środa, 16 grudnia 2015

Projekt: misz-masz.

Hej :)

Zmieniłam wygląd bloga, i to znacząco :) Ale to wciąż blog NotCopyACat :)

Pewnie zauważyłyście, że czasem lubię wyjść poza manicure'owe normy i zrobić coś, czego nie widziałam gdzie indziej; wychodzi to różnie, ale lubię to, bo nie pozwala mi się zanudzić ;) Dziś będzie właśnie coś w tym stylu. Ręcznie malowane wzorki a'la ikat i stemple na tle zrobionym gąbeczką do makijażu (takie delikatne dotykanie nią białego lakieru bazowego). Tym, co w jakiś sposób łączy ten projekt, są barwy (o różnym nasyceniu, czerwień i błękit) oraz geometria. Taka to ma produkcja na dziś ;)


Hey :)

I've changed the design of my blog and it is a big change - still it's NotCopyACat's blog :)

I suppose you've noticed that I sometimes like to break standard manicure rules and create something I haven't seen somewhere else; the result is better or worse, it depends, but I like it as it doesn't let me get too bored with doing manis ;) Today there's going to be something in this style. Freehanded patterns a'la ikat and stamping on a background done with a make-up sponge (by gentle pressing it to the white base). What's common in this project? The colours (red and light blue, in a different intensity) and geometry. Such a production for today ;)







Lakiery, których użyłam/Nail polishes I used:

 
Barry M, Gelly Hi-Shine, Huckleberry; Colour Alike, nr 526; Golden Rose, Rich Color, nr 02; Colour Alike, Kind of Black S; Barry M, Basecoat, Topcoat&Nail Hardener.


65 komentarzy:

  1. Super zdobienie. Bardzo fajny, nowy wygląd bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! pewnie jeszcze coś tam zmienię ;)ale wiele już zrobiłam.

      Usuń
  2. Świetnie teraz u Ciebie :) pazurki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your layout is new!! How very pretty! And your mani as well, lovely and cute!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jest efekt moja droga! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like very much the stamping effect!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Nawet miło nosiło mi się to manicure. Nie było jakoś szczególnie poza strefą komfortu, czy coś w tym stylu ;)

      Usuń
  7. Podoba mi się ten Twój projekt, jest inny i przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszlo jestem bardzo N tak!!! zmiana super !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa zdobienia bardzo mi się podobają, ale raczej nie połączyłabym ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może osobno wyglądałyby bardziej elegancko, a tak jest bardziej nietypowo; co zrobić, jak sif ma ochotę na ręczne malowanie i stemple naraz? ;)

      Usuń
  10. fajny energetyczny wygląd bloga :D te pazurki ze stemplem strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny szablon ;) + efektowne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdobienie, choć jak dla mnie zbyt dużo się dzieje na nim, więc nie zdecydowałabym się na takie, ostatnio popadłam w minimalizm :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie kociak??? Przyzwyczaiłam się do niego ;( haha bardzo fajne zdobienie;) ten mozaikowy wzór pokolorowany leży już u mnie trzeci tydzień na stemplu, a w zasadzie dwóch stemplach , może kiedyś w końcu coś z nim zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja też się przyzwyczaiłam, taki słodziak z niego! Pewnie go jeszcze gdzieś umiejscowię, tylko muszę pomyśleć, gdzie ;)
      Ładny jest ten wzór :)

      Usuń
  14. Zmiany blogowe super, trzeba czasem coś pokombinować. A co do zdobienia jestem na tak, bardzo kreatywne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi sie nowy wystroj bloga :) A zdobienie super, zawsze mnie zadziwiasz pomyslami i wykonaniem, Twoj blog nalezy do moich ulubiencow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, nie wiedziałam o tym :)))

      Usuń
  16. Awesome mani :-D

    And I like the new layout too. :-D Haha I've not changed mine in a years ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :)
      I am not able not to make some changes from time to time. That makes my 'working space' newer and doesn't let me get too bored.

      Usuń
  17. Nowy design blogu bardzo mi się podoba. A manicure jest jak zawsze rewelacyjny. Nigdy nie wpadłabym na pomysł malować paznokcie gąbką do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat nie mój pomysł, pełno ich w necie - tyle, że każda z nas ma swoje projekty.

      Usuń
  18. jakie ładne zmiany na blogasku:D i manicure także niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł bardzo fajny :). Ładnie wyszło i świetne zmiany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co sobie będę żałować ;) To tylko manicure ;D

      Usuń
  20. Świetnie wyszło,zmiany na blogu super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. for a second i thought i was in a wrong place ;)
    love your mani :D

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo rany! ale zmiana :D zdecydowanie na plus :) piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W sumie jeszcze nie wszystko zrobione, ale sporo!

      Usuń
  23. Bardzo podobają mi się nowe kolory bloga! Cudnie jest :)

    Graphic nails? AWESOME.

    OdpowiedzUsuń
  24. I absolutely love how this looks!!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny nowy szablon, a mani świetne. najbardziej podoba mi się geometryczny stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowy szablon zacny, brakuje mi tylko tego kota z łapką z nagłówka, uwielbiałam go :)
    Mani ciekawy, masz pomysły - te ikatowe zygzaki bardzo mi wpadły w oko. Pewni bym tego nie łączyła w jednym mani z akurat tym stemplem, ale w sumie - dlaczego nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdobienie i mega mi się podoba nowy wystrój bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  28. This is such a fun mani! Thank you for sharing :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń