niedziela, 20 grudnia 2015

Barry M, Nail Paint, Mint Green.



Hej :)

Lubicie lakiery Barry'ego M? Ostatnio zdarzyło mi się kupić kilka sztuk po 10 zł każda. Dziś pokażę wam jeden z nich. Ciekawe, czy go znacie :)

Hey :)

Do you like Barry M nail polishes? I've bought a few recently and the price was good (about 2,5 euro each). Today I'm going to show you one of them. I wonder if you know this Barry :)



marka: Barry M
nazwa: Nail Paint, Mint Green
ilość użytych warstw: 3 
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 10 ml/10 zł (ale to była okazja, zwykle są po ok. 16 zł)
moja ocena: 6,5/10 pkt


brand: Barry M
name: Nail Paint, Mint Green
number of coats used: 3
finish: glossy
price, amount: 10 ml/10 zloty (it was a bargain, they usually cost 16 zloty here)
my rating: 6, 5/10 pnts

składniki/ingredients:

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID / NEOPENTYL GLYCOL / TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, N-BUTYL ALCOHOL, STYRENE/ ACRYLATES COPOLYMER, BENZOPHENONE-1, SILICA, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYVINYL BUTYRAL [+/- MICA, CI77891, CI77742, CI77510, CI77499, CI77491, CI77266, CI77007, CI77000, CI74260, CI74160, CI47005, CI19140, CI15880, CI15850, CI11680, CI77820, TIN OXIDE]


Zwykle Barry M oznacza dla mnie świetną formułę. Tu jednak miałam trochę problemów. Dwie warstwy dobrze kryły końcówki, ale były lekkie smugi, więc dołożyłam trzecią. Lakier dziwnie się skrapla na bokach paznokci, dość trudno nałożyć go równo - tak, że w moim posiadaniu są lakiery tej firmy o zdecydowanie lepszej formule - ten do nich nie należy.

Schnięcie ok. pół godziny i trochę zbyt intensywny zapach utrzymujący się długo po malowaniu. Za to kolor całkiem, całkiem - bardzo ładny :)


Barry M usually means a great formula to me. This time I had some problems though. Two coats were opaque for the tips but there were slight smudges so I added the third coat. This nail polish strangely cumulates at sides of my nails and it was quite hard to paint evenly - so there are Barrys of a better formula in my stash and this one doesn't belong to these.

The drying time was about half an hour and the scent was slightly too intensive after painting, it was lasting for a long time. The shade is very lovely though - I like it :)





Tyle na dziś, pozdrawiam :)

That's it for today, greetings :)

67 komentarzy:

  1. I had it but gave it away because it's a bit too dusty for my liking. But I also love the quality of Barry M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię Barry M, te Gelly, pozostałe właśnie z formułą mi nie odpowiadają aż tak bardzo. Ale kolorek fajny, przydymiony pastel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - zgadzam się z tobą i co do opinii dot. odcienia i formuły. Tzn. w sumie lubię też formułę ich piasków, matów czy multichromów, ale te "Nail Paint" już nie zawsze.

      Usuń
  3. Lubię lakiery Barry M, mam kilka... Ten kolorek jest świetny :-) też miałam z którymś że swoich podobne problemy co Ty :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie ja jedna ;) - albo i niedobrze ;)

      Usuń
  4. I have a weak spot for minty greens! Very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear Aneta ! This is a very pretty colour ! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam jeszcze żadnego Barry M. Ten Twój kolor wygląda b. przyjemnie - szkoda już, że aplikacja też taka nie jest :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapach był mocny, przeszkadzał mi, nie chciał zniknąć... Ale kolor - fajny!

      Usuń
  7. Fajny odcień, taki nie przesadny :) Szkoda, że trochę sprawia problemów podczas przy malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do jakosci Barry M to tez mialam niespodzianki ;)
    Ale odcien bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, przy której kolekcji miałaś niespodzianki :)

      Usuń
  9. I'm also a fan of Barry M. I haven't this one though :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barry has his fans in various countries ;)

      Usuń
  10. Ładny kolorek ! :) Nie znam, ale chętnie bym zakupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej Barryego lubię do stemplowania - ale ten zieloniutki śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niektóre świetnie stemplują. Np. Rhossili, ten matowy - bomba!

      Usuń
  12. Latem lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam miętę na paznokciach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba dawno tu nie zaglądałam - czyżby nowy szablon? ;-) Bardzo ładnie i kwieciście! - Podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor jest śliczny :) Szkoda że aż 3 warstwy potrzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale 3 warstwy jeszcze zniosę, 4 to już gorsza sprawa ;)

      Usuń
  16. Piękny kolorek taki i na lato i na zimę;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor śliczny <3 ja nie mam jeszcze żadnej barryemki, ale wiem że dostanę 4 szt pod choinkę ;p ale ciii ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek bardzo ładny, coś czuję że trzech warstw nie udałoby mi się ładnie położyć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. This one is really nice and I do like Barry a lot :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, niestety został usunięty z powodu zostawienia linku do bloga.

      Usuń
  21. Kolor świetny. Powiedz mi czy Ty codziennie malujesz paznokcie na inny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kilka razy w tygodniu, powiedzmy 3, przy czym każde mani noszę dzień czy minimalnie dłużej. Jako jedna z niewielu chyba blogerek paznokciowych noszę też paznokcie bez lakieru. A dlaczego? Ponieważ zauważyłam, że - w moim przypadku - niszczyły się z lakierem na okrągło, wysuszały, stawały się łamliwe. Teraz są zdrowsze.
      A - i to, co wstawiam, to najczęściej nie jest manicure z danego dnia, tylko wcześniejsze dni/miesiące.

      Usuń
  22. Kolorek ładny, aczkolwiek 3 warstwy w moich oczach go dyskwalifikują ;( mam kilka takich lakierów i nie używam , najbardziej lubię jednowarstwowe z braku czasu; nie mam jeszcze żadnego lakieru Barry M ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie żaden lakier nie jest jednowarstwowy (bruzdy). 3 warstwy jeszcze toleruję, ale nie lubię 4. Najbardziej lubię dwuwarstwowce.

      Usuń
  23. Absolutely love this colour, I must dig it out and use it more! I love it with your nail shape!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's very nice of you, Ithi :)
      Yeah, try it again :)

      Usuń
  24. Bardzo lubię lakiery Barry M, a ta mięta to mój pierwszy lakier tej firmy i od dawna jeden z ulubionych miętowych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że nie kryje po dwóch warstwach, bo jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I'm so in love with mints! This is a really gorgeous one!

    OdpowiedzUsuń
  27. I am a fan of this kind of green shades. It looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  28. I am a fan of this kind of green shades. It looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna miętka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh, I love this! Mint green is one of my favourite colours :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń