wtorek, 24 listopada 2015

Piaskowy gradient z kwiatami i motylami :)

Hej :)

Jakiś czas temu wyprodukowałam taki manicure :D


Hey :)

Some time ago I produced such a manicure :D




Zachciało mi się bowiem piaskowego gradientu ze stemplami. Brudna robota pełna glitteru na skórkach, ale co tam ;)

Sam gradient wyglądał tak:


I wanted a sandy gradient with stamping. It's a dirty work, I mean it's full of glitter on cuticles, but whatever ;)

The gradient itself was looking like this:





A tu jeszcze fotka z fleszem :)

And here a photo with a flash :)



Do zdobienia użyłam poniższych lakierów:

For the nail art I used the nail polishes below:


Golden Rose, Holiday, nr 76; Catrice, Sand'Sation, Sandhopper; Colour Alike, Kind of Black


Wzorek pochodzi z płytki Born Pretty, BP-L008.

Jak się wam podoba takie piaskowe manicure?


The stamping pattern comes from Born Pretty plate, BP-L008.

Do you like such a sandy mani?

81 komentarzy:

  1. Ale genialny ten gradient a całość zdobienia mega mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają jak obsypane cukrem! świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam też przyszła na myśl posypka z cukru :D Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It is very beautiful - simple as that!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj myślałam o tym czy piaskami da się zrobić gradient :) Widzę że się da:D Stemple na piaskach wyglądają bardzo dobrze, ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, bez problemu, tylko jest sporo czyszczenia - zwłaszcza jeśli jest brokat. No, chyba, że zabezpieczysz skórki przed robieniem gradientu.

      Usuń
  6. Ale ładne zdobienie i te kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the color combination and the final look is awesome :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super ;) te kolory idealnie podbijają stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Catrice ma ładny kolor, ale znając życie na moich własnych paznokciach by mi się nie podobał, bo nie przepadam za piaskami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też noszę piaski o wiele rzadziej niż kiedyś.

      Usuń
  10. It's a very nice mani. Textured and awesome stamping. Great :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A texture for you? Here you are ;) :)))

      Usuń
    2. Hehe yeah! Thank you. You know I like a good texture :-D

      Usuń
    3. :D Every time I use a textured one, I think of you - really!

      Usuń
  11. I think it looks really great stamped :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a lovely and sweet colors) I love how you mix them!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dwa kolory świetnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is so pretty, I love the colours! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful! Both the gradient and the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  16. te motylki jak żywe zaraz odfruną:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Mi wystarczyłyby same cukrowe pazurki, nawet bez zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam gradient bez zdobień jest też jak najbardziej efektownym pomysłem.

      Usuń
  18. Wygląda świetnie :). Jakoś ostatnio bardzo podoba mi się stemplowanie na piaskach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, czarodziejsko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten piaskowy gradient i z tym stemplem wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się :) Zestawienie kolorystyczne jest bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra są :) I te kolory takie pozytywne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki super efekt- cukrowy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny efekt choć mam wrażenie że skórki są strasznie pozalewane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka faktycznie jest, ale zauważyłam to dopiero po zrobieniu zdjęć ;) Potem nie zrobiłam już fotek, widocznie zapomniałam albo coś.

      Usuń
  25. Efekt cudowny! Gratuluję wytrwałości i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  26. W-o-w!!! I like everything about this manicure!!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely mani! I am new follower and hope you can follow me too) xx

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny efekt ) robiłam kiedyś ten wzór na neonkowych ciapakach i nawet nie zdążyłam opublikować :(to było latem< a już mamy zimę ;( gdzieś sobie zdjęcia leżą na dysku

    OdpowiedzUsuń