Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 11 grudnia 2015

Urtekram, Ekologiczna pasta do zębów bez fluoru, eukaliptusowa.


Piąteczka :)

Mam trochę kosmetycznych zaległości recenzjowych. Dzisiejszy produkt już prawie całkiem zużyłam. Umyjemy sobie dziś zęby, jeśli jeszcze je mamy ;D


Hi five :)

I haven't reviewed many of my cosmetics that are almost finished. Let's clean our teeth together ;)




marka: Urtekram
nazwa: Ekologiczna pasta do zębów "eukaliptus" bez fluoru
pojemność, cena: 75 ml/ok. 15 zł + koszt wysyłki
moja ocena: 7,5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak

brand: Urtekram
name: Ecological toothpaste "Eucalyptus" without fluoride
price, amount: about 15 zloty plus shipping cost/75 ml
my rating: 7,5/10 pnts
would I buy it again? yes



Pasta jest wegańska i ma certyfikat Ecocert.

This toothpaste is vegan and has the Ecocert certificate.




Co zawiera? Kredę, glicerynę, wyciąg z aloesu, gumę ksantanową (zagęstnik), wyciąg z aloesu, olejki z mirry i magnolii lekarskiej oraz limonene - aromat, może podrażniać. Mnie nie podrażnia, męża też nie. 22% składników pochodzi z upraw organicznych.

The tube contains:  calcium carbonate, water, glycerin, aloe leaf oil, xanthan gum (a thickener), eucalyptus extract, myrrha and magnolia officinalis oils, limonene - an aroma that can irritate. It doesn't irritate neither me nor my husband. 22% of ingredients come from organic farming. 





Teraz o wrażeniach. Pasta praktycznie się nie pieni, ale mycie nie sprawia problemów; widocznie piana to kwestia przyzwyczajenia. W smaku jest delikatna, lekko kredowa, ale w taki subtelny sposób, z niewypalającym szczęki eukaliptusem. Bardzo przyjemna! To moja druga pasta tej marki (pierwsza to Tea Tree, drzewo herbaciane) i wyraźnie zauważam charakterystyczną nutę smakową w obu, glicerynowo-kredową. Zęby po umyciu sprawiają wrażenie czystych.

Zdecydowałam jednak, że będę stosować pasty z fluorem, naprzemiennie z tymi bez. Mam wrażenie, że moje zęby przyzwyczaiły się do niego i go potrzebują...


Now onto my impressions. This toothpaste doesn't almost foam, but cleaning doesn't cause problems; I suppose the foam is a matter of being used to it. The taste is subtle, a bit chalk-like, in a pleasant way, without burning, a nice eucaliptus. This is my second toothpaste by Urtekram (the first one is Tea Tree) and I noticed that these toothpastes have a special taste note, glycerin-chalk - like). Tooth seem clean.

I decided I'm going to use fluoride toothpastes together with no-fluoride ones. I have an impression that my teeth need the fluoride because they are used to it all these years...


Miałybyście ochotę spróbować takiej nietypowej pasty?

Would you like to try such untypical toothpaste?

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz; niestety został usunięty (link do bloga).

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za ekologicznymi pastami :p jakoś się u mnie nie sprawdzają ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna pasta, nigdy nie miałyśmy nawet podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam pierwszy raz, gdy użyłam pasty ekologicznej. Różnica w smaku jest diametralna.

      Usuń
  4. takiej jeszcze nie mialam, brzmi bardzo zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie stosowałem ekologicznej pasty do zębów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. I never tried the Urtekram toothpaste but they have nice products...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The brand comes from your country! And I have to say I'm satisfied of these products so far.

      Usuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z ekologiczna pasta do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w typowych drogeriach nie ma specjalnie wyboru, jeśli chodzi o pasty tego rodzaju...

      Usuń
  8. Ja nawet nie wiedziałam, że istnieją pasty ekologiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy takiej nie widziałam chociaż słyszałam wiele o ekologicznych pastach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. never heard of the brand before. I never used toothpaste without fluoride :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'd never used it either but decided to buy a few ;)

      Usuń
  11. Z chęcią, jestem na etapie poszukiwania dobrej pasty bez fluoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest całkiem spoko :) Myślę, że mogę ją polecić.

      Usuń
  12. Pierwsze słyszę ale lubię takie nowinki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba jestem za bardzo przyzwyczajona do past drogeryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, interesting! I thing I would try it!

    OdpowiedzUsuń
  15. I've seen a shampoo of this brand) Wonder, how it works!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.