Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

niedziela, 31 stycznia 2016

Golden Rose, Prodigy Gel, nr 06 + Gel Top Coat w zdobieniu negative space.

Hej :) Mam nadzieję, że lubicie niebieskości, bo dziś będzie tu niebiesko - z domieszką bieli. Przygotowałam zdobienie negative space z wykorzystaniem lakieru żelowego, który dostałam do testów od Golden Rose.

Hey :) I hope you like blue colour, because today there's going to be in blue here - with the addition of white. I prepared a negative space manicure done with gelly nail polish I got for tests from Golden Rose.

A metodę negative space lubicie? Dla niewtajemniczonych: chodzi o pozostawienie części paznokcia nie pokrytej kolorowym lakierem. Ja lubię, i robić, i oglądać - jeśli tylko na zdjęciach nie widać dużych przebarwień.

Do you like negative space method? For these who don't know what is it: it's they way of painting your nails where you leave some parts of your nails looking 'bare'. I like doing and watching them - but when there aren't heavy stains on nails.

Tym razem zrecenzuję dla was lakier w innym odcieniu niebieskiego, niż poprzednio pokazywany lakier żelowy od GR.

This time I'm going to review a nail polish in a different shade of blue than the previous shown Golden Rose one.





marka: Golden Rose
kolekcja: Prodigy Gel
numer: 06
wykończenie: żelowe, błyszczące
ilość warstw: 2 grubsze
pojemność, cena: 10, 7 ml/11 ml
moja ocena: 8/10 pkt (nie oceniałam trwałości)

brand: Golden Rose
collection: Prodigy Gel
number: 06
finish: gelly, glossy
number of coats: 2 thicker ones
price, amount: about 11 zloty/10, 7 ml
my rating: 8/10 pnts (doesn't include durability test)


Tak wygląda pędzelek:

This is how the brush looks like:


Składniki kolorowego lakieru:

Ingredients of the colourful nail polish:



A tu składniki żelowego top coatu do - ewentualnego - kompletu (kolorowe lakiery z tej kolekcji są sprzedawane w komplecie z bezbarwnym topem lub bez niego). Recenzję topu znajdziecie tutaj.

And here ingredients of a clear gelly top coat (you can buy colourful nail polishes with such topper for better finish or without it). You can find a review of this gel top coat here.




Wracając do lakieru nr 06, jest to żywy odcień niebieskiego, chłodniejszy w tonacji niż nr 08. Bardzo ładny odcień! Maluje się nim bez problemów, lakier bardzo dobrze się samopoziomuje. Ma zauważalny połysk i szybko schnie (ok. 10 minut). Istotnie jest widoczny pulchny, żelowy efekt. Na zdjęciach poniżej zobaczycie ten lakier razem z top coatem do kompletu.

Coming back to the nr 06, it's a vivid blue, colder than nr 08. It's a very pretty shade! I had no problems with painting and this nail polish self levels very well. It has a visible gloss and it dries fast (about 10 minutes). I could notice the plump gel effect. You will see this lacquer together with the top coat in the pictures below:








Lakier ten - jak obiecuje producent - powinien dobrze się prezentować do 7 dni po pomalowaniu. Nie testowałam tego, bo nigdy w życiu nie nosiłam na sobie jednego koloru przez aż tyle dni ;) Natomiast podobnie jak nr 08, lakier nr 06 dobrze sprawował się w trakcie kąpieli: nie zdarły mu się czubki. 


This nail polish - like producer claims - should look well up to 7 days since painting. I didn't test that, because I have never worn one colour for so many days in my life :) The polish lasted well after I took a shower, and just like I had already told you, my tips like to wipe off after showers.


Na koniec porównanie odcienia 06 i 08. 

