niedziela, 29 listopada 2015

Golden Rose, Wow! nr 92 + dwa zdobienia.

Hej :)

Dziś publikuję dwa zdobienia z nudziakiem w roli głównej. Rzadko kiedy używam takich odcieni; czasem robię wyjątek.


Hey :)

Today I'm posting two nail arts with a nude nail polish. I rarely use such shades; sometimes I make an exception though.





Oto rzeczony nudziak:

Here's the nude dude:


marka: Golden Rose
kolekcja: Wow!
nazwa: nr 92
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 4 zł/6 ml
moja ocena: 6/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Wow!
name: nr 92
number of coats:3
finish: glossy
price: about 4 zloty/6 ml
myrating: 6/10 pnts



Powiem tak: trochę mnie rozczarował tempem schnięcia. Radziłabym użyć wysuszacza, gdyż po ponad godzinie nadal się wgniata.

It disappointed me with the time of drying. I'd recommend using a drying fastener with this one because I got some indentations after an hour of finishing these manis.


Na poniższym zdjęciu zobaczycie stemplowe naklejki, które zrobiłam z użyciem płytki MoYou, Pro XL, 10. Niestety nie mam więcej zapisanych zdjęć tego manicure. A wiecie, jak uzyskałam kolor ćwieków? Po prostu przemalowałam je ze srebra na niebieski lakierem do stempli! Moim zdaniem to mani wygląda na lata 70-te ;)

In the photo below you can see stamping stickers I did, using MoYou stamping plate Pro XL, 10. Unfortunately I haven't got more photos stored. Do you know how I achieved the blue colour of these studs? I simply painted them with a blue nail polish for stamping, they had been silver before! In my opinion this manicure looks like from the 70's ;)




Użyłam/I used:
Barry M, Gelly Hi-Shine, Huckleberry; Golden Rose, Wow! nr 92; Barry M, Basecoat, Topcoat & Nail Hardener - All in One; Colour Alike, B. a Juicy Tangerine & B. a Blue Ocean.


A tu drugie zdobienie, ze stemplami z płytki BP-L016 i cyrkoniami... skądś. Nie pamiętam skąd, ale zamawiane z Chin ;)

And here's the second nail art, with stamping  (BP-L016 stamping plate pattern) and rhinestones. They come from... somewhere. I don't remember from who I ordered them from, but they came from China ;)




Golden Rose, Wow! nr 92; Colour Alike, Kind of Black S.

85 komentarzy:

  1. Druga wersja z serduszkami przypadła nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie WOW. Obydwa wzory są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba wzory są śliczne :) Sprytnie przemalowałaś ćwieki :D Ja nie pamiętam już jak lakiery schną same, nie ma mani bez SV. Nie poradziłabym sobie bez niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja ostatnio staram się rzadziej używać przyspieszaczy i innych topów, bo zauważyłam, że często przebarwiają mi się paznokcie po ich użyciu (jakby barwnik z lakieru pod spodem 'puszczał').

      Usuń
  4. U mnie też nudziaki rzadko lądują na paznokciach ;-) Kolorowe zdobienie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie nudziaki, oba zdobienia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też rzadko używam nudziaków , samych bez zdobień nie lubię nosić, bo wydaje mi się jakbym miała niepomalowane paznokcie. Ze zdobieniami jak najbardziej, ale takie jasne kolory wymagają zazwyczaj kilku warstw , a ja nie mam za wiele czasu.Podobają mi się oba Twoje zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W sumie mamy podobnie. Tylko, że ja w nudziaku czuję się trochę, jakbym unurzała palce w podkładzie ;)

      Usuń
  7. obydwa zdobienia sa extra ale moim faworytem jest numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the way you combined the nude in these two - especially with the bright and vivid colors!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prefer the coloured version in reality too; too bad I haven't got better photos than with the flash!

      Usuń
  9. wiesz że mnie czarujesz każdym manicure?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega urzekła mnie ta wersja z serduszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne te serca były! były- bo już ich nie mam ;)

      Usuń
  11. Wersja kolorowa bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier w wersji solo nie powala, za to zarówno w wersj kolorowej jak i bardziej eleganckeij pazurki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. druga wersja bardziej mi przypadła do gustu ;) ja często noszę nudziaki,ale max 2 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne te zdobienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice manis. This nude looks really nice on you :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. But it's out of my comfort zone, unfortunately...

      Usuń
  16. Dobry nudziak nie jest zły :) Pierwsze zdobienie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolorek tego lakieru. A ze zdobień to pierwsze jest zdecydowanie moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że nudziak się podoba!

      Usuń
  18. What a brilliant idea to paint the studs with nail polish! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wersja z serduszkami jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ten jest pierwszym, który mnie trochę rozczarował (te wgnioty)...

      Usuń
  21. Ja dopiero uczę się na nowo malowania paznokci,a co dopiero takie rewelacyjne zdobienia. tego nigdy się nie nauczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój, moje początki były fatalne ;)

      Usuń
  22. Wow lastly you've posting so many pretty nail arts! Love all of them!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  23. The second manicure looks so stunning!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorowe wzory na nudziaku podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w rzeczywistości też ta wersja bardziej przypadła do gustu.

      Usuń
  25. Sam ten nudziak jest świetny ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam - nie dla mnie; w nudziakach czuję się, jakbym wysmarowała pazury podkładem ;)

      Usuń
  26. Both mani's are lovely, hard to pick! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. obydwa świetne! naklejki stemplowe są super, a wzór stempla z drugiego zdobienia - bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie dla mnie wygrywa to drugie zdobienia, ale oba są bardzo ciekawe! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! O to chodzi, by były ciekawe w miarę możliwości czasowych ;)

      Usuń
  29. Druga wersja zdecydowanie bardziej mi się podobała, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. perfect nude *.*
    love both of manicure, well done :D

    OdpowiedzUsuń
  31. nude with stamping came out very well
    i like it

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się podoba to zdobienie z kwiatkami bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie to się kojarzy z zasłonkami z lat 70-tych ;)

      Usuń
  33. Cudowne te Twoje paznokcie;) Szczególnie podobają mi się te z serduszkami. Bardzo fajny kolor, lubię go. To fakt godzinę czasu powinno zaschnąć, ale czasami mam podobnie, że jak mam 3 warstwy to słabo schnie, zależy od lakieru. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się kolor podoba :)

      Usuń
  34. They are both very pretty! As you know I love nude backgrounds :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I love nude colors you know. But I understand you might not see yourself like that. Your coloured nail art is my favourite!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny ten kolorek, a zdobienia wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń