Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 27 listopada 2015

Zimowy krajobraz.


Witajcie :)

Zimowe klimaty w powietrzu i na paznokciach...  Postanowiłam namalować ręcznie drzewa i dodać śnieżne elementy (w użycie poszła sonda do kropek i gąbeczki do makijażu). Całość pokryłam bezbarwnym top coatem. Na prawej dłoni miałam inny, dość podobny w odcieniu lakier - ponieważ zastosowany jako tło w dzisiejszym mani niebieski Colour Alike potrafi przebarwiać paznokcie. Żaden ze mnie Picasso, ale czasem coś namalować można ;)


Hello :)

Winter climate in the air and on my nails... I decided to freehand trees and add some snowy elements (I used a make up sponge and a dotting tool). I covered it all with a clear top coat. There was another nail polish as a background on my right hand, because the blue Colour Alike can stain. I won't be another Picasso, but I to paint something freehand from time to time, why not? ;) 





;)



Czarna farbka akrylowa no name; Golden Rose, Color Expert, 02; Barry M, Gelly Hi-Shine, Guava; Colour Alike, 487, Daleko do Sopotu?


81 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Znalazłabym coś, do czego mogłabym się doczepić, ale sza ;)

      Usuń
  2. Piękne! :) Co ja bym dała, żeby umieć tak fajnie pomalować paznokcie... :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Sama muszę zmalować coś zimowego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno wyjdzie ci ślicznie.

      Usuń
  4. It's really pretty - even if I do not long for snow and hate winter hahaha
    That being said, I love snow and sun ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me either! But I saw some pretty winter manis :D
      I am aware this mani is not perfect, though. But I'm glad I painted something freehand.

      Usuń
  5. wow, so sweet mani ! i like winter scenes on the nails

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too, but I don't like winter as a season ;)

      Usuń
  6. Ale śliczne :D Następnym razem namaluj bałwanka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zimowo się zrobiło :D pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowo to wykombinowałaś, a ten śnieg co pada booomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Uwielbiam zimę... tylko w internecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne te Twoje zdobienia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny klimacik :D podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coś mnie ciągnie w stronę bieli z niebieskim ;)

      Usuń
  12. Awesome. such a beautiful winter nail art :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Very pretty. I like winter nail art much better than I like winter :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super ;) czuć już zime przez te zimowe wzorki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chcę takie ;p szkoda , że nie mam takie wprawy i zdolności <3 Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale artysta malarz to ze mnie nie jest ;) Narmai robi takie cuda, że och i ach :D

      Usuń
  16. ale pięknie!! muszę zgapić to zdobienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne zdobienie, a to zdjęcie z padającym śniegiem jest genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. judging by your manicure, this winter will look awesome :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie jak zawsze :) A ja za moment zabieram się za swoje pazury ;) Tyle, że będzie samo malowanie -bez rysunków z moim talentem to pewnie by wyszły jakieś czarne gryzmowły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz żałuję, że nie miałam jakiejś fajnej nauczycielki plastyki w szkole ;) Powodzenia!

      Usuń
  20. This is gorgeous. I think the snow will be coimg to Scotland soon! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne mani:) Gdyby każda zima tak wyglądała...a tu plucha i zimno i wietrznie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zimowy klimat na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, I just love this mani! It's so perfect for winter :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie, przeurocze zimowy krajobraz <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.