Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 9 lutego 2016

Colour Alike, B. a Red Wine w zdobieniu z MoYou.

Witajcie, drogie czytelniczki i czytelnicy :) Dziś na tapetę wezmę czerwony lakier do stemplowania. Jak się sprawuje i czy wart jest kupna? Zapraszam do czytania i oglądania.

Hello, my dear readers :) Today I'm going to review a red stamping nail polish. How does it work and is it worth buying? Go ahead, read and watch to check out :)




marka: Colour Alike
nazwa: B. a Red Wine
wykończenie: metaliczny lakier do stempli
pojemność, cena: 8 ml/18 zł
moja ocena: 8/10 pkt


brand: Colour Alike
name: B. a Red Wine
finish: metallic stamping nail polish
price, amount: 5 euro/8 ml
my rating: 8/10 pnts



Jak widzicie, lakier zarobił sporo punktów. Jest bardzo efektowny i ma świetne krycie na jasnych odcieniach, a i na ciemnych kryje dobrze (z tego, co widziałam w necie). Jest to seksowny odcień czerwieni, pięknie połyskuje. Ma niestety swoje wady: jest bardzo gęsty, do tego stopnia, że nakładany na płytkę sprawiał wrażenie trochę glutowatego (może trafiłam na taki pojedynczy egzemplarz? Np. B. an Aurora taki nie był), no i brudzi skórki! Wybaczam mu jednak te drobne niedoskonałości, bo pięknie się prezentuje. Jednym słowem, wygląda bosko! No dobra, to dwa słowa :D

As you can see, this nail lacquer got many points from me. It's very eye-catching and has a great opacity on light shades. It's also well opaque on darker ones (I saw some swatches made on the black background). This is a sexy shade of red with a lovely shine. It has its disadvantages though: it's very thick and it seemed a bit bogey on my stamping plate - maybe only mine is like this? B. an Aurora isn't so thick. Besides, B. a Red Wine stains cuticles. I can forgive it to this beauty, I'm so impressed by its finish. It's gorgeous!






Ujęcia z bardzo bliska:

Some macro shots:



Do wykonania manicure użyłam:

For doing this mani I used:


I płytka MoYou, z której pobrałam wzorek:

And MoYou stamping plate I transferred the pattern:



Ciekawa jestem, czy ta czerwień zrobiła na was wrażenie :)

I wonder if this stamping polish made an impression on you :)

70 komentarzy:

  1. kompletnie i ewidentnie mnie oczarowałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier mam i b. lubię - też uważam, że jest piękny :) A Twoje zdobienie b. przypadło mi do gustu ;) Efektowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten GR spod spodu, jest świetny jako baza!

      Usuń
  3. Bardzo ładny ten kolor, świetnie stempluje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Duet idealny, a ta płytka! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój bardziej idzie w różowe tony :( wolałabym, żeby był jednak czerwieńszy. I też jest taki okrutnie gęsty. Ale ładnie stempluje, tylko ten róż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak to się stało? Różne partie? Ja ten mój kupiłam niedawno, koniec stycznia bodajże.

      Usuń
    2. Ja swój kupowałam w całym secie od B., chyba jakoś koniec października, nie pamiętam dokładnie. Taka czerwień z magentą, muszę odgrzebać zdobienie, jakie z nim robiłam.

      Usuń
    3. A! A ja pojedynczo, ten czerwony w styczniu, ze sklepu od CA.

      Usuń
  6. I am impressed. Its gorgeous shade of red :) Love the stamping plate too. Loving all the floral patterns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Pro collection by MoYou is my favourite. Thank you :)

      Usuń
  7. Ładnie się odbił :) Szkoda że glutowaty, z rzadkimi lepiej się pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glutek do stempli jeszcze może być, gorzej, gdyby trzeba było takim paznokcie malować...

      Usuń
  8. mam i lubię, jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo fajnie :). Mimo drobnych wad, brałabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wady są do przejścia, a jaki on piękny! :)

      Usuń
  10. Gorgeous! Looks lovely for Valentines Day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're right it can be suitable for that day :)

      Usuń
  11. Very nice manicure, the stamped pattern adds a baroque effect in my opinion.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój egzemplarz tego lakieru też jest taki gęsty, więc może to wina serii? Bardzo ładnie wygląda na tej jasnej bazie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może?
      Dobrze, że da się jakoś to opanować.

      Usuń
  13. I love this, the base color is the perfect off white! it goes so well with the red stamping :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually it isn't pure white, but close to :)

      Usuń
  14. Wow, that looks like a really cool stamping polish! It's on my wish list now :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice mani! Love the color combo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest bardzo dobry, bo i kolory są świetnie dobrane i wzór mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. It is so beautiful, and what a lot of detail in the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful stamping! :) Too bad the red stamping polish stains cuticles but I guess you could use a peel off latex barrier first

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wygląda! :) aczkolwiek wśród czerwieni można znaleźć sporo dobrze stemplujących, dlatego nie kupuję specjalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. That's a great polish for stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka lakierów B :) i moje też są tyci za gęste ale pigmentacje mają po prostu megaaa - uwielbiam je pomimo małej niedoskonałości ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja jest naprawdę bardzo dobra!

      Usuń
  23. Piękne połączenie lakierów i wzorka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O ile nie przepadam za bielą w paznokciach, to z takim zdobieniem mogłabym chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. This is so pretty, it reminds me of climbing ivy :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, it can be associated with the ivy! I like this pattern, it isn't obvious and interesting.

      Usuń
  26. Świetny jest ten lakier do stempli! Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. It's definitely a perfect red for stamping! Your review is very nice and love the pictures especially macro! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I like watching macros taken by other nail polish bloggers too :)

      Usuń
  28. This is SO stunning... I love the shape of your nails and I love the stamping :)
    Excellent job :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. I definitely MUST buy some Colour Alike! ps. the stamping pattern you used here is amazing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I like this pattern a lot, it's unique!

      Usuń
  30. Lovely Design


    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. What a pretty mani, very precise! And the flowery stamper is a love!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorgeous mani and that CA is just awesome :-D <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna czerwień, z bliska prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. perfect stamping and lovely color combo :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.