środa, 2 grudnia 2015

Zdobienie z użyciem pędzelka-wachlarzyka.

Hej hej :)

Lubicie używać pędzelka - wachlarzyka? Dawno go nie używałam, a szkoda - daje ciekawy efekt, a efekt ten wygląda ładnie sam w sobie lub jako tło. U mnie wachlarzykowe manicure najpierw było trochę noszone solo, a potem dostemplowałam wzorki z płytki MoYou. Postanowiłam podzielić wpis na dwie części i najpierw pokażę wam manicure bez stempli.


Hey hey :)

Do you like using a fan brush? I haven't been using it for a long time. It's a pity because it gives an interesting effect and such manicures look nice as a background for a nail art or solo. At first I was wearing it without stamping and then I stamped a pattern from MoYou stamping plate. I decided to divide the entries in two parts and at first I'm going to show you the version without the stamping.







Jako tło posłużył mi różowy lakier Golden Rose, Wow! nr 17, a mazy robiłam lakierami Barry M, Nail Paint, Fuchsia i Models Own, Bikini.

I used a pink Golden Rose, Wow! nr 17  as a background and for the fan brush nail art I used Barry M, Nail Paint, Fuchsia and Models Own, Bikini.


Co sądzicie o tym zdobieniu?

What do you think about this manicure?


90 komentarzy:

  1. I never tried using one - not yet, but I love this result so much!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Try it, not much to do and interesting effects :)

      Usuń
  2. Śwetny pomysł i połączenie kolorów. Sama mam taki pędzelek i w końcu muszę coś z nim wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Fajna zabawa z tym pędzelkiem :)

      Usuń
  3. Wyglądają fajnie. Ja jeszcze nie próbowałam nic tworzyć z pomocą tego pędzelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 3 wachlarzyki ale nie miałam jeszcze okazji użyć. Świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki efekt :) Kiedyś próbowałam zrobić taki niebieskim lakierem, ale jakoś mi nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt! Mam wachlarzyk ale jeszcze go nie uzywalam bo zapomnialam jakie ladne mani mozna nim zrobic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy bym nie pomyślała żeby w taki sposób zrobić wzorek, genialnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wy jesteście artystyczne dusze kulinarne :)

      Usuń
  9. I really love how this looks! I am not so good with this method but yours turned out amazing! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I can't believe you're not good at it, your nail art is so cute :)

      Usuń
  10. Przepięknie wygląda takie zdobienie, sama nigdy nie próbowałam wykorzystać tego pędzelka, pomimo tego, że go mam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używałam tego pędzelka :P muszę w końcu spróbować, bo efekt fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I LOVE this so much :)
    I tried using this technique ones but I failed miserably.. I covered it with nail art though ;)
    This is so stunning and I love the colors you chose :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like it; thank you :)

      Usuń
  13. ekstra to wygląda! Ja nigdy jeszcze nie używałam pędzelka wachlarzyka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt, bardzo fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ mi się podobają takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyszlo rewelacyjnie, kolorki super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda :) Jeszcze nie próbowałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for commenting; unfortunately I had to remove this comment (a blog link left).

      Usuń
  19. Efekt świetny i bardzo ładnie wyszło :). Przypomniałaś mi, jak ja dawno nie korzystałam z pędzelka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie jakoś tak się zapomina o tych pędzelkach, a dają fajne tło.

      Usuń
  20. What an artistic nail art, I like it *__*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz; niestety został usunięty (link do bloga).

      Usuń
  22. This is a great mani :-D I like the colours. It looks like sweeties I used to eat as a kid! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze wyszło pięknie -jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the fan brush! Great color choice!

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. One akurat z końca listopada - ale publikowane w grudniu.

      Usuń
    2. ale liczy się look grudniowy;p

      Usuń
  26. Śliczne, ale ja się takich zdobień i tak raczej nie podejmę - stawiam na sam prosty kolor, ale raczej przez brak czasu. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Very lovely to see these colors in fall time with all darker shades! Very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  28. I like to use the fan brush, the strokes come out artistic. You made a wonderful color combination here!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indeed, like a background of a painting. Thank you :)

      Usuń
  29. Sama z chęcią bym chciała takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super fajnie by było jak byś pokazała jakiś tutorial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełno tego w necie, a ja nie przepadam za robieniem tutoriali.

      Usuń
  31. Piękne zdobienie, bardzo podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bosko to wyglada, ja bardzo lubię malować pędzelkiem,bo zawsze pozostaje taka niepewność jak wyjdzie no i czasem abstrakcja jest strzałem w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że lubisz go używać, fajne zdobienia widziałam :)

      Usuń
  33. This is such a beautiful mani! It has such cheerful colours :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń