Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Orientana, Krem do twarzy na dzień i na noc: drzewo sandałowe i kurkuma :)


Witajcie :)

Będzie dziś orientalnie. Dzięki marce Orientana :)


Hello :)

There will be oriental today. Because I'm going to present a face cream by Orientana :)



firma: Orientana
nazwa: krem do twarzy na dzień i na noc: drzewo sandałowe i kurkuma
cena, pojemność: ok. 34 zł/50 ml
moja ocena: 8,5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak



 Kremik ten poznałam najpierw dzięki próbce i spodobał mi się na tyle, że postanowiłam kupić pełnowymiarowe opakowanie. Ogromną rolę gra tu zapach, który jednym może się spodobać, a innym nie, ponieważ jest naprawdę mocny i długotrwały. I bardzo słodki!

Krem dociera w zafoliowanym kartoniku.



brand: Orientana
name: face cream, day/night, with sandalwood and turmeric
price, amount: about 34 zloty/50 ml
my rating: 8,5/10 pnts
would I buy it again? yes



I got to know this cream because of a free sample and I liked it so much that I decided to buy a full size jar. The fragrance plays a huge role here because it's strong and long-lasting, sweet and overpowering so it may be liked by ones, not liked by others.

This cream arrives in a foiled paper box:




Kremikowe zalety ;):



Skład:

Its ingredients:


Mamy tu masło shea i kakaowe, tłusty emolient (Caprylic/Capric Triglyceride), zmiękczający i tworzący ochronną warstwę, Glyceryl Stearate - znów tłusty emolient, glicerynę roślinną; olej z nasion słonecznika, kwas stearynowy, olejek z drzewa sandałowego (uwielbiam zapach sandała! :D nie buta, rzecz oczywista ;D), ekstrakt z kurkumy, olejek z grapefruita i migdała, kwasek cytrynowy, CI 19140 - barwnik żółty, pochodzenia chemicznego, może alergizować; konserwanty benzoesan sodu i sorbinian potasu (obydwa mogą podrażniać skórę, jeśli jest ich za dużo w kosmetykach, ale tu są na ostatnich miejscach, więc nie powinno być źle: klik).

Można się smarować ;) Specyfik pozostawia delikatny film na twarzy i ładnie nawilża - nie jest to efekt krótkotrwały. Zapach wprawia mnie w dobry nastrój; lubię takie słodkie i orientalne, jestem wielką fanką wycofanego już zapachu Kenzo Jungle Le Tigre - a właśnie, pewnie poświęcę kiedyś osobny wpis tym perfumom ;) - dlatego mocny i długotrwały zapach tego typu absolutnie mi nie przeszkadza (Kenzo jest inny, bardziej przyprawowy). Kadzidła tu brak (nie lubię, więc dobrze!), jest słodko, orientalnie i nieco jakby jadalnie. Bardzo lubię ten krem! I przy okazji, nie zatyka mi porów, a pięknie wygładza.

There are: shea and cocoa butters, a fatty emollient (Caprylic/Capric Triglyceride), making skin smoother and leaving a protecting film on it; Glyceryl Stearate - again a fatty emollient; plant glycerin, sunflower seed oil, stearic acid, sandalwood oil (I love sandal fragrance! Not the shoe though ;D), turmeric extract, grapefruit and almond oils, citric acid, CI 19140 - a yellow dye, of a chemical origin, it may cause allergies. Also preservatives such as sodium benzoate and potassium sorbate (they both can irritate your skin if there's too much of them in cosmetics but here they are last on list so it shouldn't be bad).

Now onto the skin care ;) This face cream leaves a subtle film on my skin and it moistens very well. It isn't a short time effect. I like the scent a lot and it gives me a better mood somehow; I love such oriental and sweet smells with no incense in them. I'm a huge fan of Kenzo's perfume Jungle Le Tigre, already not available in shops - I guess I'm going to prepare a review of this perfume some day ;) - that's why the strong and long lasting oriental scent here doesn't bother me. It's also kind of gourmand scent :) I like this cream a lot. By the way, it doesn't plug my skin pores and makes my skin smooth.




Biedak naczekał się na recenzję ;) W chwili obecnej kończę już drugie opakowanie i nie wykluczam zakupu trzeciego.

The poor face cream has been waiting a long time for this review ;) I'm finishing the second jar of it at the moment and perhaps I'll buy the third one.

36 komentarzy:

  1. Kosmetyki Orientana kuszą mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się boję zmieniać krem, bo zawsze mnie uczuli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że polubiłabym ten krem choćby ze względu na drzewo sandałowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach drzewa sandałowego, jest po prostu piękny!

      Usuń
  4. Fajny ma skład! Nie miałam jeszcze kosmetyków Orientany - muszę się im przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet and overpowering is so not me LOL - but the important thing is that you like it :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I remember you don't like when it's too sweet :)

      Usuń
  6. Nie znam tego narazie mam kurację na zaskórniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam olejek tej firmy i jakoś lubię czasem ;P krem zastąpiłam aloesem i w końcu jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. It definitely sounds like a fragance I'd like! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I usually am seeking for products that are 100% natural. This seems to be an interesting one!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nic z orientany ale orientalnie mnie kusi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię orientalnie, cokolwiek to znaczy :D

      Usuń
  11. Zużycie niemal dwóch opakowań to najlepsza recenzja dla produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze kosmetyków Orientany, ale muszę je wypróbować, bo widzę, że się podobają i składy wydają mi się kuszące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze masło do ciała. Było fajne i też miało bdb skład (no, może oprócz barwnika).

      Usuń
  13. I don't knwo this brand) But finishing a second jar makes sence!

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna mam go na oku, ale jakoś jeszcze do mnie nie trafił. Zachęcasz, skoro już tyle jest na mojej wishliście, to może kupię go sobie na lato? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo go lubię; jeśli nie przeszkadzają ci mocne kremowe zapachy, to polecam :)

      Usuń
  15. Pierwszy raz slysze o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich produkty można dorwać w sklepach internetowych z kosmetykami eko.

      Usuń
  16. Nic tylko się smarować i pięknieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. This sounds like a really nice face cream :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  18. You must really love this one if you're finishing the second jar :)
    Sounds like a great cream!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.