Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 22 grudnia 2015

OPI, Snowflakes in the Air i Blueberry 03 w śnieżynkowym manicure.

Witam was :)

Dzisiejszy wpis będzie śnieżynkowy - zimowy. Płytka od Blueberry ma śliczny wzorek z płatkami śniegu, postanowiłam więc wykorzystać go do podwójnego stemplowania. Po pewnym czasie dodałam temu manicure iskierek przy użyciu top coatu OPI. Oto, jak wyglądał końcowy rezultat:


Hello :)

Today's entry will be snowy and wintery. The Blueberry stamping plate nr 03 includes a snowy pattern so I used it for double stamping. After some time I added some sparkles to this mani with a help of a glittery top coat by OPI. Here's the final result:




Jak zrobiłam to manicure?
1. Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem bazowym i niebieskim Golden Rose.

How did I do this manicure?
1. At first I painted my nails with a base coat and the blue Golden Rose.




2. Potem przystemplowałam śnieżynki, dobierając kolor mniej nasycony, by dodał podwójnemu stemplowi głębszego wymiaru. W moim przypadku był to lakier Barry M, Gelly Hi-Shine, Huckleberry.

2. Then I stamped the snowy pattern; I had picked a less saturated shade to be put underneath the more saturated one, to give more depth to the picture. The less saturated nail polish shade is Barry M, Gelly Hi-Shine, Huckleberry.

3. Białym, mocno kryjącym lakierem przystemplowałam śnieżynki ponownie. Nie powinny one się dublować jedna na drugiej, muszą być trochę przesunięte.

3. I stamped the snowflakes again with a very well opaque white nail polish. They shouldn't lay one on another, they have to be separated to a certain degree.

4. Potem możecie zatopować paznokcie bezbarwnym lakierem (tak właśnie zrobiłam).

4. Then you may use a clear top coat (I did it).







Użyłam:/I used:
Barry M, Gelly Hi-Shine, Huckleberry; Colour Alike, B. a Snow White, a clear top coat by Barry M.


Nosiłam to manicure jeden dzień i zdecydowałam się 'odświeżyć' je za pomocą glitteru. 



marka: OPI
nazwa: Snowflakes in the Air
wykończenie: holo glitter
ilość warstw: 1
cena, pojemność: ok. 22 zł plus koszt wysyłki/15 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt


brand: OPI
name: Snowflakes in the Air
finish: holo glitter
number of coats: 1
price, amount: about 22 zloty plus shipping cost/15 ml
my rating: 7, 5/10 pnts



Ten topper mam już od dłuższego czasu i bardzo lubię drobinki w nim zawarte (gdyby jeszcze tak nie śmierdział... zapach ma jak śmierdzący klej). Po ponad pół roku od ostatniego użytkowania okazało się, że większość drobinek spadła na dół buteleczki i to nawet dobrze, bo nie chciałam dać ich zbyt wiele na już bogate zdobienie. Myślę, że nawet mi się udało ;)

I have this topper for a long time and I like these holo particles a lot (if only the nail polish wasn't so smelly... it's like a stinky glue). After more than half a year most of the particles went to the bottom of the bottle and it's good, because I didn't want to put too many of them on the double stamps. I think I even managed ;)




Jak wam się podoba? Moim zdaniem wersja z podwójnym stemplowaniem była bardziej elegancka, a ta z top coatem OPI - bogata i iskrząca. Świetnie nosiło mi się obie.

Do you like it? In my opinion the double stamped version was more elegant, and the one with OPI's Snowflakes - rich and more sparkly. I liked them both.

A tu: płytka Blueberry.

And here: Blueberry stamping plate.



76 komentarzy:

  1. It is super pretty - perfect for winter - but also for spring :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) I can't see it for spring, unless there would be a snowy, early spring...

      Usuń
  2. Śliczne i takie śnieżne, a ja się pytam gdzie śnieg?!
    Masz płytkew, chciałam kupić i już nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam tego samego dnia, gdy się pojawiła w sprzedaży, albo następnego, jakoś tak - w każdym razie szybko.

      Usuń
  3. Oh, how sweet *__* Very nice for winter!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z podwójnym stemplowaniem super! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja z podwójnymi śnieżynkami ale bez błyszczącego topu najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne stempelki, jeszcze nie probowalam podwojnego stempelkowania ale chyba sie w koncu skusze, bo efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie stemplowałam wiele w ten sposób, to moje drugie lub trzecie takie mani dopiero ;)

      Usuń
  7. uwielbiam śnieżynki! śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. It looks so lovely! Just adore those snowflakes.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda :) Spróbuję kiedyś mniej napigmentowanego lakieru i później mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie to wygląda! Naprawdę jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You did so great with your double stamping!! This mani is incredible. I also love the new blog template!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like it, my stamping guru ;)- do you remember? :)

      Usuń
  12. Pięknie, pięknie. I nibieskie! Wolę bez holodrobinek, bo lepiej widać te piękne śnieżynki. Dziwne, bo zazwyczaj jestem sroką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo to było tak, że z holo drobinkami było ładnie, pięknie migotały przy ruchach ręki, ale faktycznie było widać mniej dokładnie śnieżynki. Bez drobinek było je widać lepiej, ale korciło mnie, by sprawdzić, jak z nimi będą wyglądać. Podobały mi się obie wersje, niby były podobne, a inne.

      Usuń
  13. Oh wow that holo glittery top coat !!! This mani is veeeery pretty *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) I like how this top coat looks like too, it's so sparkly!

      Usuń
  14. The snowflakes are so pretty on that amazing blue shade!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Lubię takie podwójne stemplowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny pomysł z tym podwójnym stemplowaniem! efekt jest zachwycający <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten odcień niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo go lubię. Przypomina mi trochę Essie, Avenue Maintain.

      Usuń
  18. Oh wow what a gorgeous mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. <3

    I ten niebieski - jest przecudny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Co zrobić, jak prawdziwego śniegu nie ma ;)

      Usuń
  21. beautiful snowflake. love the blue base :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne są te podwójnie stemplowane śnieżynki <333

    OdpowiedzUsuń
  23. Pazurki rekompensują brak śniegu za oknem :D Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne, też mam ta płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O ile zimy nie lubię, to zdobienia zimowe są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się ostatnio w śnieżynkach na paznokciach, chociaż śniegu nie lubię ;) Mani bardzo ładne ;) Wesołych Świąt kochana ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a beautiful manicure!! Love the snowflakes :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeurocze śnieżynki, uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. This is beautiful! I love snowflake prints ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  31. absolutely love it, this is super gorgeous *.*

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.