czwartek, 5 listopada 2015

Manicure z wykorzystaniem sypkich pigmentów do makijażu oczu.


Witajcie :) 

Pomysł na wykonanie manicure z wykorzystaniem sypkich pigmentów chodził mi po głowie już jakiś czas. Dotychczas widziałam takie mani raz, u Ithfifi. Mam w domu kilka pigmentów kupionych kiedyś za grosze na Allegro (bodajże 2 zł/ słoiczek) i nawiasem mówiąc, w makijażu oczu jestem z nich bardzo zadowolona. Tym razem postanowiłam użyć ich na paznokciach. Zrobiłam trochę inaczej, niż Ithi, bo nie rozprowadzałam ich pędzelkiem, a brałam szczyptę w palce i po prostu sypałam na jeszcze wilgotne paznokcie. Trochę też w nie dmuchałam, toteż pigment latał sobie po pokoju ;)

Oto, jaki efekt osiągnęłam za pomocą dwóch odcieni, srebrnego i różowo-miedzianego (na czarnym, błyszczącym lakierze Flormar, Quick Dry, Black Minimalism):


Hello :)

I had an idea in my mind for quite a long time: I wanted to do manicure with addition of loose pigments for an eye make up. I've seen such one on Ithfifi blog so far. I have a few shades of pigments at home, they cost a little (about half an euro/a little jar) and I admit I'm really satisfied with them in eye make-up.
This time I decided to use these pigments on nails. I did it in a different way than Ithi, because I didn't use a brush; I took a pinch of pigment and spilt it over my - still slightly wet - nails. I was also blowing at them a little, so the dust was flying over my room ;)

Here's the effect I achieved with two shades, a silver and pink-copper one (on a black glossy nail polish, Flormar, Quick Dry, Black Minimalism):




Wygląda mi to trochę galaktycznie, a wam? Zdjęcie powyżej jest bez top coatu.

It has a galactic touch to it, do you agree? The first picture is without a top coat.


Teraz zerknijcie na kciuk. Pigment został tam nałożony inaczej. Posypałam i roztarłam palcem. Wyglądał mi trochę a'la duochrom:

Now take a look at my thumb. I put the pigment on it in a different way. I spilled it and pounded with a finger. The result was a bit duochrome-y:






A niżej z bezbarwnym top coatem. Trochę przyćmił pigment. W rzeczywistości bez topu całość wyglądała biżuteryjnie-galaktycznie, a z topem pigment był mniej widoczny, ale całe mani nabrało wymiaru/głębi. Wolałam wersję bez topu.

And now with a clear top coat. It dulled the pigment a bit. In reality the manicure without a topper was looking jewellery-galaxy like, and with the top coat - the pigment was less visible, but the whole mani was looking more dimensional and deep. I preferred wthe version without the topper though.





I makro na paznokietki ;)

And nails in a macro mode ;)




Bałagan w trakcie:

The mess while creating the mani:



Spróbujecie kiedyś zrobić manicure z użyciem pigmentu?

Are you going to do a pigment manicure in the future?

55 komentarzy:

  1. I've never tried to make pigmented manicures, but I really like how yours turned out!

    OdpowiedzUsuń
  2. A spróbuję, tylko nie wiem kiedy. Fajnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ;) Ja robiłam kiedyś taki z zielonym pigmentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na mani. muszę kiedyś spróbować. i przyznam, że bez topu wygląda zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top gasi efekt; trochę to wtedy wygląda jak pod szybką, ma swój urok, ale jednak top gasi ten pigment, gdy nie jest pigmentu za wiele...

      Usuń
  5. Your nails look like the night sky! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  6. super to wygląda,jak taki kosmos albo niebo w nocy z gwiazdami ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, a efekt naprawdę mi się podoba, nie widziałam jeszcze podobnych. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :) Pigment z Allegro może przydać się nie tylko do powiek. Ciekawe, jak sprawowałby się np. zmieszany z balsamem do ciała :)

      Usuń
  8. I often thought of doing this since I saw it the first time yeas´rs back - but I never did LOL
    I like this result very much!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      Yeah, same here; I was thinking and thinking about these pigments and found them in my cosmetic bag lately hidden shyly ;D so here they go!

      Usuń
  9. Bardzo ciekawie wygląda :) Lubię takie proste pomysły dające świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Ostatnio ledwie mam czas, by pomalować paznokcie, a o wymyślnych zdobieniach nie ma mowy! I coś prostego może wyglądać efektownie.

      Usuń
  10. Mi też kojarzy się to z galaxy nails :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomyśł i niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  12. probowalam, ale tylko naciapalam- Twoje pazurki wygladaja rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pokazywałaś gdzieś to zdobienie?

      Usuń
  13. Hi dear Aneta, that's a great idea! Between the 2 versions I prefer the first one without topcoat, like you. It's very pretty! =)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. What a fun effect you created! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka rozgwieżdżona zachmurzona noc ;) bardzo fajny efekt uzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się bardzo:D kochana wyłącz jak możesz werfyikację komci;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :) A co, włączyła się jakoś? Miałam wyłączoną. A najlepsze, że co wczoraj komentowałam na Bloggerze, to większość blogów znienacka miała jakieś robotowe blokady... Idę sprawdzić, co tam się dzieje.

      Usuń
    2. Sprawdziłam i mam wyłączoną weryfikację obrazkową tak, jak zawsze. Jeśli wyskakuje taka informacja żeby kliknąć, że się nie jest robotem, to dziewczyny, które jeszcze przed kilkoma dniami czegoś takiego nie miały, wczoraj to miały... Nie jest to awaria Bloggera?

      Usuń
  17. never mind the mess, this looks spectacular <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow the end result looks amazing! I really like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow this looks gorgeous! You did a really great job with the nails and I love the colours, it does look like a galaxy! <3 I feel your pain at the mess, its not the cleanest manicure haha :D xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, water marble and this one ;)
      Great idea, the pigments, Ithi!

      Usuń