poniedziałek, 9 listopada 2015

Sleek Make Up, i-Divine, Oh So Special palette.

Witam drogich czytaczy :)

Na dzień dzisiejszy przygotowałam dla was recenzję paletki z cieniami do powiek. Marka Sleek gości u mnie pierwszy raz, jakoś do tej pory się uchowałam ;)


Hello my dear readers :)

I've prepared a review of an eyeshadow palette for you. The Sleek brand is shown for the first time on my blog... somehow I haven't bought any things by Sleek yet - till latest times ;)



marka: Sleek Make Up
nazwa: i-Divine, Oh So Special Palette
cena: ok. 40 zł plus wysyłka z Polski/12 odcieni
moja ocena: 8/10 pkt


brand: Sleek Make Up
name: i-Divine, Oh So Special Palette
price: about 40 zloty plus shipping cost from Poland/12 shades
my rating: 8/10 pnts


Macie czasem problem z cieniami? Bo ja tak. Najczęściej się zdarza, że trzymają się dobrze kilka godzin, nawet z bazą; mam opadające powieki, cienie lubią rolować się tu i tam... No, ogólnie - ciekawie nie jest.

Do you have problems with eye shadows sometimes? Me - yes. The most often it so happens that they last well only for a few hours even with a base; my lids go down, my eyeshadows like to roll and leave unneeded marks here and there. It's no good, in general.


Byłam ciekawa cieni Sleeka, bo naczytałam się w necie o dobrej pigmentacji. 

Kosmetyk przybywa w kartoniku. Całość sprawia eleganckie wrażenie. Na tyle kartonika w języku angielskim można znaleźć propozycje, jak mieszać cienie (który łączyć z którym i w jakim miejscu nakładać), co może być inspiracją dla kupującej. W pudełeczku jest lusterko, folia zabezpieczająca je przed pobrudzeniem, z nazwami cieni - świetne rozwiązanie! - oraz aplikator z dłuższą rączką.

I was interested in Sleek's eyeshadows, because I read many positive reviews on the net about their good pigmentation.

This cosmetic arrives in a box. The whole looks elegant. There's an inscription at the back of the box saying how you can blend these eyeshadows (which one to combine with which and where to put them on), it may be an inspiration for buyers. There's a mirror inside, protective foil with names of eyeshadows so that the mirror didn't get dirty - a great solution! and an applicator with a quite long handle.





Składniki:

Ingredients:


Wybaczam silikon - Dimethicone (ma ograniczenia w stosowaniu) i parabeny, w końcu używam kosmetyku na malutkiej powierzchni ;)

I can tolerate silicon named Dimethicone (it has restrictions in use) and parabens, I use this cosmetic on a tiny area ;)


Cienie, wg producenta, bazują na minerałach. Są zaprojektowane w Anglii, produkowane w Chinach.

These eye shadows, according to the producer, are mineral-based. They are designed in England and produced in China.


Oto paletka od lewej i prawej strony:

Here's the palette from the left and right side:




A oto cienie z nazwami, roztarte na silikonowej bazie:

And here are eyeshadows with their names on a silicone base:


Moi odcieniowi ulubieńcy to: Organza, Ribbon, Celebrate, Pamper, Gateau, The Mail i Noir.

My favourite shades are: Organza, Ribbon, Celebrate, Pamper, Gateau, The Mail and Noir.


Cienie matowe: Bow, Ribbon, Pamper, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir. 

Cienie perłowe: Organza, Gift Basket, Glitz, Celebrate, Gateau.


Matte eyeshadows: Bow, Ribbon, Pamper, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir. 

Pearl eyeshadows: Organza, Gift Basket, Glitz, Celebrate, Gateau.


Jesteście ciekawe, czy wydają mi się lepsze od standardowych cieni Wibo czy Essence, lub sypkich z Allegro, których dotychczas używałam? 

Otóż są lepsze. Przede wszystkim w trwałości, która może nie jest taka sama w przypadku wszystkich odcieni (mam wrażenie, że Bow znika najszybciej - albo go po prostu gorzej widzę, jest taki cielisty :D), ale są w stanie wytrzymać od rana przez cały dzień bez bazy blaknąc tylko nieznacznie, więc brawo dla nich. Robię sobie nimi kreski a'la eyeliner, ale uwierzcie mi, nie chciałybyście oglądać makro moich makijaży ;P Cienie minimalnie mi się osypują, co jest widoczne głównie w przypadku tych ciemniejszych. Ogólnie jestem zadowolona z jakości tej palety.

Are you interested if they seem better than my standard Wibo or Essence eyeshadows I've been using so far?

I think they are better. First of all, better lasting time - it may be not the same in different shadows case (I have an impression that Bow disappears the fastest but maybe I see this one less than others because it's so nude :D), but they can last all day long since morning without a base fading a little, so bravo for them. I do some lines on my eyelids with them (a'la eyeliner, but believe me, you wouldn't like to watch my eye close-up make-ups ;P) All in all I'm satisfied with this palette.





