piątek, 15 stycznia 2016

Golden Rose, Rich Color, nr 102 i sweterek przyprószony śniegiem :)

Hej :) 

Dziś do pooglądania dla was taka oto produkcja seryjna ;) Uwielbiam stemplować, chyba powinnam zatrudnić się na poczcie ;D


Hey :)

Today such a serial production for you to watch ;) I adore stamping, I should have worked in a post office ;D




marka: Golden Rose
kolekcja: Rich Color
nazwa: nr 102
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: ok. 6 zł/10, 5 ml
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Rich Color
name: nr 102
number of coats: 2
finish: glossy
price, amount: about 6 zloty/10, 5 ml
my rating: 7/10 pnts




Ten lakier ma szary odcień z lekką domieszką fioletu. Mam sweter w bardzo podobnym odcieniu ;), ale tym razem do manicure nosiłam grafitową bluzę (tak, tak, zdarza mi się robić mani pod ubranie). Czas schnięcia jest z tych szybszych. Jedno ale: pędzelki w Rich Colorach są ostatnio sztywne, z jakiegoś grubszego, mocno syntetycznego włosia, co powoduje, że czasem przy malowaniu zostaje ślad tego włosia (pionowe bruzdy) na lakierze. Samopoziomuje się to potem do pewnego stopnia.

This nail polish has a grey shade with a small addition of purple. I have a sweater in a similar shade, but this time I was wearing a grey sweatshirt paired with this mani (yes, it happens to me to create manicure to match my outfit). The drying time is quite fast. One disadvantage is the brush: they have been made of a stiff, synthetic, thick hair lately and some brush strokes may be visible because of that. They self level to a certain degree then.

Żeby nie było całkiem szaro, postanowiłam coś dodać.

To make this mani look not so grey, I decided to add something.



Dodałam zatem sweterkowy wzorek z płytki Blueberry 03 i śnieżynki na sweterku. Sweterek przyprószony śniegiem :)

I added a sweater pattern from Blueberry 03 stamping plate and snowflakes on it. So the snow has fallen on my sweater :)




Użyłam/I used:
Golden Rose, Rich Color, nr 102; Colour Alike, B. a Snow White; Barry M, Gelly Hi-Shine, Blue Grape; Barry M, Basecoat, Topcoat and Nail Hardener.

Takie oto zimowe szaro-bure manicure, dosyć chyba przytulne ;)

Such a grey winter manicure, I guess it's quite cosy ;)

71 komentarzy:

  1. Łaadny ten golden rose :) Ja też robię czasami mani pod ubranie :D A najbardziej kocham jak lakier pasuje mi do szminki :) Nie często mi się to udaje ale czasem tak i wtedy jest bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szminki też fajnie, aczkolwiek rzadko noszę szminkę :) i nie zawsze mam głowę do takiego dobierania pod sweter ;)

      Usuń
  2. Lakier bazowy jest świetny, bardzo ładnie komponuje się z tymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie komponują się kolory ze wzorami :) Nawet w pierwszej chwili nie zorientowałyśmy się, że bazą jest szary :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś spotkałam się z dobieraniem ubrania do paznokci ;-) Zdobienie ciekawe, GR ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobienie, białe gwiazdki dodały mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a pretty mani dear Aneta ♡ a big hug

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest szaraczek od Golden Rose i swietnie sie komponuje ze stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie robię mani pod ubranie, bo nigdy do końca nie wiem co na siebie założę ;)zdobienie świetnie ożywiło tego smutnego szaraczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze zdobieniem świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's very pretty! I like the addition of the snowflake! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co mogę powiedzieć to - REWELACJA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam lakier jest swietny a już w połączeniu z tymi wzorkami wszystko wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, I love your mani! I love anything winter themed :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. I love these grey purple shades! The stamping you added is beautiful too :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zrobię sobie dziś podobny malunek:D

    OdpowiedzUsuń
  16. It is a really sweet mani, perfect for winter!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor lakieru jest cudowny, iscie zimowy :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. The detail with the snowflake is really cool! Thumbs up from me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze wyszło ślicznie. wrażenie robi też ten szary odcień -naprawdę ciekawa szarość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to typowo szary i chyba nawet lepiej ;)

      Usuń
  20. Nie wiem czy solo polubiłabym się w kolorem tego lakieru - jako baza pod zdobienie jest ok. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł! Nie widziałam jeszcze przyprószonego śniegiem sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetny pomysł z tymi śnieżynkami na sweterku <3 super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mnie zaintrygował kolorek bazowy! Całe zdobienie też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rich Color 102 - mój ulubiony szaraczek <3 pięknie go zestawiłaś z tymi podwójnymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz, nie wiedziałam, że to twój ulubiony :)

      Usuń
  25. Gorgeous colour and nice winter mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely manicure :D
    so, there's no chance that you actually find yourself a job in post office ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne sweterkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń