Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 11 listopada 2015

Kolorowanka, czyli wzorki z płytki BP-L029 :)

 Hej :)

Obiecałam? Obiecałam! Słowa dotrzymałam :) Pokolorowane stemple z płytki BP-L029: proszę bardzo :) 
Sama nie wiem, którą wersję wolę. Czarno-biała jest klasyczna i bardziej precyzyjna, ta - bardziej kolorowa. W sumie chyba po prostu lubię obydwie ;)
Poniższe mani jest z bezbarwnym top coatem.


Hey :)

I promised and I've kept my promise :) Here is the coloured stamping (patterns from BP-L029 stamping plate) - here you are :) I don't know which version is my favourite. Black and white is classic and more precise; the coloured one is more colourful. I guess I simply like them both ;)
The mani below was topped with a clear nail polish.






Do zrobienia tego manicure użyłam:

I used:

92 komentarze:

  1. super :) właśnie wczoraj dostałam tą płytkę i zwróciłam uwagę na ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani, nie umiem powiedzieć która wersja lepsza, obie są tak samo piękne:) Niebieski Barry M ma cudny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Damson jest świetny, jeden z moich najulubieńszych lakierów.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie, chociaż ta czarno-biała wersja bardziej mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely nails, dear) Always so inspiring

    OdpowiedzUsuń
  5. It is really lovely - I like it a lot!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pokolorowane też wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciu koloruje się trochę trudniej... zwykłymi lakierami, nie akrylowymi farbkami, trudno o poprawki ;) W 100% zadowolona nie jestem, ale w realu wyglądały bardzo fajnie.

      Usuń
  7. Ładnie :) Kojarzy mi się z taki góralskimi chustami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie czekam na tą płytkę :D bardzo ładnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo niesamowite mani,bardzo ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wzór jest taki piękny, a jeśli do tego doda się Twoje umiejętności, to już w ogóle kosmos :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widywałam lepsze umiejętności, ale b. się cieszę, że ci się podoba ♡

      Usuń
  11. Bardzo ładny wzorek, rzuca się w oczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie Ci wyszło, a czego użyłaś do pomalowania wzorków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tych lakierów ze zdjęcia, tj. Barry M., Pomegranate i Damson.

      Usuń
  13. Love the colors and the pattern. I have this plate for review and now I am super anxious to use it!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczne ;) bardzo ładnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteśmy pod wrażeniem jak takie piękne cuda na pazurkach można robić i do tego z takimi szczegółami! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Nie jestem zadowolona w stu procentach, ale miło się je nosiło :)

      Usuń
  17. alez zdobienie! przez chwile myslalam, ze to naklejki ;)- Extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Tobie pięknie wyszły te kolorowanki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like it, it looks cool coloured! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ♥ Nie próbowałam jeszcze kolorowych stempli, ale przymierzam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię je oglądać w necie, są b. efektowne :)

      Usuń
  21. Nie wiem, która wersja podoba mi się bardziej - myślę, że w obydwu czułabym się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam ten wzór i od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło ślicznie, ale chyba bardziej podoba mi się wersja czarno-biała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great stamping. I love this mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh, this stamping is just so pretty! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  26. ale czad.. o wow! Zbieram koparę z podłogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przemiło, gdy czytam takie komentarze :D

      Usuń
  27. You ROCK. Everytime I see a mani of you I want to recreate, just like this one! Pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. You've made my day!!! ♡♡♡ Btw I adore your manis! Seriously :)

      Usuń
  28. Super! Bardzo mi się podobają;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I think I'm in love with these nails <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne wzorki, ile bym dała za tak ładne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. What a pretty mani dear Aneta =)
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześlicznie wyglądają w kolorze <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.