sobota, 26 grudnia 2015

Stemple z płytką JQ-64.

Witajcie :)

A na blogu znów zmiany :D Brakowało mi tego rudego kotka, a wam? Chyba raczej wolę obecny szablon, jeszcze się okaże w trakcie użytkowania.

Stemplową bohaterką dzisiejszego wpisu jest chińska płytka JQ-64: jak się okazało, dobrze wyżłobiona i sprawnie działająca. Są na niej motywy kwiatowo - badylowe ;), a ja zdecydowałam się na jeden kwiat i badylki na reszcie paznokci. Oto, co ostatecznie z tego wyszło:


Hello :)

Changes on my blog again :D I've missed the red cat - and you? I think I prefer the newest template than the previous one with flowers, but I think I'll have to check it while using it.

The stamping hero of today's entry is a Chinese plate JQ-64. It's well etched and works OK. There are flowery - stem motives on it and I've chosen one flower plus stems on rest of my nails. Here's what showed up in the end:





Kwiat na palcu serdecznym to naklejka, którą zrobiłam ze stempla. Z pewnością wiele z was zna ten sposób: odbijacie na gumce do stempla wzór, kolorujecie go (w moim przypadku były to farbki akrylowe), czekacie, aż wyschnie, potem pokrywacie go bezbarwnym topem i ostrożnie odklejacie (musi być naprawdę doskonale wyschnięty!).


The flower on my ring finger is a sticker I made from the stamping pattern. I'm sure that many of you knows this way of preparing stickers: you transfer a pattern on your stamper rubber, then you colour it (I used acrylic paints). After it becomes dry, you cover the pattern with a clear top coat and wait till it's completely dry - then you peel it off gently.







Do zrobienia manicure użyłam:/I used:


Golden Rose, Rich Color, nr 61; Colour Alike, Kind of Black S; Golden Rose, Color Expert, 02; LilypadLacquer, Ruby Slippers; Barry M, Basecoat, Top Coat & Nail Hardener.

64 komentarze:

  1. bardzo ładne mani, takie ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się cieszę :) Na dworze prawie wiosna ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :D There's almost Hawaii in Poland at the moment ;) Just kidding, but it's warm, about 7 degrees of Centigrade.

      Usuń
  3. Ale licznie zrobione! Pierwszy raz widze taki wzor na paznokciach! Sliczne!

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że widzisz coś nowego.
      P.S. Bardzo proszę o nie zostawianie adresu strony w komentarzu. Następnym razem będę musiała go usunąć.

      Usuń
  4. Ja też wolę ten szablon :) Ładne paznokcie wymalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! It looks very good :) The flower is fantastic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienia Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  7. No, kotek u Ciebie w szablonie musi być :)
    a naklejka pięknie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon trafiony !!! kociak musi być :)) A Twoje dzisiejsze mani ...ŁAŁ i FiuFiu zakochałam się *_* na prawdę niesamowicie mi się podoba sposób w jaki połaczyłaś kolory i wpasowałaś w to kwiatowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mistrzowskie jest to kwiatowo badylowe zdobienie :D pięknie Ci wyszło pokolorowanie tego kwiatka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie wzorów i kolorów :) szablon też świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szablon ma szansę na dłuższe utrzymanie się, coś mi się widzi ;D

      Usuń
  11. Zdobienie piękne, choć takie nie zimowe ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie osobiście chyba badziej się podobał poprzedni szablon, ale koteczkowi nie powiem nie ;) piękny mani i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Wiesz, tamten szablon miał kilka rzeczy, które przeszkadzały mi w codziennym użytkowaniu. Miał np. gigantyczne zdjęcia na stronie głównej, których nijak nie mogłam zmniejszyć. Albo rozciągał wszerz niektóre miniaturki. I kilka innych takich detali, do których nie mogłam się przyzwyczaić. Podobało mi się, że było dużo niebieskiego - tobie pewnie też :)

      Usuń
    2. ehh, znam to... kiedy sama przymierzałam się do zmiany szablonu, to była cała masa tych z wielkim zdjęciem na stronie głównej. dlatego zrezygnowałam z większej zmiany na razie ;) hehe, no faktycznie, to niebieski podobał mi się najbardziej ;)

      Usuń
    3. Ale fajnie, zgadłam :)
      Masz śliczny szablon, serio! Bardzo miło się u ciebie wizyty odbywa :D

      Usuń
  13. Naklejki fajnie się wkomponowała w całość, ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm so glad the red cat is back, it's so cute :)
    Oh, and I also love your mani!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdezorientowane przez chwile byłyśmy xD Ładnie jak zawsze :)
    Pazurki nie świąteczne ale to dobrze bo co za dużo to nie zdrowo :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the red cat ;)
    I also love the manicure!

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne zdobienie, kolorystyka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe wzorki i ta czerwień :)))
    Ps. Zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne stemple, ten kwiat jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O! Kotek wrócił ! I super! Paznokcie bardzo fajne i takie w wesołych kolorkach jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek nie dawał mi spokoju ;) Fakt, twoje kolorki :)

      Usuń
  21. Śliczne mani i kotek wrócił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miauczał i miauczał taki samotny w jednym z folderów, więc dałam mu wrócić ;)

      Usuń
  22. Też na ciepły kolorek paznokcie pomalowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the red cat, it's super cute! <3
    Nice mani, I love the stamping over the lovely red.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne badylki :) Fajnie, ze kotek wrocil :) Obecny szablon najbardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne mani, takie kolorowe i optymistyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Great mani :-D

    And yeah good to see the cat back again - too cute :-D <3

    OdpowiedzUsuń