czwartek, 21 stycznia 2016

Lakier termiczny Born Pretty, Sweet Color.

Witam was :)

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka z rzeczami do recenzji od Born Pretty Store. Tym razem szła bardzo długo, bo około 8 tygodni. Myślałam już, że zaginęła, a tu niespodzianka, jednak doszła ;) Do zrecenzowania wybrałam sobie m. in. lakier termiczny nr 101, który możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik.


Hi :) Born Pretty Store sent me some stuff for to review again. This time the letter has been on its way for 8 weeks, I thought it was lost and then - surprise, it's here! so here we go with a thermal nail polish nr 101.
You can find this polish in Born Pretty's offer here: click.









Buteleczka zawiera 12 ml lakieru; do krycia były mi potrzebne 3 warstwy, które wyschły w ok. 20-25 minut.

Pędzelek w tym lakierze był dobrze przycięty. Konsystencja raczej gęsta, ale nie było większych problemów z malowaniem. Wykończenie przywodzi mi na myśl... gumowe, i taki też zapach ma ten lakier. Lakierowy i gumowy ;)

Born Pretty podało skład lakieru na karteczce; niestety jest po chińsku. Ktoś zna? ;)


The bottle contains 12 ml of the nail polish and I needed 3 coats for opacity. They were dry in about 20- 25 minutes.

The brush in this nail polish was well cut. Consistency is rather thick but there are no bigger problems with painting. The finish reminds me of rubber, and this nail polish smells lacquer-rubber-like. 
Born Pretty added a list of ingredients of this nail polish, unfortunately in Chinese.





Lakier jest niebieski; taki ładny, atramentowy odcień niebieskiego (nie fioletowy, jak w opisie oferty). Na zdjęciach powyżej jest taki, jak wyglądał na mnie w środku zimy, w mieszkaniu.


This nail polish is dark blue. It's such a lovely, ink-like shade (not purple). In the photos above it's photographed in the middle of the winter in my flat.


Oto, jak wygląda po zamoczeniu w ciepłej wodzie: gdy jest bardzo ciepła, niebieski odcień jaśnieje (zmoczyłam tylko palec wskazujący i środkowy).

Here's how it looks like soaked in warm water: when it's very warm, it becomes lighter blue (I soaked my pointer and middle finger only).



Potem popędziłam migusiem do pokoju, by sfotografować pazury w świetle lepszym, niż łazienkowe. Oto zmiany w trakcie 'stygnięcia': ;)

Then I rushed off to my room to take photos in a better light than a bathroom one. Here are the changes while getting colder: ;) 






Z tego, co widzę, lakier ten stanowić ciekawą bazę pod nail art. Trochę mnie zniechęca zapach, ale należę do osób, którym przeszkadza zbyt mocny zapach lakieru. Daję mu 7, 5/10 pkt. W sumie ładny i ma dobrą formułę!

From what I see, this nail polish can be a great base for a nail art. I'm not a fan of the smell of it, but I am sensitive for stronger smell of nail polishes. I'm giving 7,5 pnts/10 to it. It's nice in general and it has a good formula.


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art, użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)





54 komentarze:

  1. Ten mój różowy z tej serii okazał się peel-off, twój też? I właśnie - to wykończenie jest gumowe/kauczukowe, wiedziałam, że z czymś mi się kojarzy. Tylko krycie słabe, 3 warstwy, a wciąż nieco widać końcówki. Kolor na "zimno" bardzo mi się podoba, w trakcie zmiany z ciemnymi końcówkami też, za to ugrzany jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę ten twój :) Powiem ci, że nie próbowałam go odrywać, zmywałam tradycyjnie, bo na ich stronie nic nie było o tym, że można odrywać. Muszę kiedyś sprawdzić.

      Usuń
  2. Mój ulubiony kolor <3
    Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonuje mnie ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się ;) Jeśli o mnie chodzi, to raz na jakiś czas mogę użyć termicznego, ale ogólnie najbardziej lubię błyszczące i holo.

      Usuń
  4. Niestety lakiery termiczne (tak samo jak i pękające) zupełnie do mnie nie przemawiają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pękające nosiłam raz na ruski rok w zdobieniach typu 'lawa', ale podobają mi się te a'la skórka krokodyla... Termiczne noszę rzadko, bardziej jako ciekawostkę, bo wielką fanką nie jestem.

      Usuń
  5. szkoda,że ta zmiana koloru jest taka "delikatna" ale kolorki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the finish and the dark shade of this polish!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the dark shade too; the lighter one is OK but I wish it would show up on me without using water ;)

      Usuń
  7. Mam fioletowy termiczny zmieniający się w niebieski z Born Pretty i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie za bardzo przepadam za takimi laierami :d

    OdpowiedzUsuń
  9. nice color! I like thermal polishes but the change with this one doesn't seem so obvious.
    Your nails look so fantastic! I love the shape and the length!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, Nati :)
      The dark blue here is lovely... I like how it changes into the lighter one but I'd prefer to have the darker tips, lighter colour below, you know ;)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz; niestety zwykle usuwam te z adresami do blogów...

      Usuń
  11. Fajny :). Kiedyś miałam jakiś lakier termiczny i okazał się straszną porażką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I was a bit bummed with the three coats but then thermals usually need a bit more. Love this dark blue color! Suits you very well!

    OdpowiedzUsuń
  13. It's a beautiful blue - and foul smelling polishes, well I hate them. I think most Chinese brands are a bit foul smelling...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The water based ones aren't smelly but these common nail polishes often have this strong smell...

      Usuń
  14. Great swatch and review :) I like both colors a lot! Did this change colors at the tips at all while you were wearing it? Or only under warm water?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Only in warm water. But it's cold here where I live at the moment and I have cold hands.

      Usuń
  15. I love thermal polishes! Such a great color!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek-ja kupiłam termiczny-hybrydowy, będę go nakładać w weekend-zobaczymy czy mi podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm not particularly sensitive to polishes that smell, but I must admit that sometimes it's just a bit too much. It looks nice :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę idealnych paznokci! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. W mojej kolekcji brakuje takiego kolorku... :) Nie lubię mocnego zapachu lakierów...

    Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Really nice blue. Quite subtle in changing though! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow, super ;) Z chęcią powiększyłabym swoją kolekcje o ten lakier .

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the color changes. Lovely Ink-y Blue :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super wygląda w dwoch odcieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy i do tego ma śliczne kolory :D

    OdpowiedzUsuń