Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 18 grudnia 2015

Golden Rose, Rich Color, nr 46 w donutowym zdobieniu.

Hej :)

Przygotujcie się na porządną porcję cukru, albowiem pączusie nadchodzą! :D

Postanowiłam wypróbować nowe farbki akrylowe zakupione w niemieckim dyskoncie - i okazały się w porządku, ufff :)


Hey :)

Be prepared for a huge amount of sugar, because donuts are coming! 

I decided to try out acrylic paints I bought in a German discount shop and they are OK *feels relieved* :)



Oto lakier będący bazą tego zdobienia:

Here's a nail polish that was a base for this nail art:


marka: Golden Rose
kolekcja: Rich Color
nazwa: nr 46
ilość użytych warstw: 3, na niektórych paznokciach 4
wykończenie: błyszczące
cena, pojemność: ok. 6 zł/10, 5 ml
moja ocena: 7/10 pkt


brand: Golden Rose
collection: Rich Color
name: nr 46
number of coats used: 3; 4 on some nails
finish: glossy
price, amount: about 6 zloty/10, 5 ml
my rating: 7/10 pnts




Odcień - idealny pod pączki z dziurką :) Śliczny, słodki róż. Natomiast krycie gorsze, ponieważ lakier smuży... Ale cóż, nie kosztuje wiele, więc mogę to zaakceptować. Na szczęście nie sechł zbyt długo; minęło ok. 20 minut i mogłam po tych warstwach malować.

The shade is ideal as a donut background :) A lovely, sweet pink. Opacity is worse because this nail polish smudges... It doesn't cost much so I can accept that. Fortunately it dried in about 20 minutes and after that time I was able to paint on these coats.




Teraz porcja zacukrzenia ;)

Now a sugar dose ;)







Podoba wam się? W sumie wesoło nosiło mi się to manicure, choć pączusiów nie jadam :D Takie optymistyczne - w środku zimy, no i łatwe do zrobienia! Po prostu wybieracie cukierkowe odcienie i rysujecie kreski o różnej długości, pod różnymi kątami. Robiłyście kiedyś takie manicure?

Do you like it? I had fun wearing this mani even if I don't eat donuts :D It's so optimistic during winter and easy to do! You simply choose candy-like shades and draw lines of various length and angle. Have you ever done such a manicure?

54 komentarze:

  1. bardzo ładny ten róż, pomysłowo go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę słodki różyk :)A to zdobienie widziałam gdzieś w necie, chyba u The Cieniu :)

      Usuń
  2. Very pretty and colourful mani dear Aneta! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze wieczorem, kiedy jestem najbardziej 'głodna', oglądam takie rzeczy :D Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fest te Twoje pączusie:) Śliczny róż;) Najważniejsze, że dość szybko zasycha. Dobra cena lakieru:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo gdyby te warstwy jeszcze do tego długo schły, pozbyłabym się go...

      Usuń
  5. Aww, so cute this is - if is a perfect match with the frosting!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nadchodzą czasy pełne słodyczy na stole ;)

      Usuń
  7. słodkości :D ja robiłam tylko babeczki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja babeczek jeszcze nie, może kiedyś nadrobię ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Fajnie się nosiło, choć stylistyka nie do końca 'moja' ;)

      Usuń
    2. raz nie zawsze:) a ile zachwytów:D

      Usuń
  9. Super slodkie zdobienie, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile różu nie lubię, to ten odcień mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne! piękny odcień różowego i od razu widać, że inspiracją były donuty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że od razu widać :)

      Usuń
  12. cute mani, my first impression was that candy sprinkle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Exactly, the sprinkle on a pink frosting :)

      Usuń
  13. Słodziutko, na tłusty czwartek i lato będzie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great mani, I really like the pink and the colours you've used for the sprinkles! :-D

    Haha is a weird I want to lick your nails ;-) LOL!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, Ananka :) Don't lick them, they only look delicious :D

      Usuń
  15. Jeszcze nigdy nie używałam farbek akrylowych :)GR uwielbiam jeśli chodzi o lakiery!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które miałam wcześniej, nie chciały się zmywać wodą zaraz po pomalowaniu (zostawiały przebarwienia na lakierze).

      Usuń
  16. Pysznie :-) Cieniu robiła pączusie na pierwszy tydzień mojego projektu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak myślę, że to właśnie u niej widziałam podobne mani :)

      Usuń
  17. Ale super skojarzenie z tym pączusiem :D Aż ślinka cieknie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając was, dziewczyny, zamiast cukru dałybyście ksylitol - i dobrze!

      Usuń
  18. o jakie masz słodkie donuty na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the pink colour! The donut print is so cute :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.