78 komentarzy:

  1. Ale śliczne kolory ;). Drugi na dole od lewej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem go używam :) Nie leży nietknięty ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne kolory ma, ja mam Garden of eden i ją kocham, bo ma cudne zielenie. Chociaz już mam smaka i kilka innych... tylko sponsora brak hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielenie też by mi się przydały, bo mi w nich dobrze; będę mieć tę twoją na oku, zresztą już wcześniej mi w nie wpadła ;)

      Usuń
  3. This is my favourite Sleek palette all year long. I also love the Original and Sunset but I use them mostly during summer. I have used the color Bow so much that it's almost gone while Glitz is still untouched :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Untouched? Totally?
      Glitz is nice, still I have more favourite ones from this one. F. ex. Celebrate.

      Usuń
  4. It looks like a really beautiful palette!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam kiedyś o zakupie, ale chyba jednak wolę inną wersję kolorystyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą?
      Teraz mam w sumie dwie. Ale ta druga wydaje się być gorsza pod względem trwałości, tzn. większa ilość cieni krócej się dobrze trzyma niż w tej dzisiejszej.

      Usuń
  6. przepiekna paleta kolorow, az poczulam sie skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam sleeka. Mam teraz palete naked 2 i nie kupie nic innego dopóki jej porządnie nie poużywam :D Za dużo kosztowała żeby ją porzucić dla tańszych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię sleeka jednak szkoda, że się osypują ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam gorsze, więc ta naprawdę może być :)

      Usuń
    2. Jakby się nie osypywały, byłoby już idealnie. :-)

      Usuń
  9. Odcienie super są, zwłaszcza ten Celebrate oryginalny dość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely palette) I'd love to try it, because I really enjoy such shades)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja pierwsza i chyba najbardziej ulubiona paleta Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, ja zazwyczaj używam brązów, które tutaj zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na brąz muszę mieć nastrój, ale prędzej użyję na oku niż na paznokciach :)

      Usuń
  13. Większość cieni z Essence i Wibo jest mega słabych, nic dziwnego, że Sleek jest lepsze. Sama zaczynałam malowanie się od właśnie takich cieni (Wibo, Essence, Miss Sporty) i jak przerzuciłam się na Sleek - to był szał :D teraz jestem zagorzałą Sleekomaniaczką, uwielbiam ich palety i choć nie są idealne, to jednak jestem zadowolona.
    Też mam Oh so special <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są idealne, fakt, wydaje mi się, że trwałość poszczególnych cieni potrafi się sporo różnić - ale z większością jest dobrze!

      Usuń
  14. Świetna paletka, kolory przepiękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. This is my favorite Sleek palette and I love to were these colors!
    Great and very detailed review as always!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, Andrea :) Nice to read this :)

      Usuń
  16. Mam tą paletkę :) Jest w niej kilka cieni które kocham np. metaliczne róże, metaliczny granat, kilka średniaków i matowe róż nietknięty.

    OdpowiedzUsuń
  17. To chyba najbardziej popularna paleta tej marki. Sama też ją mam, mam też kilka innych, często używam jak Ty do robienia kresek, świetnie się do tego sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę paletkę i bardzo ją lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze cieni z tej firmy. W paletce moje kolorki;) Ja lubię NYC bardzo dobrze trzymają się na powiece i nie rolują;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe, czyli są trochę lepsze niż standardowe cienie?
    Wyjeżdżam niedługo, jeśli mi monet wystarczy i nie przehukam wszystkiego na lakiery, to może sobie przywiozę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta paletka wydaje mi się lepsza od Wibo czy Essence.

      Usuń
  21. nie maluję oczu cieniami, ale kolory są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. It does have some really nice colours for sure :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Not all of them, yeah - palettes often have some shades we don't particularly need.

      Usuń
  23. Hi dear Aneta, I own this palette too, and oh, that's really a special palette! It contains very pretty colours and using the usual eyeshadow base by Elizabeth Arden I feel very confortable. They resist all the day long, A very nice choice btw! I suggest you also the sparkle 2 and the sunset ;)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I was surprised, the most of them last well, longer than my previous ones, that's for sure!
      I'll check them out!

      Usuń
  24. I like Sleek pallettes, I've got a couple myself :) This one looks really pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolorki na tej paletce, z chęcią bym ją przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kilka Sleeków ale większość oddałam. Zostawiłam sobie tylko Garden of Eden, vintage romance i Acid :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acid kojarzę, daje czadu :D Garden of Eden też gdzieś tam mi błysnął ;)

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for commenting; unfortunately I had to delete it as it contained 2 blog links.

      Usuń
  28. Kolorki są piękne :) Może kiedyś zaczniemy używać cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie miałam jeszcze cieni tej marki, ale może w końcu się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Zoeva żal mi było pieniędzy, na jeszcze droższe tym bardziej... Nie przykładam aż takiej wagi do cieni, by dużo na nie wydawać.
      Jeśli się skusisz, to poczytam ;)

      Usuń
  30. Całkiem fajna ta paletka, ale wolę matowe cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jednak opalizujące, jakoś młodziej w nich wyglądam ;)

      Usuń
  31. This sounds really nice! I love the shades :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  32. i have two sleek palettes, not this one, but i really love their products :D

    OdpowiedzUsuń
  33. I have a couple of Sleek Make up palettes! These are so pretty!

    OdpowiedzUsuń