poniedziałek, 2 listopada 2015

Lakier peel off Born Pretty Sweet Pink #6.

Witajcie :)

Kolejny lakier peel off przed wami :)

Hello :)

Another peel off polish in the front of you :)




kolekcja: Sweet Pink
nazwa: #6
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
cena: kupiłam za 2 dolary/5 ml
moja ocena: 7/10 pkt

collection: Sweet Pink
name: #6
finish: glossy
number of coats: 3
price: 2$/5 ml
my rating: 7/10 pnts




Po raz kolejny nakładałam lakier bez bazy (Born Pretty ma w ofercie bazę peel off na bazie wody), ale z tradycyjnym top coatem, żeby sprawdzić, czy będzie dłużej się trzymał. Lakiery te są sprzedawane jako przyjazne dla środowiska, podobno mogą używać ich też dzieci. Niestety, chińskie znaczki na buteleczce nie ułatwiają sprawy, więc co włożono do środka, pozostaje dla mnie tajemnicą ;)

I was painting with this nail polish without the use of a base coat (Born Pretty has a peel off base coat, water based one, in their offer) and with a traditional top coat to check out if this polish will last longer with the top on.. These nail polishes are sold as eco friendly and they say children can use them. Unfortunately, Chinese letters don't make it easier to know what was put inside - it's a secret to me ;)







Lakier ma nieznaczny, słaby zapach, coś a'la mokra farba do sufitu. Do krycia potrzeba mi było trzech warstw, a schnięcie to ok. 15 minut, więc do zaakceptowania. Samopoziomowanie się jest średnie, pędzelek miał kilka wystających włosków do obcięcia. Bardzo podoba mi się i kolor, i wykończenie. Co do trwałości natomiast... Z top coatem jest lepsze, ale po kilku godzinach lakier naderwał mi się na kciuku ;) Reszta paznokci trzymała się OK.

This nail polish has a faint smell, similar to wet ceiling paint. I needed 3 coats for opacity and the drying time is about 15 minutes, so it's acceptable for me. Self leveling is so-so, the brush had a few hair sticking aside to cut off. I like the shade and finish. When it comes to the lasting time... It's better with the top coat, but the nail polish started to peel off after a few hours on my thumb ;) The rest of nails were OK.

Lakier ten przy zdejmowaniu nie wymaga ciepłej wody, wystarczy podhaczyć go paznokciem i schodzi bardzo ładnie w całości, jak naklejka. Można po nim stemplować tradycyjnym lakierem i wszystko ładnie się na nim trzyma :)

This nail polish doesn't demand warm water when you want to remove it, you simply lift the polish with your tip and it goes off nicely like a sticker, in one piece. You may also stamp on it with a traditional nail polish and everything looks good and the stamping lasts on this peel off number three :)



Następnym razem spróbuję z innym top coatem i zobaczymy, gdyż - przyznaję - mam słabość do tego typu niesmrodliwych lakierów ze względu na alergię :)

The next time I'll try with another top coat and we'll see because I admit, I have a soft spot for such nail polishes due to my allergy :)

Poniżej zdjęcia ze stemplami (płytka MoYou Pro XL nr 14).

Below some photos with stamping (MoYou Pro XL stamping plate nr 14).





Avon, Gel Finish, Parfait Pink; Sweet Pink #6.



58 komentarzy:

  1. ale urocze <3
    miałam taki pomarańczowy lakier z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek taki cukierkowy... te hińskie znaczki i dla mnie to tajemniaca ale fajnie się na nie patrzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam odcień bardzo mi się podoba, ale wersja peel off do mnie nie przemawia. Z moich paznokci lakiery tak szybko odpryskują, że obawiam się, że ta sztuka już kilkadziesiąt minut po aplikacji źle by wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to możliwe niestety... U mnie też szybko był odprysk.

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie delikatne kolorki na paznokciach, wyszło ładnie i dziewczęco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek przepiękny :) fajnie komponuje się z ciemniejszymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek też bardzo mi się podoba, jest świetny na żywo. Z trwałością i poziomowaniem się jest już sporo gorzej. Na plus, że bardzo ładnie schodzi.

      Usuń
  6. ładny kolor i świetnie wygląda z tymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Too bad it startd to peel off that quickly. :/
    The stamping design is pretty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Fakt! I to w tym lakierze najlepsze. Plus to, jak schodzi.

      Usuń
  9. It's pretty, but I really dislike when a polish smells like paint...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór i dziewczęce kolorki :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sfitaśny, ale wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolor i extra wyglada w polaczeniu z ciemniejszym rozem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. It's a nice colour and I like the stamping. :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. What a pretty mani, I really like that pale rose! =)
    Have a serene evening,
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie nie mój kolor, chociaż zdobienie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śmiesznie wyglądają takie zdjęte lakiery z paznokci ;) jak maski ;) hihi kolorek przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo :D Żebyście zobaczyły, jak złazi ;)

      Usuń
  17. Piękny kolor, ja jestem zachwycona takim efektem, ale na razie odstawiłam lakiery i bawię się hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super ;)! szkoda ze nie ma więcej takich nieszkodliwych lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the shade! I also love that it's water based :D
    I'm starting to love these kinds of polishes!

    OdpowiedzUsuń
  20. nice shade :D
    peel off polishes make life so much easier :D

    OdpowiedzUsuń
  21. It's incredible how good they peeled off!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolorek i bardzo fajnie, że odchodzi w jednym kawałku :D

    OdpowiedzUsuń