sobota, 21 listopada 2015

Moda: co lubię nosić + na co zwróciłam uwagę oglądając zdjęcia z wybiegów.

Witajcie :)

Dziś popiszmy sobie dla odmiany o... naszych stylach - czyli co ubieramy, w czym dobrze się czujemy i w czym można nas często zobaczyć. Zapraszam! Dawno dawno temu, za górami i lasami, do tyłu za pięćsetką postów ;), pojawiały się tego typu wpisy: czemu ich nie reaktywować?

Najpierw pokażę wam to, co wpadło mi w oko w necie, bez dodatków typu biżuteria czy torebki, ominę też buty, bo byłby post-tasiemiec i zanudziłabym was na amen.


Hello :)

Today I'm going to write about clothing styles and I wonder what is yours, what you feel comfortable in and what you wear often. A long, long time and about 500 posts ago, far, far away - there was such type of posts here, so why not reactivate them?

At first I'm going to show you what caught my eye on the net, without jewellery, hand bags, shoes because this post would be too long and you'd certainly fall asleep.


No to jedziemy:
Jest zimno, więc najpierw poruszę temat okryć wierzchnich. Nie wiem, jak wy, ale ja wprost uwielbiam militarne, czy jak je nazywano na Allegro, carskie płaszczyki. Jak moja druga skóra! I guziki z herbami - przepadam! Oto, co wpadło mi w oko:

Here we go:
It's cold, so at first I'll show you some coats. I don't know about you but I adore military ones. Like my second skin! And buttons with emblems, I love them. Have a look:






Jeśli chodzi o dżinsy, kiedyś bardzo lubiłam model bootcut, ale teraz tylko rurki! P. S. Niżej nie, to nie ja ;D, tylko Beckhamowa. Powyżej oczywiście Cara ;)

When it comes to jeans, I liked bootcut type a lot but nowadays I like skinny ones the most! P. S. No, it's not me, but Victoria Beckham. And a picture up - Cara, of course ;)




T-shirty: lubię i jednokolorowe, i z zabawnymi motywami, i ze zdjęciami. Jednokolorowe lubię w większości kolorów, najlepiej nasyconych, nie bladych (postarzają mnie).

T-shirty: I like these in one colour and with funny writings, photos too. These one coloured are especially great when they are in saturated shades, not pale - pale colours make me look older.


Bluzki z długim rękawem - najbardziej lubię jednokolorowe. Bardzo często je noszę, to taka moja ubraniowa baza.

Long sleeved T-shirts - I like one colour the most. I wear them often, it's such a clothing basis for me.



Teraz wracamy do zimowych klimatów... Włochate sweterki, najlepiej oversize, to jest to! Noszę je często. Są praktyczne, bo nie widać na nich zmechaceń, no i wyglądają ciekawie. Do tego takie miękkie i ciepłe! Same plusy.

Now we're coming back to winter clothing... Fluffy sweaters, especially oversized, are what I like a lot! I often wear them. They are practical, because eventual pilling isn't visible and this kind of wool looks interesting. They are so fluffy and warm! I see lots of advantages.




Lubię asymetrię w swetrach, sukienkach i spódnicach - najlepiej umiarkowaną. Czyli - nie tak, bo to nawet dobrze nie wygląda:

I like asymmetry in sweaters and skirts/dresses - moderate means good. So - not such one, because it even doesn't look good:



A taka jest moim zdaniem OK:

Such one is OK in my opinion:





Świetna ta pierwsza i trzecia spódnica, tak przy okazji. Nie mam podobnych i czy to wypada w takim wieku? ;D, ale są mega i bardzo pasują do mojego stylu.

There are some great skirts, the first and the third one, by the way. I don't have similar ones and can I wear them at my age? ;D but they are great and fit my style.

Poza tym bardzo lubię tuniki! Noszę je do rurek. Te ze zdjęć poniżej - świetne!

I like tunics a lot too! I combine them with skinny jeans. Take a look at these great ones below:





A tu - fotki z wybiegów. Szukałam specjalnie dla was - oto, co przykuwa moją uwagę:

And now - catwalk photos. I was searching photos on the net especially for you to show you what catches my attention:


Ta kolekcja od Dolce&Gabbana. Kontrowersyjna, jak sądzę (te skojarzenia... ikona kościelna - ikona mody). Wywiera ogromne wrażenie ilością złota, sprawia bogate wrażenie i ogólnie ma klimat dzieła sztuki. Choć może urazić uczucia religijne. Przepych. Ogólnie opad szczęki.

This collection by Dolce&Gabbana. It's controversial, I think (these church icons... and a fashion icon association). It impresses with the amount of gold, wealth, and it has the masterpiece of art vibe. It can offend religious beliefs though. Splendor, sumptuousness. All in all a jaw drop.



A tu ciekawe zdobnictwo - to było bodajże Burberry.

And here interesting bangles - it was Burberry, I guess.


Jak widzicie, lubię Carę jako modelkę ;) Kojarzy mi się z Avril Lavigne, ale jest jednocześnie totalnie inna. Ma w sobie to coś! Fajne miksy materiałów, przezroczystości.

As you can see, I like Cara as a model ;) It brings Avril Lavigne to my mind, but they are both different. She has this special something! Nice mixes of fabrics and transparencies.





Tu: ciekawy odcień zieleni (znów Dolce&Gabbana):

Here: an interesting shade of green (Dolce&Gabbana again):



A tu: modelka Sasha (takie piękno powinno być zakazane :D Mam nadzieję, że ma równie piękne wnętrze ;P) i jej świetna retro fryzurka z... czymś. Co tam jest pod klipsami, jak sądzicie?

And here: a model Sasha (such beauty should be prohibited :D I hope she's as much beautiful inside as she's outside ;P) and her great retro hairdo with... something. What's underneath these hair clasps, what do you think?



Na razie to tyle ;) Kolej na was. Co wam się spodobało? Co lubicie nosić?

That's all for now ;) Is there a photo you like? What do you like wearing?

57 komentarzy:

  1. bardzo ładne te płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 1 i 2 - dla mnie rewelacja, cieszę się, że tobie też się podobają.

      Usuń
  2. Płaszczyk i kurtka "carskie" bardzo fajne :) Jestem strasznym zmarźlakiem, więc ciepłe swetry to u mnie obowiązkowa część garderoby ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyki jak do tej pory rządzą u was jak widzę :) Ja też należę do zmarzluchów.

      Usuń
  3. Płaszczyki też takie lubię :) I rurki, cała reszta którą wymieniłaś raczej nie:D Nie lubię nadruków na koszulkach, te mechate swetry jakoś mi nie pasują, tuniki też nie. Z butami i biżuterią możesz zrobić osobny wpis :D Chętnie popatrzę co Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadruki noszę głównie latem albo wiosną. A co lubisz nosić?

      Usuń
  4. te "carskie" płaszczyki są super! ten pierwszy wpadł mi w oko ;) Mi się marzy długi,ciepły,bordowy sweterek <3 Ogólnie teraz mam fazę na bordowe ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordo też lubię; taki sweterek jak opisujesz mogłabym nosić.

      Usuń
  5. swietne stylizacje- bardzo podoba mi sie zestaw 'zielony'

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam nosić spodnie rurki, nie wyobrażam sobie przejść np. na dzwony :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    To dla Ciebie chwilka, a bardzo mi pomożesz,
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Same fajne propozycje. To zdecydowanie mój styl. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyki, rurki, bluzki, sweterki i tuniki (czyli chyba wszystko :D) totalnie w moim stylu :) ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, dzięki temu postowi wiele się można dowiedzieć o Waszych gustach pozapazurowych ;) Świetnie, że mamy podobny gust!

      Usuń
  9. So much and such beautiful clothes.
    I also love asymmetric...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, there's something interesting in such cuts.

      Usuń
  10. Najbardziej przypadła mi do gustu kolekcja Dolce&Gabbana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają ciekawe kolekcje. W sumie nie interesuję się jakoś szczególnie modą, by śledzić na bieżąco wybiegi czy coś ;) Ale zawsze w kolorowych czasopismach wpada mi w oko D&G. Czyli coś w nich jest ;)

      Usuń
  11. Podoba mi się pierwszy płaszcz - świetny <3
    Ale w większości wybrałabym klasyczne fasony - jak np. bluzki w serek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre ubrania są na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice post)) Unfortanately,w ehn I want to look stylish in winter, I always end up in 2 sweaters, because it's just too cold XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear Aneta, I'm fan of coats, personally I love those of Cinzia Rocca. I own 3 by Cinzia Rocca, the quality is supreme!
    I like this kinf of blog post!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't know the Cinzia Rocca so I'm going to check it out :)
      Checked them! Some of them are unusually cut.

      Usuń
  15. Wszystkie stylizacje bardzo przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No mody to ja u Ciebie jeszcze nie widziałam ) większość propozycji w moim guście , może tytko bez włochatych sweterków ) za bardzo by mnie pogrubiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te włochate sweterki budzą, jak widzę, mieszane emocje - od super po nie, dzięki :D Tak mnie naszło na post tego typu, bom baba i chciałam pokazać, co lubię - a także dowiedzieć się, co wy lubicie :)

      Usuń
  17. ja bym chciała włochaty sweterek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakimś ciekawym też bym nie pogardziła ;)

      Usuń
  18. Bardzo mi się spodobał ten post! Masz dobry gust u poczucie stylu. Chętnie poczyam kolejne posty na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolejny post chyba nieprędko, bo zbieram dopiero materiały.

      Usuń
  19. Uwielbiam takie płaszczyki, chętnie bym sobie taki kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza taki, jak ten pierwszy. Bo taki, jak nr 2 mam bardzo podobny :)

      Usuń
  20. Militarne płaszcze są zdecydowanie w naszym stylu :) Oprócz swetrów wszystko nam się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for commenting; unfortunately I had to remove it ( blog links).

      Usuń
  22. The first two jackets are gorgeous, I love the whole button look.
    And that fuzzy blue sweater looks so comfy, and the asymmetric skirt is lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are great indeed!
      I'm glad you like the fluffy sweater and I remember you like asymetry!

      Usuń
  23. Love the coats! I'm a lot into black, white and gray this time of the year :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see the coats rock this thread :D I like white :)

      Usuń
  24. Some nice picks. The summer dress caught my eye :-D

    I'm not sure I really have a style as such. I think if I was braver I wear more Japanese style like Gothic-Lolita. I'm usually happy in a band tshirt and a pair of jeans ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rurki, t- shirty z nadrukami, włochate sweterki, asymetrie to zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. The military style coats are all amazing!

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you for the inspiration! I'd stay my style is kind of pastel-vintage :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń