piątek, 19 lutego 2016

Colour Alike, nr 480 Gdański Blues + B. a Raindrop w jeansowym mani.

Witajcie :)

Dziś - manicure w dwóch odcieniach niebieskiego, ciemniejszym i jaśniejszym. Ten ciemniejszy to Colour Alike nr 480, Gdański Blues - w chwili obecnej niedostępny w sklepie firmy. Drugi, jaśniejszy, to lakier do stempli od CA.

 Oto, jak wyszedł efekt końcowy:


Hello :)

Today I'm going to show you my manicure in two shades of blue, a darker and lighter one. This darker one is Colour Alike, nr 480 - Gdański Blues; it isn't available in their online shop now. The second one is in a lighter shade and it's a stamping polish by CA.

Here's how the final effect was looking like:




A tu, dla przypomnienia, Gdański Blues (już go recenzowałam):

And here is Gdański Blues as a reminder (I had already reviewed this one):






B. a Raindrop natomiast to śliczny jasny niebieski, trochę wpadający w teal. Miał nie lada wyzwanie przebić się na tym błyszczącym ciemnym niebieskim. Myślę, że dał radę!

B. a Raindrop is a lovely light blue, sligtly teal-ish. It had a hard task to do, to be visible on the shiny dark blue, but I think it managed!





Nie jest tak gęsty, jak B. a Red Wine i mniej barwi skórki, więc dostaje 9 na 10 pkt. To bardzo udany lakier! Na pewno pokażę wam go jeszcze na jaśniejszym tle, gdyż jestem w trakcie pisania recenzji dla Born Pretty i użyłam go ponownie na bieli.

It isn't as thick as B. a Red Wine and it stains cuticles much less, so it gets 9/10 possible points. It's a very well done stamping nail polish! I'm going to show it on a lighter background too, because I'm writing a review for Born Pretty and I used this nail polish on a white shade there.




Takie morsko-jeansowe manicure ;)

Such a jeans - sea manicure ;)





A tu - przed monitorem laptopa w trakcie pisania postu (z tym, że mam kolorowe żaluzje w pokoju, stąd trochę zmieniony odcień):

And here - in the front of my laptop, when I was writing this post (I have colourful blinds in this room, that's why the shade is changed a bit):




Użyta płytka to BP-L003.

I used BP-L003 stamping plate.

Jak wam się podobają takie paznokcie?

Do you like this mani?

47 komentarzy:

  1. piękny odcień lakieru a sam wzorek też niczego sobie ;) brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek jest super :) piękne pazurki. Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bazowy super, ładnie wygląda z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy jeszcze wróci do sprzedaży ;)

      Usuń
  4. Śliczny efekt, a lakier bazowy mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek nadaje jeszcze większej urody Twoim pazurkom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty this subtle effect! It is elegant =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh - that stamping makes it even more gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja dziś niebieskości mam, ale Twoje jak zawsze wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu mi się z syrenką skojarzyły te paznokcie ;) śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Na Nailpolis nazwałam to syrenką z jeansową łuską :)

      Usuń
  10. Lovely shade and a very delicate stamping!))

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous blue, love the stamping too :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te twoje wzorki ;)
    manicure pięknie się prezentuje ;)

    ps. Mogę prosić o kliknięcie chociaż jeden link, bardzo mi to pomoże ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html
    z góry dziękuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten najbardziej mi się podoba ze wszystkich, które u Ciebie widziałam :)
    Kojarzy mi się z kolorami Turcji i Grecji, Santorini, te klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  14. This is so pretty! It reminds me of mermaid scales :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. I really love the colors used together here! Nice stamping!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny manicure, jak zawsze :) Bardzo mi się podoba ten Gdański Blues <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszły świetne :). Z tej 2, jakoś dużo bardziej wpada mi w oko ciemniejszy, w sumie to narobiłaś mi ochoty na niego i mam nadzieję, że szybko wróci do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jak zobaczysz B. a Raindrop na bieli, to może zmienisz zdanie ;D

      Usuń
  18. pięknie wygladaja ;) lubie takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful base color! It does look like a mermaid :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie połączenie! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I think that looks super cool! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny efekt! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous mani. These are both pretty colours :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. You're making me want some B. Colour Alike myself too!
    I'm happy I have Gdanski Blue in my drawer, is a very gorgeous blue. And the subtle stamping fits perfectly <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne paznokcie, chyba też mam ten lakier do stempli :)

    OdpowiedzUsuń