poniedziałek, 25 stycznia 2016

Golden Rose, Prodigy Gel Duo: nr 08 + Gel Top Coat.

Witam was, drodzy moi :)

Niedawno firma Golden Rose zaproponowała mi przetestowanie kilku lakierów do paznokci z serii Prodigy Gel. Wypatrzyłam kilka odcieni, które szczególnie mi się spodobały, a że nie miałam jeszcze nic z tej kolekcji, zgodziłam się. Przyznaję, że jakoś nie zwróciłam na nią większej uwagi; pewnie dlatego, że z początku lakiery te były sprzedawane za ok. 23 zł w zestawach: lakier kolorowy plus bezbarwny żel, a gdybym wzięła kilka kolorów, musiałabym też kupować od razu kilka lakierów bezbarwnych. Od jakiegoś czasu lakiery kolorowe są sprzedawane oddzielnie.


Hello my dear readers :)

I've got an offer from Golden Rose lately to test a few nail polishes from their Prodigy Gel line. I spotted a few shades I liked the most and, not owning any nail polishes from this collection, I agreed. I admit I didn't take a closer look at the Prodigy Gel before; perhaps the reason was the fact these nail polishes were sold in sets at the beginning. There was a colourful nail lacquer and a clear gelly top coat in a set, and if I had bought a few colourful ones, I'd have also owned a few clear top coats. Fortunately these colourful nail polishes are sold separately now.


Oto zdobienie, jakie zrobiłam z użyciem jednego z tych testowych lakierów:

Here's the nail art I made using one of these nail polishes for tests:




Na niebieskim tle możecie dojrzeć białe dmuchawce z płytki MoYou Pro XL, stemplowane lakierem Colour Alike, B. a Snow White, a całość jest pokryta bezbarwnym top coatem Prodigy Gel. Jeśli ciekawi was, jak się sprawowały te lakiery, mające dawać efekt żelowych paznokci bez użycia lampy UV, to zapraszam :)

You can see white dandelions from MoYou Pro XL stamping plate, stamped with Colour Alike nail polish, B. a Snow White, and the whole lot was covered with a clear top coat Prodigy Gel. If you're interested how these nail polishes, that were designed to create a gelly nails look without using an UV lamp, actually work - go ahead and read :)



marka: Golden Rose
kolekcja: Prodigy Gel
nazwa: nr 08
wykończenie: żelowe, błyszczące
ilość użytych warstw: 3 
pojemność/cena: ok. 11 zł/10, 7 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Prodigy Gel
name: nr 08
finish: gelly, glossy
number of coats used:3
amount/price: 10, 7 ml/about 11 zloty
my rating: 8/10 pnts


informacje o top coacie:

 information about the top coat:

nazwa: Gel Top Coat
ilość użytych warstw: 1
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 10, 7 ml/ok. 10 zł
moja ocena: 8, 5/10 pkt

name: Gel Top Coat
number of coats used: 1
finish: glossy
amount, price: 10, 7 ml/about 10 zloty
my rating: 8, 5/10 pnts



skład niebieskiego lakieru/ingredients of the blue nail polish:



skład żelowego topu/ingredients of the gel topper:





Na zdjęciach bez stempli widzicie sam lakier, bez top coatu:

In photos without stamping you can see the blue nail polish alone, without the top coat:




Jak się sprawuje? Czy warto kupować zestaw z top coatem? (sam topper nie jest sprzedawany oddzielnie).

How does it work? Is it the set with the clear top coat worth buying? (the gelly topper isn't sold separately).




Lakier ma prosto ścięty pędzelek średniej grubości, taki akurat. Malowanie nie sprawia większych problemów, a lakier ładnie się samopoziomuje. Musiałam użyć trzech warstw, by uzyskać bardzo dobre krycie (najbardziej lubię, gdy lakier dobrze kryje przy dwóch, ale jaśniejsze odcienie często wymagają trzech). Czas schnięcia tego niebieskiego jest bardzo szybki, ok. 10 minut. Na opakowaniu pisze, że bezbarwny topper można nakładać już po ok. 2 minutach od pomalowania na żądany kolor, ale ja z tym poczekałam, by powiedzieć wam, w jakim tempie schnie lakier kolorowy.

This nail polish has a very good brush, not too thick, not too thin, cut straight. I didn't experience problems worth mentioning when I was painting; this nail polish self levels very well. I needed three coats for opacity (I like two coats the most, but these lighter shades often require three). The time of drying of this blue lacquer is very fast, about 10 minutes. There's an inscription on the package saying that the clear topper can be painted on after two minutes since you painted your nails in a desired colour, but I waited with it so that I was able to tell you how much time it takes for the colourful one to dry.




Paznokcie uzyskały fajny, 'pulchny' wygląd, typowy dla żeli, z widocznym połyskiem.

My nails got a nice, 'plump' looks, typical for gellies, with a noticeable gloss.

Wersja ze zdobieniem jest z wykorzystaniem bezbarwnego żelu. Jeśli chodzi o ten top coat, jestem bardzo zadowolona, gdyż daje on taki specyficzny, jakby szklany efekt, który ma też bezbarwny Insta Dri od Sally Hansen. Schnie szybko. Myślę, że możecie spokojnie używać kolorowego lakieru żelowego bez bezbarwnego, i będzie ładny połysk, ale z tym topem połysk jest jakby głębszy. No, chyba, że macie już fajny bezbarwny top, wtedy top od GR może być niepotrzebny.

The version with stamping is also with the clear gel top coat. When it comes to the topper, I'm very satisfied, because it gives such a specific, glass-like effect, that f. ex. clear Insta Dri by Sally Hansen has. It also dries fast. I think you can use this colourful nail polish without the clear top coat and there will be a lovely gloss, but with the topper the look is kind of deeper. Unless you already have a great topper; then this GR one may be unneeded.

Jeśli chodzi o trwałość, to mowy nie ma, bym wytrzymała siedem dni w tym samym manicure ;), zresztą trwałość jest kwestią indywidualną. Nie testowałam lakieru przez tydzień. Co wam mogę powiedzieć na pewno, to, że lakier okazał się bardzo trwały po prysznicu. Przy niektórych lakierach zdarza mi się, że po wzięciu prysznica mam starte końcówki już pierwszego dnia. Tu nic takiego się nie wydarzyło, po pierwszym końcówki zostały nienaruszone. Tak, że moja punktacja nie dotyczy trwałości.

When it comes to the lasting time, there's no way I'd be able to wear nail polish for seven days ;), besides lasting time is individual for everybody. I didn't test this nail polish for a week. What can I say is that this nail polish happened to be very well lasting after I had taken the shower. Sometimes it happens that I have wiped off tips after taking a shower - during the first day of wearing a polish. It didn't happen here, the tips remained unscathed. Remember that the points I gave to the polish don't concern  the lasting time.

Kolorek jest świetny! Uwielbiam takie niebieskości i rewelacyjnie się czułam, mając go na paznokciach. Trochę przypomina mi Daleko do Sopotu? od Colour Alike. 

The colour is gorgeous! I love such ones and I felt great wearing it. It reminds me of Daleko do Sopotu? by Colour Alike a bit. 




Zmywanie oczywiście zwykłym zmywaczem.

Removing? You need a common nail polish remover.




Macie lakiery z tej kolekcji?

Have you got nail polishes from this collection?

64 komentarze:

  1. It is a gorgeous colour and such a lovely piece of Nail Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda! Bardzo lubię takie. Słodki jest :)

      Usuń
  3. Nie mam tych lakierów, ale ten niebieski wygląda świetnie :) Jeśli chodzi o top coat to póki co nie zamierzam zdradzić seche ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się b. podoba. Jeśli chodzi o topy, to ten GR może być zamiennikiem Insta-Dri. Ciekawa jestem, czy w połowie buteleczki zgęstnieje, tak jak mają to w zwyczaju Insta, czy też będzie OK.

      Usuń
  4. Piękny baby blue! ;-) A w połączeniu z tym stemplem to już w ogóle bomba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki ;) podziwiam cie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja to najbardziej podziwiam takie osoby, które potrafią malować mikroobrazy na paznokciach i wychodzi im to przepięknie!

      Usuń
  6. śliczne pazurki! kolor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous. I need this set in my life ASAP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh my, I see this one has made an impression on you!

