wtorek, 26 stycznia 2016

El Corazon, Matte Effect, nr 165.

Witajcie :)

Odświeżam dziś lakier El Corazon, który kupiłam rok temu i który bardzo mi się spodobał. Zauważyłam, że polskie blogerki ostatnio często pokazują tę markę i przypomniałam sobie o dwóch sztukach, które mam na lakierowym - znów rosnącym, trzeba przetrzebić! - stanie ;)


Hello :)

I'm refreshing El Corazon nail polish I like a lot - it was bought one year ago. I've noticed that Polish bloggers often show this brand lately so I reminded myself I have two on my - still growing, have to decrease it! - nail polish stock ;)


Lakier ten to fajny mat z glass fleckami, który kryje po dwóch warstwach. Dzięki drobinkom nie jest takim nieładnym, 'suchym' matem, a daje przyjemny, rozświetlony efekt. Ponosiłam go trochę samego, ale znacie mnie, bez stemplowania nie ma... yyy... ukontentowania? ;D Przyznaję, że dokonałam nie lada gimnastyki, by zmieścić chevrony z płytki m101 na paznokieć; pojedynczy chevron ma wymiar 1, 8 na 1, 3 cm i głównie z szerokością było trochę problematycznie. Ale dałam radę!

This nail polish is a lovely matte with glass flecks, and it's opaque with two coats. It isn't such a 'dry' looking matte thanks to all these little particles; they give a nice, glowing effect. I was wearing it solo for some time, but you know me, there's no satisfaction without stamping action ;D I admit I did some gymnastics to place the chevrons from m101 stamping plate on my nails; the single chevron measures 1, 8 cm x 1, 3 cm and it wasn't easy to place mainly when it comes to width. But I managed!











I co sądzicie?

What do you think?

P. S. Zdobienie z dziś zostało wyróżnione na stronie Nailpolis. Ciekawe, czemu akurat to, umieszczałam tam moim zdaniem ładniejsze, ale i tak mi miło :)

P. S. This nail art was curated by Nailpolis team. I wonder why this particular one, I shared prettier ones there, but still it's nice to see this praise :)



60 komentarzy:

  1. Pięknie prezentuje się ten lakier solo ;-) Bardzo ładny jest!
    A zdobienie jeszcze dodatkowo go dopieszcza! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda :) Chevron dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór z serduszkami fajnie by wyglądał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za motywem serduszek... Trochę infantylnie się w nich czuję, jak na swoje lata...

      Usuń
  4. Śliczny :) Kiedyś nosiłam takie kolory na pazurkach... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten lakier. Faktycznie dość dużo osób ostatnio o nich pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji wspólnych zakupów chyba... Ja zamawiałam go sama razem z jeszcze innym i zapłaciłam jakąś okropną kwotę za wysyłkę :P

      Usuń
  6. It is gorgeous even without the stamping. Such a lovely shade!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love that pink, and the entire mani is so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniak z niego ;) nie ma to tamto ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczny ten lakier ;) i ładny ten kwiatowy motyw na blaszce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny :) faktycznie wszędzie się teraz el corazony pojawiają :D chyba i ja sobie muszę jakiś sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że są dosyć tanie, jak na lakiery z zagranicy, i potrafią być efektowne... Tylko koszt wysyłki jest wysoki.

      Usuń
  11. It's really gorgeous and I love the mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ja zachorowałam na el corazony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. What a pretty mani dear Aneta! I have never tried El Corazon nail polishes :P

    OdpowiedzUsuń
  14. I've never tried El corazon nail Polish before. I agree matte polishes with a bit of shimmer in them are much nicer... Otherwise they can look dull and flat. Great job getting the chevrons to fit on your nail aneta! My thumb nails are too wide for a lot of my stamping plates :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indeed! I'm not a particular fan of those dumb and flat ones.
      And mine are too long for many stamping plates ;)

      Usuń
  15. Gdyby był czerwony to byłby jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za matami solo ale z chevronem cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie zależy za jakimi, ale ogólnie nie pogardzę ;)

      Usuń
  17. Wygląda pięknie :). Chciałabym go mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Well done on getting featured! I really love this manicure, I can see why it is so popular! Its flawless and I love the colour combination <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. No istna czarodziejka paznokciowa <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfect chevron design...I need such a plate ASAP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I see you like this plate :)

      Usuń
  22. Ładny el corazon :) Ze zdobieniem oczywiście jeszcze fajniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wygląda w macie i te stempelki dodają całości charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful shade of pink! Great stamping!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. I'm a big fan of El Corazón's polishes, and I like this one too. Nice mani indeed :)

    OdpowiedzUsuń
  27. woow jaki cudny lakier posiadasz :P

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne połączenie! kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor tego korazonka ładniusi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny kolorek, zdobienie też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń