Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Sophin, Nail Polish, nr 207: tęczowe holo.

Witajcie :)

Dzisiejszy post dotyczyć będzie lakieru marki nowej na moim blogu, a nazywa się ona Sophin. Ostatnio jakoś niespecjalnie chciało mi się współprac, zima rozleniwia, czy co? Podejmowanie współprac jest dla mnie trochę bardziej jak "praca zlecona", ponieważ podjęło się zobowiązanie. No, ale lakiery tej marki, nowość na polskim rynku, zaciekawiły mnie na tyle, że zdecydowałam się na współpracę: a oto jej efekty :)


Hello :)

Today's post will be about a nail polish of a new brand on my blog. The brand's name is Sophin. I haven't been much for cooperation posts lately, winter makes me lazier or what? Agreeing to cooperate is more or less like "a have-to-do job", because it means obligation. But Sophin nail polishes, new on a Polish market, made me interested in them in such degree that I decided to cooperate with this brand and here are the effects :)






marka: Sophin
nazwa: Nail Polish, nr 207
wykończenie: linearne, holograficzne, satynowe
ilość użytych warstw: 2
pojemność, cena: 12 ml/ok. 27 zł
moja ocena: 9/10 pkt


brand: Sophin
name: Nail Polish, nr 207
finish: linear holographic, satin
number of coats used: 2
amount, price: 12 ml/about 27 zloty
my rating: 9/10 pnts


skład:/ingredients:



Wiecie, że po tym, jak omal nie straciłam dwóch paznokci, używam tylko i wyłącznie lakierów bez formaldehydu i jego pochodnych? Tu właśnie jest taki skład.

Do you know that I use only nail polishes without formaldehyde and its derivatives after I had almost lost my two nails? Here's no formaldehyde, no its derivatives.


Buteleczka, w której znajduje się lakier, przypomina mi ciężkością te od OPI: solidne, grube szkło. Podobnie jest z uchwytem pędzelka, taki "OPIkowy" w dotyku. Pędzelek jest dla mnie akurat, nie jest to typ "łopaty".

The bottle this nail enamel was poured into reminds me of OPI: a solid glass that is quite heavy. There's a similar thing with the nail polish handle: OPI-like in touch. The brush is accurate, not like a shovel.




To holo schnie szybko, ok. 5 minut. Rozprowadza się bez problemów i schnie na satynę. Przypomina mi tym holograficzne lakiery Pupa, które schną w podobny sposób, ale o wiele drożej kosztują (5 ml/ponad 20 zł) i brak im tęczowego efektu. Tu efekt jest zdecydowanie mocniejszy. Podobne wykończenie mają też np. lakiery Shaka z linii produkcyjnej B (satyna, ale efekt holo mają rozproszony).

This holo is dry fast, in about 5 minutes. It paints without problems and dries satin-like. It reminds me of Pupa holographics in this, but they are much more expensive (5 ml/more than 20 zloty) and they don't have a linear effect. Sophin has definitely a stronger effect. A similar satin holo finish can be find also in f. ex. Shaka nail polishes from batch B (but they are scattered holos).

Postanowiłam pokazać wam, jak wygląda ten lakier, gdy światło pada na niego mocno i słabiej. On przez cały czas daje linearny efekt holo, mocniejszy w silniejszym świetle, słabszy w słabszym. Poza tym spójrzcie na palec serdeczny. Chciałam pokazać wam, czy lakier nadaje się do stempli i pomalowałam serdeczny na czarno, by sprawdzić, czy da radę w kryciu na najtrudniejszym kolorze. Dał!

I decided to show you how this nail polish looks like in a stronger and weaker light. It has the linear holo effect all the time, but it's weaker in weaker light and more visible in a strong light. Besides take a look at my ring finger. I wanted to show you if the nail lacquer works as a stamping polish and I painted my ring finger in black to check out if it manages in opacity stamping on the hardest colour. It managed!

Bez top coatu:/No top coat on:







Na poniższych zdjęciach mam bezbarwny top coat na kciuku, palcu wskazującym i serdecznym. Wydaje mi się, że holo jest ciut słabsze, ale naprawdę ledwo zauważalnie.

