Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 26 lutego 2016

Essence, The Gel, 33 Wild White Ways + Colour Alike, nr 512 Niebieskie migdały

 Witajcie :)

Wiosna się zbliża, będzie zatem coś w wiosennym odcieniu, i tym razem 'nagie' jak fabryka stworzyła ;) Ale najpierw - coś w odcieniu bardziej zimowym...


Hello :)

Spring is coming so there's going to be a manicure in a spring mood. This time - a naked one, just like the factory made it ;) But first - something in a shade that's closer to winter...




marka: Essence
nazwa: 33 Wild White Ways
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: żelowe
cena: ok. 8 zł/8 ml
moja ocena: 8, 5/10 pkt

brand: Essence
name: 33 Wild White Ways
number of coats: 2
finish: gelly
price: about 1,7 euro/8ml
my rating: 8, 5/10 pnts


ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Bardzo polubiłam ten lakier ze względu na zadowalające krycie. Dwie warstwy jak na biel to świetny wynik. Poza tym kolor jest naprawdę mocno biały, a lakier szybko schnie (10-15 minut). Myślę, że wart jest polecenia, jeśli szukacie dobrej jakości.

I've liked this nail polish a lot because it's very well opaque. Two coats! A great achievement for a white shade. Besides the white is really intensive and dries fast (10-15 minutes). I think it's worth recommending if you're searching for a good quality.




Teraz - bardziej wiosennie :)

Now - a spring mood :)




marka: Colour Alike
nazwa: nr 512 Niebieskie migdały
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: holograficzne
pojemność, cena: 8 ml/ok. 14 zł
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: Colour Alike
name: nr 512 Niebieskie migdały
number of coats: 2
finish: holographic
amount, price: 8 ml/about 14 zl
my rating: 7,5/10 pnts




Lakier bezproblemowo się rozprowadza. Czas schnięcia to ok. 20 minut. Efekt holograficzny jest rozproszony i subtelny. Zwykle co wyprodukuje colorowo, trzyma się na mnie całkiem dobrze, i tak też jest w tym przypadku.

This nail polish paints easily. The drying time is about 20 minutes. The holographic effect here is scattered and subtle. Usually, what Colorowo produces, lasts well on me and it happens in this case too.







Macie? Nosiłybyście taki odcień, takie wykończenie? Ja go lubię, choć mógłby lepiej kryć przy stemplach...

Have you got it? Would you wear such a shade, such a finish? I like it, but I wish it had better opacity when stamped...





59 komentarzy:

  1. I need a new white polish! Maybe I'll try this one :) great review... I love the subtle holo too... Too bad it doesn't work well for stamping

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was satisfied with this white :)
      It works well, the holo, but not excellent (on dark shades).

      Usuń
  2. Śliczny niebieski :) Jak jasne dżinsy :) Essence nie mam nic, aż dziwne, dwie warstwy do pełnego krycia to super wynik. Większość po dwóch prosi się o jeszcze jedną a jak są mocno pigmentowane jak sally hansen to dziwnie się nimi maluje. Może za bardzo wymagająca jestem :D Ale za to mam czerń praktycznie idealną z china glaze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liquid Leather? Miałam. Skończyła się ;)
      Wcześniej używałam Sally Hansen, White On - 2 warstwy bieli wyglądały dobrze, ale teraz już nie używam, gdyż ma ona w składzie na pewno pochodne formaldehydu, a być może że jego samego też (tego akurat nie pamiętam, ale pochodnych jestem w 100% pewna).

      Usuń
    2. Tak liquid leather :D Ja teraz mam sally ale jest jakiś jakby suchy? Mam resztkę bieli z flormaru i lepiej się nią maluje i jest taka bardziej kremowa.

      Usuń
  3. świetny ten colour alike!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez przyjemniaczek z niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba fajne, ale biel już mam moją ulubioną (sally hansen) więc nie eksperymentuję z innymi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam oba, do tej bieli nie mogę się akurat przekonać :/ Za to niebieskie migdały uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a ja bardzo lubię to Essence...

      Usuń
  7. Ja uwielbiam biel na paznokciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! I często noszę ostatnimi czasy.

      Usuń
  8. Oba kolory sa boskie a do tego te paznokcie same w sobie oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba kolory świetnie wyglądają ale ta biel przypadła nam mocno do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. loved the colors sweety!
    i´m following you!!
    Flavia
    www.secret4beauty.blogspot.com
    www.adoteumfocinhocarente.blogspot.com
    loja virtual: www.adote.iluria.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi. Are you sure? I can't see you among followers ;)

      Usuń
  11. faktycznie bardzo biała ta biel :D do stempli się nadaje?
    a ten CA też mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna się nadawać, choć nie próbowałam - ostatnio stempluję Colour Alike. Ale Essence ma lepsze krycie od bieli Golden Rose, Rich Color.

      Usuń
  12. Hi dear Aneta!!! What a pretty white the one by Essence! Now I have to finish the one by Flormar but then I think I'll opt for the one you're presenting here because the brush is large and so comfortable :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o białe lakiery, to polecam te z Bourjois. Wszędzie je można dostać. U mnie trzymają się nawet do tygodnia, nie odpryskują. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. What a nice surprise! I must definitely consider this white, then. I'm always looking for a great one which is not tricky to apply. Just out of curiosity, did you notice any actual "intensifying" power with this Colour Alike? I know CAs are usually gorgeous on their own with no need for any specific base :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I didn't put this Colour Alike on the white nail polish, just on its own :)

      Usuń
    2. I thought you used it as a combo :D

      Usuń
  15. CA jest całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like the white Essence, I use it myself :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrozumiałam, że nigdy nie miałam lakierów z Essence :) Ten biały mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaintrygowała mnie ta biel...muszę sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. That looks like a lovely white polish, it's so vibrant :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  20. niebieski mnie urzekł kompletnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biały kolor zdecydowanie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love Wild white ways. This is such a good white polish. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. The white is really lovely, just like I prefer them!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ten błękit, wiem co mówię bo sama się na niego skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooh! The white one sounds great!
    I like the blue holo too!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz bardzo ładny kształt paznokci i ten niebieski kolorek jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny kształt, kolory świetne całość bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great swatches! I've got both shades and I really like them :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Both? So you know what I'm talking about :)

      Usuń
  30. wild white ways looks great, love your spring mood polish too :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.