I teraz przyznajcie same: dla wielu facetów niebieski to po prostu niebieski, amen, prawda? A kobieta zauważy tyle szczegółów, poda tyle różnych odcieni. Choć oczywiście od każdej reguły są wyjątki i są wśród czytelników panowie, którzy zauważą różnicę. Niebieski nie jest jedynie niebieskim, ma wiele twarzy, howgh! :D

And now let's admit it: blue means blue for many men, amen, am I right? A woman will notice more than simply blue, she'll tell about many variations of blue. Of course there are exceptions from 
every rule and there are some men among readers that will notice the difference. Blue isn't only blue, it has many faces, howgh! :D




Który odcień niebieskiego wolicie?

Which shade of blue do you prefer?

59 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się prześwity pod białym :)
    Wygląda to wtedy elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprosiłaś mnie do siebie, a ja tu u Ciebie byłam pierwsza :)

      Usuń
    2. Gdzieś mi umknęło, sorki :) Zapraszam nadal :)

      Usuń
  2. piekne negative space dodatkowo perfekcyjnie wykonane, 06 jest moim faworytem :)
    Milej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Moim 08, ale 06 też mi się podoba.

      Usuń
  3. Ten na górze chyba bardziej do mnie przemawia :) A zdobienie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, super pomysł na negative space :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł ci się podoba :)

      Usuń
  5. Great negative space manicure! Love the combinaiton :)

    OdpowiedzUsuń
  6. DO negative space musiałam się przyzwyczaić, ale teraz bardzo lubię. Wyszło ci elegancko, a ten niebieski to taki kolor nieba - piękny! I oczywiście, że te dwa lakiery są zupełnie inne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też mi się z niebem kojarzy.

      Usuń
  7. Kocham negative ♥ a Twoja kompozycja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear Aneta, I prefer the deeper shade 06, but also the lighter one 08 is sooo pretty! I like the stamping :P Yesterday I made some practice with stamping eheh!!! Smuack!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Try again, it's good to practise to get to know your best ways to do it properly :)

      Usuń
  9. oba odcienie są śliczne! a to zdobienie jest bardzo ładne i delikatne, ta "koronka" dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pokazać lakier, ale też coś wymyślić, by było ciekawiej ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię te zestawy, a top jak dla mnie jest fenomenalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie robilam zdobienia ta metodą ale wygląda swietnniee,twoje wydanie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pazurki bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam negative space <3 ślicznie Ci to wyszło a z tych dwóch niebieskich lakierów bardziej podoba mi się ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z początku miałam mieszane uczucia, a teraz lubię - od czasu do czasu.

      Usuń
  14. kolor jest piękny i ciekawe podejście do negativ space :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Normally negative space isn't me, but this is totally cool!

    OdpowiedzUsuń
  16. 06 bardziej mi się podoba:) Lubię negative space, ale tylko na zdjęciach. Na paznokciach u mnie jakoś za goło się czuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 06 bardzo ładne! Mnie podobają się obydwa, ale lepiej czuję się w 08.

      Usuń
  17. Odrobinę bardziej 08 przypada nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też 08, ale 06 też bardzo ładne :)

      Usuń
  18. widzę moją ulubioną odżywkę :D pazurki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam niebieskości - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też bardzo lubię (zawsze lubiłam, ale teraz nawet bardziej ;)).

      Usuń
  20. Fajny pomysł na negative space.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na negative space ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, coraz to lepsze pomysły masz;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zachwycam się kształtem pazura:D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny odcień niebieskiego<3 efekt końcowy jest piękny ! :) w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  25. My nails look way too horrible (stained TWICE!) for a negative space nail art, but I sure do love it!

    OdpowiedzUsuń
  26. I really like how you stamped the negative space area first so it isn't so bare looking! :) I like this much more than typical negative space nails. I really both blues actually... I guess it would depend on my mood!

    OdpowiedzUsuń
  27. Very beautiful shade of blue and manicure!

    OdpowiedzUsuń
  28. This looks so pretty, I love baby blue :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie, mega mi się podoba ten odcień niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.