In the photos below I have a clear top coat on my thumb, pointer and ring finger. I think the holo effect there is a tiny bit weaker, almost invisibly.








Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Jedyną sprawą, jaka nie do końca mi pasowała, było to, że trochę widać moje nierówności - ale różne firmy, w tym i Sophin mają w ofercie również lakier bazowy - wypełniacz bruzd ;)

Gdzie kupić ich lakiery?

Firma jest w trakcie otwierania sklepu internetowego, a także tworzy mapę, na której będzie zaznaczone, gdzie można nabyć ich produkty. Będę was informować. Poza tym gdzieś mi mignęły na Allegro.

All in all I'm very satisfied of this nail polish. The one thing I didn't particularly like was the fact that my ridges were visible - but various brands, Sophin too, have a ridge filler in their offer, so I hope I'll check it out :)

Where to buy their nail polishes?

The brand is working on opening their online shop and is preparing a map where there will be marked places where purchasing is possible. I'm going to inform you. Besides I saw them in Allegro site.


67 komentarzy:

  1. Beautiful holo.The pictures are great quality :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło, te lakiery sa obłędne, bardzo się z nimi polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Powiem ci, że te, które mam do tej pory, mają spoko krycie i ciekawe wykończenie, tak, że myślę, że też je polubiłam.

      Usuń
  3. Lakiery te są bardzo ładne, ten trochę przypomina mi lakier holograficzny z Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Colour Alike ma efekt rozproszony i błyszczący, tak, że trochę się różnią.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, taki holo cukiereczek :)

      Usuń
  5. Chyba najładniesze ;) śliczny lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. No właśnie! Można nosić i solo, i jako stemple. Chyba zrobił na tobie wrażenie, bo pamiętam, że nie przepadasz za różem ;)

      Usuń
  7. Pięknie wszytko się zgrywa :) Mimo, że za brokatowymi lakierami nie przepadamy to razem z tym wzorem nas przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dusza lakieromaniaczki się odzywa i muszę dokonać poprawki ;) Holo to nie brokat :)

      Usuń
  8. Czekam na sklep :D Wygląda świetnie, chciałabym jakiś holo przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widziałam, takich tęczowych holo są 4 :)

      Usuń
  9. Beautiful holo! I'm really impressed with how well it stamped over black too! At first I assumed you stamped over it with black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, it's very well opaque on black, that's a huge advantage :)

      Usuń
  10. Aww, that's so pretty - very nice holo!

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie sie prezentuje, az nabralam ochoty na wyprobowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. That's very pretty. The effect reminds me of China Glaze's holos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiadają się świetnie :) ten kolorek piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki cukierkowy róż, bardzo mi się podoba. Lubię róż :)

      Usuń
  14. Hi dear Aneta! What a pretty holo here *__* I've never heard of this brand before.

    OdpowiedzUsuń
  15. love the holo, the satin finish is only a bonus... awesome polish :D

    OdpowiedzUsuń
  16. It's a really gorgeous holo. I like it alot :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i całkiem nieźle poradził sobie jako lakier do stemplowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, gdy holo nadaje się do stemplowania; można dodać błysku całemu mani :)

      Usuń
  18. Przyjemnie się mieni. Mam identyczne odcień z jednej ze starych linii Essence.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś miałam taki mieniący lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie bardzo przyzwoite wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marka nie znana mi, ale efekty wyczarowałaś ajj <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny lakier. Daje fantastyczny efekt. ;) Mam nadzieję, że szybko oficjalnie otworzą sklep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy będę wiedziała coś nowego, dam znać :)

      Usuń
  23. wspaniałe holo <3 super z tym wzorkiem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, pink and golden! such a nice duo)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny jest, bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że wszystkie te, które mam do tej pory, bardzo dobrze się sprawują :) Przyjemna marka!

      Usuń
  26. Piękny kolorek, coraz bardziej mnie kuszą te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the fine glitter in that polish :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  28. I am really curious to try this brand. I read good reviews everywhere lately!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.