czwartek, 10 grudnia 2015

Colour Alike, B. an Aurora w sylwestrowym zdobieniu ;)

Hej :)

U mnie już Sylwester, hihi :D

Niedawno Colorowo wypuściło kolejne lakiery do stempli. Skusiłam się na jeden z nich. Pokażę wam go na lakierze Zoya, Storm.

Chyba warto pokazać tę Zoyę jeszcze raz? :D Choć była już swatchowana, to jednak wygląda mi to trochę inaczej, bo pazury inaczej wyglądają ;) Moje poprzednie mani z tą Zoyą możecie znaleźć tu: klik :)

Lubicie lakiery holograficzne z dużymi cząsteczkami, czy wolicie te z mniejszymi? A może nie przepadacie za holo? Ja z początku oglądając zdjęcia wolałam te z mniejszymi, ale gdy dorwałam z większymi, bardzo mnie zachwyciły. Najczęściej noszę ten lakier bez żadnych zdobień, gdyż sam w sobie jest ozdobny, ale tym razem chciałam czegoś czarnego jako tło, by sprawdzić, jak kryje turkusowy Colour Alike. Zaplanowałam manicure a'la fajerwerki na rozgwieżdżonym niebie (wzorek z płytki BP-L003). 


Hello :)

 New Year's Eve here today, hehe ;)

Colorowo has released another collection of stamping polishes. I was tempted by one of them. I'm going to show it to you on Zoya's nail lacquer, Storm.

I guess this Zoya is worth showing one more time? It seems this mani looks a bit different than the previous one as the shape of my nails is different ;) My previous mani with the Zoya in use is here: click :)

Do you like nail polishes with bigger holographic particles or do you prefer the smaller ones? Or maybe you don't like holos? Me, at first, when I was only watching photos, I preferred the smaller particles but when I got the bigger ones, I was delighted.

I usually wear Storm without any nail arts because it's all art itself, but this time I wanted a dark nail polish to check out how the turquoise Colour Alike will work on such a dark background. I planned "fireworks on a black sky' kind of mani.




marka: Colour Alike
nazwa: B. an Aurora
typ: lakier do stempli, metaliczny
cena, pojemność: 16 złotych/8 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Colour Alike
name: B. an Aurora
type: a metallic stamping polish
price, amount: 16 zloty/8 ml
my rating: 8/10 pnts





Ten turkusik wpada w teal. Jest dosyć gęsty, ale to dobrze w przypadku lakieru do stempli. Trochę brudzi skórki, jednak dają się doczyścić zmywaczem. Dobrze kryje, Zoya pod spodem próbowała ukraść mu show, ale się nie dał i jest widoczny ;)

This turquoise is a bit teal-ish. B. an Aurora is slightly thick too, but in stamping polishes case it's OK. You can stain your cuticles but it can be removed with a remover. The polish is well opaque. Zoya was trying to steal the show, but it didn't let her and it's still visible ;)




No, a tu rozgwieżdżona Zoya bez stempli:

Now a starry Zoya without stamping:





62 komentarze:

  1. Te lakiery Zoya coraz bardziej mi się podobają! Śliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier z zoyi jest przepiękny :) Mogłabym go nosić solo nawet :D Ale i tak ładnie się komponuje z niebieskimi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo jak najbardziej! I tak go właśnie zwykle noszę. Tu użyłam go jako tła, coby sprawdzić, czy CA będzie widoczny. Jeśli taki lakier dobrze kryje na ciemnym tle, świadczy to dobrze o jego pigmentacji.

      Usuń
  3. Piękne zestawienie i faktycznie -jak ulał na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It is very beautiful and mysterious!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) The swatches of CA were done fast, the nail polish is a totally new relase and I think I'll do the stamping on a light background to compare photos some day.

      Usuń
  5. Faktycznie klimacik iście sylwestrowy, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, Zoya jest boska! a ze stemplami wygląda faktycznie sylewstrowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam napisać, które bardziej mi się podobają ale.. no właśnie, tym razem ciężko mi wybrać, bo pierwsze jak i drugie zdobienie wyglada przepięknie. Idealne pazurki na sylwestra, chyba zdecyduję się na coś takiego, przepięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zoya solo wygląda przepięknie i moim zdaniem nic jej więcej nie potrzeba. Jestem nią zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w poście, zwykle noszę ją samą, ale potrzebna była mi jako tło do sprawdzenia krycia lakieru do stempli ;)

      Usuń
  9. Poleciałaś z tym sylwestrem xD Ale to nić! Pazurki wyglądają wystrzałowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powinnam zrobić jakąś imprezę, hihi ;D

      Usuń
  10. Zoya jest boska! Ale CA, mimo wszystko, jakoś idealnie super mocno widoczny nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczyłam na ciut więcej, stąd 8 pkt nie 10, ale muszę przyznać, że Zoya utrudniła mu zadanie ;)

      Usuń
  11. jestem zakochana w tej zoyi a jeszcze ze stemplami wygląda po prostu wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może powinnam była napisać zoi? :D nie wiem jak się odmienia tą nazwę ;p

      Usuń
  12. I love subtle stamping like this, it's so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne ;) niestety stemple są słabo widoczne ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że duże cząsteczki holo są mocno widoczne i CA ma tu utrudnione zadanie. Na kremowej czerni widać go doskonale.

      Usuń
  14. This is a great manicure, it reminds me of new year,
    and great color selection.

    OdpowiedzUsuń
  15. Really nice stamping on the Zoya. :-D

    Do you think this polish could be worn as a normal polish? I saw the stamping ones and thought they looked good and was tempted to buy them as 'normal' wearing polishes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I think it can be used as a normal nail polish.

      Usuń
  16. MMMm świetny lakier, razem i bez stempleków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I like any kind of holo polishes :) Love your stamped manicure!

    OdpowiedzUsuń
  18. I love Storm! Gorgeous mani! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. This would be perfect for new years eve!

    OdpowiedzUsuń
  20. love your firework :D
    holo is a holo, no matter scattered, linear, big particles or little ones, i love it anyway :D

    OdpowiedzUsuń