ;)

      Usuń
  17. piękny akcent ożywiający czerń, bardzo ładnie rozmieszczony ten glitter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Folia bąbelkowa jakoś dała radę ;)

      Usuń
  18. uwielbiam glitterowy gradient, super wyglada na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same here... I always finish black and whites! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black and white are often used as bases for some nail polishes...

      Usuń
  20. Wspaniały efekt, w sam raz na imprezę w kończącym się karnawale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, na karnawał w sam raz :)

      Usuń
    2. No właśnie, na karnawał w sam raz :)

      Usuń
  21. Dodatek glitteru bardzo dobrze ożywia tą czerń. Ja jak chcę ciemny to używam brązu, dark indigo czy szary mam często, bo czarne paznokcie nie pasują mi zazwyczaj do outfitu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda niczym gwiaździste niebo :) Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerń jest zawsze dobrym pomysłem na paznokciach :D a jeszcze z drobinkami <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na razie skończyły mi się tylko czarny i biały:D I złoto dość szybko mi wychodzi z jakiegoś powodu. Mam ten czarny z golden i szybko zgluciał. Rozcieńczyłam go tym płynem z seche ale nie wiem czy mi się to podoba. Czerń z brokatem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gluciej mi, Goldenie! :D
      Mnie jeszcze kończy się mięta ;)

      Usuń
  25. Hi dear Aneta, what an elegant mani here. Only recently I started using black nail polish, and it inspires me a lot! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it can make a good contrast with another well opaque nail polish or can be a good base for multichrome nail polishes!

      Usuń
  26. Uwielbiam czerń na paznokciach !
    przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love how elegant and chic with the glitter on it looks!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Golden Rose ;) a paznokcie masz śliczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham czarne paznokcie - bez niczego, tylko czarne. Wzorki są dla innych kolorów. Czarny jest VIP.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię :) Ta czerń z GR to moja ulubiona, idealnie nadaje się też do stempli :) Z brokatem ślicznie wygląda, trochę sylwestrowo mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli to jest twoja ulubiona czerń? Nie wiedziałam.

      Usuń
  31. Pięknie dopracowany manicure.

    OdpowiedzUsuń
  32. Great combo. I really like the black and the glitter :-D

    OdpowiedzUsuń
  33. I love the way the glitter looks over the black polish :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  34. I'm rarely wearing a black on its own (unless it has some kind of glitter in-bedded into the formula). I love using black as bases for nail art as you've done! The glitter addition looks beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdobienie :)
    Też mam tą czerń z GR i jak na razie jestem bardzo zadowolona, niesamowicie kryje :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.