      Usuń
  8. Sam kolor wygląda bardzo fajnie, a jeszcze ostemplowany dmuchawcami genialny :). Niby dosyć proste połączenie, a do mnie zawsze trafia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prostocie urok :) Nie ma po co dowalać tam jakichś cyrkoni, gradientów itd itp, bo odciągnęłyby uwagę od tej niebieskości i dmuchawców... Przynajmniej tak pomyślałam w trakcie projektowania :D

      Usuń
  9. Kolor lakieru jest przepiękny a ze stemplami wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful blue and I love the stamping too! Ya I don't think I would want to go a week without changing my polish either I get bored of it haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne paznokcie *_*

    Obserwacja za obserwację?

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam taki kolorek :) i chyba też bym nie wytrzymała tygodnia w jednym mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień w jednym kolorze, nie da rady wytrzymać ;)

      Usuń
  13. Tej serii jeszcze nie znam, wygląda ładnie, szczególnie z białymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam top z tego zestawu i cieszę się, że można go już kupić solo ;) a mani przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż top można kupić w zestawie, a lakiery kolorowe oddzielnie ;)

      Usuń
  15. piękny mani:) co to topu, wyczytałam że mozna go porównac z Insta-Dri, a własnie sie nad nim ciagle zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Insta-Dri, ale do połowy. Coś takiego się z nim zawsze robi, że od połowy glucieje ;)I to nie ja jedna zauważyłam ten fakt ;)

      Usuń
  16. piekne wprost niebianskie zdobienie- super!!

    OdpowiedzUsuń
  17. What a pretty manicure dear Aneta! The final picture with the snow has captured my attention! =)
    Have a great evening =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually they are dandelions ;D I'm glad you like it :)

      Usuń
    2. Actually they are dandelions ;D I'm glad you like it :)

      Usuń
  18. This is a gorgeous blue and lovely mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam sobie już jakiś czas temu kobaltowy kolor , u mnie wytrzymuje on 4 dni z tym, że czasem mam z nim tak; na drugi dzień po nałożeniu jak się budzę rano to lakier jakby się kurczy i wystają końcówki paznokci, wtedy trzyma się gorzej, a czasem jak dobrze wyschnie przed położeniem się spać to nic takiego się nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dziwne zjawisko :O Ja nakładałam go rano :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. What a gorgeous mani you made! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak niebo niebieskie :D i niezapominajki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wish they would sell it here! Would buy a set for sure. Great shine! Lovely color.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like them; pity they aren't available.

      Usuń
  23. Jejku jakie Ty masz piękne te pazurki <3 kolorek boski, uwielbiam takie odcienie niebieskiego :) Jednym słowem cud, miód i orzeszki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor przepiękny a ze zdobieniem wygląda idealnie! z tego co słyszałam po nowym roku można już kupić top oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie pisało, że nie da się oddzielnie (strona GR - sklep).

      Usuń
    2. Żeby nie być gołosłowną, podaję link: http://goldenrose.pl/produkty/paznokcie/lakiery-do-paznokci-/prodigy-gel-colour-zelowy-lakier-do-paznokci-golden-rose-284.html

      Usuń
    3. ooo, faktycznie... to chyba ja coś źle zrozumiałam ich zapowiedzi, albo co innego ogłaszali przed świętami. mieli sprzedawać kolor i top oddzielnie, a z tego co jest na stronie wynika, że topu oddzielnie nie można kupić. hmm, teraz już wiem chociaż wszystko ;)

      Usuń
    4. Ale wiesz co, może niektórzy sprzedają ten top osobno... sprawdzałam na Allegro i była taka oferta za 12,99. Aż się zastanawiam, czy się nie zaopatrzyć w taki dodatkowo na zapas ;) bo naprawdę jestem zadowolona z tego topu.

      Usuń
  25. świetnie ze stemplem wygląda! bardzo lubię połączenie błękitu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. It surely looks so glossy! Beautiful shade!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdobienie piekne,a co samego zestawu u mnie wytrzymał trzy dni i zaczęły się ścierać koncowki,sam top jest super, używam z innymi lakoerami i faktycznie wtedy przedłuża ich trwałość,bo i niekoniecznie muszą to być lakiery zelowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy dni to i tak nieźle, jak się ma różne roboty domowe itd itp. - przynajmniej u mnie to bardzo dobry rezultat :)

      Usuń
  28. Jaki śliczny błękit, bardzo mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń