niedziela, 3 stycznia 2016

Barry M, Gelly Hi-Shine, Mustard + Golden Rose, Wow! nr 59.

Witam was :)

Ci, którzy wchodzą  regularnie na mojego bloga, być może zauważyli, że ostatnio często używam lakierów o błyszczącym wykończeniu. Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie dwóch sztuk i powiem szczerze, że bardzo podobało mi się to zestawienie kolorów. Jestem natomiast prawie pewna, że odcienie te nie każdy lubi nosić ;)


Hello :)

Those of you who visit my blog often might have noticed that I've been using glossy nail polishes often lately. Today's entry will be about two pieces and I can tell you I liked this combo a lot. I'm almost sure that these shades aren't liked by everybody, though ;)



marka: Barry M
kolekcja: Gelly Hi-Shine
nazwa: Mustard
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące, żelowe
cena: ok. 20 zł/10 ml (plus wysyłka)
moja ocena: 7, 5/10 pkt


brand: Barry M
collection: Gelly Hi-Shine
name: Mustard
number of coats: 2
finish: glossy, gelly
price: about 20 zloty + shipping cost from Poland
my rating: 7, 5/10 pnts


skład/ingredients: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYLTRIBUTYL CITRATE, ADIPIC ACID/ NEOPENTYL GLYCOL/ TRIMELLITICANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER,STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE/ ACRYLATES COPOLYMER, NBUTYLALCOHOL, SILICA, BENZOPHENONE-1, DIACETONE ALCOHOL,TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE[+/- CI77891, CI77266 [NANO], CI19140, CI77007, CI77510, CI77492, CI77491, CI15850,CI77492]


Na pierwszy ogień pójdzie musztarda w wykonaniu Barry'ego ;) Bardzo długo chodziła mi po głowie i w końcu wychodziła swoje, bo nie mam w swoich zbiorach żadnego takiego odcienia. Trochę się martwiłam, jak będę się czuła w tym kolorze na paznokciach. Okazało się jednak, że jest dobrze - odcień jest typowo musztardowy.

The mustard made by Barry goes in the first place ;) I kept thinking if to buy it or not and finally have it, because I haven't got a similar shade in my stash. I was a bit worried how I'd feel in such shade on my nails. I found out I feel OK in this one and the shade itself is typically mustard-like.


Jeśli chodzi o malowanie, to miałam wrażenie, że lakier średnio się samopoziomuje: mogłoby być lepiej. Czas schnięcia jest przeciętny, a musztardą można stemplować (wypróbowałam ją na bordo-brązie).

When it comes to painting, I had an impression that this nail polish should have self levelled better. The drying time is medium and the mustard can stamp! (I tried it on a claret-brown).



marka: Golden Rose
kolekcja: Wow!
nazwa: nr 59
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: ok. 4 zł/6 ml
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Wow!
name: nr 59
number of coats used: 3
finish: glossy
price, amount: about 4 zloty/6 ml
my rating: 7,5/10 pnts


Jeśli chodzi o ten lakier, jestem zachwycona połyskiem i ciekawym odcieniem; lakier dobrze stemplował na musztardowym Barrym. Sama aplikacja natomiast jest nieco problematyczna, gdyż nr 59 jest rzadki i trzeba uważać, by nie zalać sobie skórek. Czas schnięcia jest przeciętny. Stosunek jakości do ceny jest dobry.

When it comes to the Golden Rose one, I'm delighted with its beautiful gloss and interesting shade; the nail polish stamps well too (on the mustard-like shade). Application was a bit problematic though. This lacquer is runny so it's important to watch out because you can flood your cuticles with it. The drying time is medium. The price compared to the quality is OK.

Macie któryś z nich? Co powiecie na to zestawienie?

Have you got any of these? What will you say about this combination of colours?






62 komentarze:

  1. It's an interesting combo, very unique!

    OdpowiedzUsuń
  2. Good morning dear Aneta! That's a super colourful combo this one and I really like these alternative colours together! A big hug ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. musztardkowy to nie mój kolor, ale muszę przyznać, że w tym zestawieniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba w tym zestawieniu - wolę go tak, niż samego.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi. Follow for a follow when you like my blog? If you really like it, follow it ;)

      Usuń
  5. Musztarda cudowna a jeszcze w tym połączeniu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie! musztardki (jeszcze) nie mam, jakoś mam wrażenie, że niezbyt dobrze bym się czuła w tym kolorze. ale chyba muszę jeszcze to przemyśleć, bo bardzo mi się podoba na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo chodziła mi po głowie, nie byłam pewna co do niej. Okazało się, że w jakimś ciekawym połączeniu jest OK. Sama bez niczego byłaby trochę... militarna?

      Usuń
  7. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie na niego czekam i na jego dwóch kolegów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musztardy chyba jeszcze nigdy na pazurach nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej musztardy nie jestem pewna, ale GR śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam! Ale w sumie dobrze się nosi. To taki jesienny kolorek. Nie, żebym nosiła go non-stop, ale od czasu do czasu może być :)

      Usuń
  11. Genialny ten musztardowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musztarda... świetnie wygląda no i super brzmi xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe kolory i ciekawy kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super te kolory razem wyglądają! i idealnie pasują do sweterka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności :)) Uwielbiam Twoje pazurki!

    Musztardowy lakier zachwyca! Ale tak jakoś nie widzę go na swoich paznokciach... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Bo to niełatwy odcień ;) W ubraniach lubię, co do lakieru miałam wątpliwości.

      Usuń
  16. Wonderful color combination and I am going to add that great mustard polish on my wishlist! I wish you all the best for 2016!

    OdpowiedzUsuń
  17. I can't believe how glossy they are, it's amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, bardzo mi się podoba zestawienie tych dwóch kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie bylam przekonana do tej musztardy ale zmienilam zdanie- super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To świetnie, że zmieniłaś zdanie :)

      Usuń
  20. Śliczne, zwłaszcza ten musztardowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie dwa się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely mani. I really liked this color combination.=)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietnie wyglada to połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice combo. They do go well together! I'm not sure I could pull off the Barry M on its own though :-|

    OdpowiedzUsuń
  25. Musztardowy kolor to zupełnie nie mój typ, ale GR cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. These look very pretty, they'd be perfect for autumn :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się podoba taka musztarda na paznokciach :) Mam taki lakier z safari za jakieś 3 zł, bo szkoda mi było więcej na taką zachciankę i rzadko używam, nie pasuje mi do niczego niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pasuje do ciuchów (mam np. taki sweter, komin i spodnie).

      Usuń
  28. Chodzi za mną taki kolor, macałam w sklepie tę musztardkę w Londynie, jak byłam ostatnio, ale nie było fajnych promo, więc nic nie kupiłam :(
    Te dwa kolory bardzo mi się podobają zestawione razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę - czyli okazuje się, że często czytelniczkom, tak jak i mnie, chodził ten odcień po głowie, ale podchodziłyście nieufnie jak ja :)

      Usuń
    2. Nie nieufnie, tylko budżetowo :) Jakby był tańszy, już bym go miała :D

      Usuń
  29. ciekawe połączenie :) musztardowy podobałby mi się na pazurkach, ale nie posiadam takiego koloru :<

    OdpowiedzUsuń
  30. This is such a pretty color combination!
    I'm not sure I have a mustard shade like this one but I should because it's gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Musztarda z brązem? Hmm...super zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń