Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 20 stycznia 2016

Golden Rose, Rich Color nr 61 w kolorowanych stemplach z płytki Blueberry 02.

Hej :) Na dziś przyszykowałam dla was post z kolorowanymi stemplami - naklejkami. Robota jak dla zegarmistrza ;) - swoją drogą przydałby mi się cieńszy pędzelek i... okulary? ;D

Paznokcie nie kolorowane pomalowałam na czerwono. Krótka recenzja użytego lakieru poniżej:


Hey :) I've prepared a post with coloured stamping for you. It was a work more for a watch repairman than me ;) - I should have a thinner brush and... glasses? ;D

The nails that weren't coloured are painted in red. A short review of a nail polish I used - below:



marka: Golden Rose
kolekcja: Rich Color
nazwa: nr 61
ilość użytych warstw: 2 grubsze
wykończenie: błyszczące
cena, pojemność: ok. 6 zł/10, 5 ml
moja ocena: 8/10 pkt


brand: Golden Rose 
collection: Rich Color
name: nr 61
number of coats: 2 thicker ones
finish: glossy
price, amount: about 6 zloty/10, 5 ml
my rating: 8/10 pnts


Ten lakier ma ciekawe wykończenie: kojarzy mi się z paznokciami powleczonymi cienką skórką/skajem? Wbrew pozorom, nie wygląda to tandetnie. Czas schnięcia to ok. 15 minut, malowanie bezproblemowe. Bardzo podoba mi się ten odcień czerwieni!


This nail polish has an interesting finish: it brings thin leather to my mind. It doesn't look kitchy. The drying time is about 15 minutes and painting is pleasant, no problems with formula. I like this shade of red a lot!




Kolorowałam farbkami akrylowymi. Nie jestem do końca zadowolona z krycia niektórych kolorów...

I was colouring with acrylics. I am not fully satisfied with opacity of some of them...


A tu płytka:

And here's the stamping plate:



Co powiecie na to mani? ;)

What will you write about this mani? ;)



61 komentarzy:

  1. Ślicznie jest :) Sama bym chciała taki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, bo wahałam się, czy publikować to zdobienie :D

      Usuń
  2. Łanie wyglądają :) Ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poświęcić trochę czasu na kolorowanie. Robiłam te naklejki bodajże w czasie, kiedy syn odrabiał lekcje ;)

      Usuń
  3. Też takie próbowałam zrobić ale po zdjęciu takiej naklejki ze stempla od razu się skruszyła :( spróbuję może następne z innym topem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top jest faktycznie ważny. Pamiętam, że gdy pokrywałam taki wzór Insta-Dri, to naklejki wychodziły zbyt grube i sztywne.

      Usuń
  4. Kolory rodem z polskich, słowiańskich sukien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Albo z pewnego etapu zespołu The Beatles ;)

      Usuń
  5. Piękne !
    mam ochotę zmienić swoje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdobienie, a ta czerwień mega, chyba też ją mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten odcień, jedna z moich ulubionych czerwieni :)

      Usuń
  7. What a lovely bright cheerful mani!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ;) Chyba mam taki sam lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczna kolorowanka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, this is sooo pretty - almost a bit folklore-ish!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ci wyszły kolorowanki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous! It is a masterpiece you painted all those details. I'm sorry I haven't been commenting on your blog for so long! I see many new things on your blog and I love it! I like that you use the blue background for pictures it is super pretty and the colours really pop up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Don't worry, I know how it is like when you have a baby :) There's not much time ;)
      I'm glad you like and notice these changes!

      Usuń
  13. przepiękne połączenie kolorów! czerwień na niebieskim wygląda zjawiskowo! cudny ten wzorek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie! ♥ lubię takie stemplowe naklejki, ale jest z tym sporo "dziubania", to fakt :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się to zdobienie :) Czerwień ładnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień bardzo w moim guście, ładnie wygląda z kolorowymi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że się napracowałaś.... ale efekt jest niesamowity :) piękne i energetyczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a pretty and colourful nail art dear Aneta!!! =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super naklejki, podziwiam cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko nauczyło mnie cierpliwości :D Ale nie zawsze mam chęć na kolorowanie, musi mnie najść ;)

      Usuń
  20. Też kolorowałam ten wzór ;) idealnie się do tego nadaje ;) świetną kolorystykę wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love that stamping! It's so colourful and fun :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice job on the stamping decals :) I like the colors you picked. Some of my acrylic paints aren't as opaque as I would like either :( BTW I'm not sure if you had issues with your blog earlier today? I saw your post on bloglovin but I couldn't open your blog on my Web browser to comment. I tried on my phone and on my computer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What is it with these acrylics, I wonder ;)
      I didn't have any problems with it - I have no idea...

      Usuń
  23. Wow, that's really awesome! It must have taken quite a while to fill out all those little details :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't remember exactly: half an hour maybe?

      Usuń
  24. przepieknie zrobilas to naklejkowe zdobienie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A cóż ja mogę powiedzieć? Z posta na post coraz bardziej mnie zaskakujesz :) Oczywiście pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja, plus sto do dobrego humoru dzięki tym wszystkim kolorkom!

    OdpowiedzUsuń
  27. I like how you colored the stamping! The final result is so cute! :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.