sobota, 12 grudnia 2015

Barry M, Gelly Hi-Shine, Blue Grape.

Witajcie :)

Lubicie kobaltowe odcienie? Nosicie takie ubrania? Ja - zdarza mi się. A dziś mam dla was zdjęcia kobaltowego lakieru do pooglądania. Zapraszam!


Hello :)

Do you like cobalt shades? Do you wear clothes in such a shade? Me - from time to time. Today I have photos of a cobalt nail polish to watch. Welcome!




marka: Barry M
kolekcja: Gelly Hi-Shine, Blue Grape
wykończenie: żelowe, błyszczące
ilość użytych warstw: 3 (osobom bez bruzd na paznokciach powinny starczyć 2)
pojemność, cena: 10 ml/zapłaciłam okazyjnie 10 zł/szt, zwykle kosztują ok. 20 zł/szt.
moja ocena: 7, 5/10 pkt


brand: Barry M
collection: Gelly Hi-Shine, Blue Grape
finish: gelly, glossy
number of coats: 3 (I suppose that in case you have no ridges, may use 2)
amount, price: 10 ml/10 zloty (it was a bargain, they usually cost twice more each)
my rating: 7, 5/10 pnts




Lakier ten schnie w ok.15 minut, rozprowadza się bez większych problemów. Żelowy efekt jest istotnie widoczny. Bardzo efektowny odcień!

This nail polish is dry in about 15 minutes, and it paints without problems. The gelly efect is noticeable. It's a very eye-catching shade!




składniki/ingredients:

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ADIPIC ACID/ NEOPENTYL GLYCOL/ TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE/ ACRYLATES COPOLYMER, N-BUTYL ALCOHOL, SILICA, BENZOPHENONE-1, DIACETONE ALCOHOL, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE [+/-CI15850, CI15880, CI19140, CI42090, CI74160, CI74260, CI47005, CI77891, CI77891 (nano), CI77266 (nano), CI77510, CI77491, CI77499, CI77007, CI77742, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, TIN OXIDE] 

51 komentarzy:

  1. Mam podobny kolor z manhattanu bodajże. Efektowny ale jakoś znoszę go jeden dzień i mam dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wolę kobalt w ubraniach niż na swoich paznokciach... Choć bardzo mi się podoba ten lakier, nie do końca dobrze się w nim czuję.

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery Barry M:) Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lakiery od Barry'ego często są fajne, zwłaszcza z żelowej kolekcji.

      Usuń
  3. Ładny, bardzo lubię kobalt. W ubraniach też, aczkolwiek marynarka już jest niemodna w kroju, a sweter się zmechacił, trzeba znaleźć zastępniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam kobaltową bluzkę i płaszcz :)

      Usuń
  4. I don't have any clothes this colour but I really like it on the nails :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow this is a jelly blue, jelly for sure eheh!!! *__*
    Kisses dear Aneta! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest! Uwielbiam kobaltowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet chyba ostatnio widziałam u ciebie kobalt na blogu ;)

      Usuń
  7. Podziwiałam już go na FB, genialny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo im się udało to, jak wygląda po pomalowaniu.

      Usuń
  8. Czasem lubię takie mocne odcienie, ten dodatkowo pięknie błyszczy :) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaaardzo lubię kobaltowe paznokcie, ubrania i wszystko inne :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a pretty, bright colour!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowny, intensywny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  12. jedyny niebieski żelek z Barry M, którego nie mam ;) a chyba trzeba będzie to zmienić, bo jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory :) Dawno nie miałam niebieskiego na pazurkach, fajnie że przypomniałaś, może i ja zdecyduję się na ten kolor u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski na paznokciach bardzo lubię, a ostatnio często noszę takie odcienie. Warto go odświeżyć :)

      Usuń
  14. Wow this is a really gorgeous blue :-D Yah for Barry he's done good again :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, good job, Barry, you polish maker ;D

      Usuń
  15. Gorgeous nail polish! I like it's shine! *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. How lovely and vibrant it looks like)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kobaltowe dodatki, również paznokcie, więc ten lakier bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń