Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Płytka MoYou Pro XL 14 i kwiaty na plastelinie ;)

Witajcie :)


Hello :)


Bazą do manicure jest lakier Golden Rose z kolekcji Express Dry nr 13, na którym nastemplowałam kolorowe ciapki.

The base for this manicure is Golden Rose nail polish from the Express Dry collection, nr 13 , and I stamped colourful shapes on it.


z lampą błyskową: 

with a flash:



bez lampy (ech, to światło jesienno-zimowe ;) ) 

no flash (eh, this autumn-winter light ;) )




Wesołe towarzystwo (tylko czarny smutas):

Happy dudes (only the black one is a wet blanket):




A oto płytka w całej okazałości. Fotka ze strony MoYou, ja swoją płytkę już metalową zdrapką zarysowałam:

And here's the stamping plate. A photo comes from MoYou page, my plate has already been scratched with a sharp scraper:





Zapraszam do użycia klawiaturki w celu wystukania komentarza :)

Welcome to use a keyboard to write a comment :)

79 komentarzy:

  1. A ja nie umiem robić wzorków z tą płytką.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. That looks great! Colorful and girly!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyszło naprawdę świetnie. Robi wrażenie, tyle kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne! Bardzo mi się podoba!Takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory świetne, wzór świetny, tylko... to mi nie wygląda na żaden ze wzorów z Blueberry01... (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione, dzięki za czujność! Okazuje się, że Blueberry ma wzorek bardzo podobny do jednego od MoYou, jednak inny (absolutnie nie duplikat!) - sami tego nie zauważyli, zalajkowali na FB, ale posta usunęłam ;)

      Usuń
  6. Ładnie, choć dla mnie trochę za pstrokato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra! zdobienie zdecydowanie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. What a pretty and rich nail art ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. OH, this is super gorgeous - I love everything about it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Choć ja zwykle mam się do czego w swoich 'rękodziełach' przyczepić ;D

      Usuń
  11. mianuję to zdobienie na moje ulubione z wszystkich Twoich <3 jest genialne <3 tło i te kwiaty - całość po prostu idealna <3 nie mogę się napatrzeć!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo - bardzo się cieszę, że takie wywarło wrażenie :)

      Usuń
  12. Ładne:) Ja też kolorowe paznokcie sobie wymalowałam, chociaż upierałam się że wolę bure jesienne kolory :D Ale rzeczywiście weselej tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów wczoraj bardziej buro, dla odmiany :D

      Usuń
  13. Kolorowe efektowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. That's almost psychedelic, I love it!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tło całkowicie rozłożyło mnie na łopatki! Jest soczyste, energetyczne, żywe! Lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. It's a really great mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze pięknie pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale kolorowo i wesoło. Bardzo fajne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne, takie kolorowe i pozytywne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło genialnie! Płytka ma świetne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ta płytka zdecydowanie należy do grona ulubionych.

      Usuń
  21. świetne zdobienie, ja uwielbiam taki kolorowy misz-masz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabójczo pięknie to wygląda, ja myślałam,że to stemplowe naklejki :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, how I love these colorful manicures. The base is stunning!

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks cool, love the colors! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! I guess it took a lot of patience but the result is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  26. What a colorful manicure! Love the end result!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh, this is so pretty! It has such fun colours :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny efekt, mega kolorowe i optymistyczne mani :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.