piątek, 6 listopada 2015

Golden Rose, Rich Color nr 62 w manicure z holograficznym Flormarem, B. a Snow White od Colour Alike i płytką Blueberry 01.

Gotowe na kolejne manicure? Tym razem pokażę wam dwie nowości w jednym poście: jedna to niebieski lakier znanej i lubianej marki Golden Rose, a druga to biały lakier do stempli również znanej i lubianej :D marki Colour Alike, które połączyło się z B. Loves Plates. Będziecie miały także okazję zobaczyć, jak stempluje ten niebieski Golden, a także będziecie mogły sobie przypomnieć - lub poznać jako nowość - już kiedyś recenzowany u mnie lakier z holograficznymi drobinkami marki Flormar.

No to jedziemy! Na początek zaczniemy od końca, czyli będzie totalnie na odwrót, a co ;) Oto efekt końcowy:


Are you ready for another manicure? This time I'm going to show you two new nail lacquers in one post: the first one is a blue one by a well known and liked brand Golden Rose, and another one is a white stamping nail polish by a known and liked brand too - Colour Alike that made a fusion with B. Loves Plates. You'll have an occasion to see how the blue Golden Rose stamps too and to take a look at Flormar with holographic particles.

Here we go! I'm going to start with an end, so it will be totally back to front, whatever ;) Here's the final effect:



A oto nowy w moich zbiorach niebieski bohater :)

And here's the newest blue hero in my collection:


marka: Golden Rose
nazwa: Rich Color nr 62
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 2
cena, pojemność: ok. 5, 50 zł/10, 5 ml
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: Golden Rose
name: Rich Color nr 62
finish: glossy
number of coats used: 2
price, amount: about 5, 50 zloty/10, 5 ml
my rating: 7, 5/10 pnts


Nie będę się skarżyć ani na czas schnięcia, ani na konsystencję. Jest dobrze. Lakier stempluje przyzwoicie na bieli. Odcień kojarzy mi się z lakierem Essie, Avenue Maintain. Ten Goldenek nie zawiera formaldehydu i pochodnych.

I won't be complaining, both the time of drying and consistency are OK. The Golden Rose stamps decently on white. The shade brings Essie's Avenue Maintain to my mind a bit. This Golden Rose doesn't contain formaldehyde and its derivatives.





Poniżej zobaczycie holograficzny lakier Flormar na kciuku, wskazującym i małym palcu. Wzorki na tych palcach są odbite lakierem do stempli od Colour Alike, a na środkowym i serdecznym - dzisiejszym niebieskim GR. Płytka to świetne Blueberry nr 01 :)

Below you can see a holographic nail polish by Flormar on my thumb, pointer and pinkie. Patterns on these fingers are stamped with the white Colour Alike for stamping, and on my middle and ring finger - with today's blue Golden Rose. The stamping plate is a great Blueberry 01 :)






Zdjęcie w świetle żarówki, bo przecież o tej porze roku często można oglądać lakiery właśnie w takim świetle:

The photo in a light of a bulb; there's such a specific season at the moment that we often watch nail polishes in such light:







B. a Snow White, składniki/ingredients:




Ale to jeszcze nie koniec, o, nie! Szybka recenzja Colour Alike (na zdjęciu powyżej pierwszy po prawej):

marka: Colour Alike
nazwa: BLP02, B. a Snow White
wykończenie: lakier do stempli, błyszczący
cena, pojemność: 16 zł/8 ml 
moja ocena: 9/10 pkt


This is not the end, no, no! A quick review of a Colour Alike nail polish is coming (it's on the right in the photo above):

brand: Colour Alike
name: BLP02, B. a Snow White
finish: a glossy nail polish for stamping
price, amount: about 16 zloty/8 ml
my rating: 9/10 pnts


Potrzebowałam jakiejś dobrej, kryjącej bieli po tym, jak rozwarstwił mi się i zgrudkował dobrze kryjący :) biały Konad. No to mam :) Ten lakier jest naprawdę dobrze napigmentowany i gęsty. A wiecie, że musiałam go nabyć na Allegro? Widocznie dobrze się sprzedaje, bo gdy chciałam go zamówić na stronie sklepu Colour Alike, okazało się, że go brakło... Na Allegro zapłaciłam o 3 zł drożej, no, ale grunt, że mam, bo ten akurat lakier naprawdę był mi potrzebny :)

To tyle na dziś :)

I needed a well opaque white after my white Konad, well opaque one, had delaminated and got some clumps. So here I have a new one, Colour Alike this time. This polish is really well pigmented and quite thick. Do you know I had to buy it in a different place than their shop's site... It wasn't available there, I guess it sells well. I paid 3 zloty more for this nail polish but I really needed a good white stamping polish :)

That's it for today :)



91 komentarzy:

  1. Śliczne mani :-) ten niebieski jest piękny :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. love the color combo, nice mani :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to zestawienie niebieski kontra biały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdobienie, a wiesz, ze dotad nie znalazlam dobrego bialego lakieru? Super, ze wspomnialas o Colour Alike, wyprobuje z przyjemnoscia :)
    Milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobry. Wydaje mi się, że biały Konad trochę lepiej kryje, ale za to szybko mi się zepsuł, nie wiem, może miałam jakiś wadliwy egzemplarz?

      Usuń
  5. How man pretty things here! The final mani is a love, I like it a lot, and the final holo touch is just *___*
    Kisses dear Aneta, have a serene week end =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm very glad you like it :) Same to you!

      Usuń
  6. Kurczę ! Mam gdzieś tego Flormara i o nim zapomniałam, a on taki piękny! Mam też biały CA i świetnie się spisuje, chociaż Konad jednak wygrywa jeśli chodzi o biel do stempli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no właśnie - też mi się wydaje, że Konad kryje trochę lepiej. Ale mój zepsuł mi się po... ponad miesiącu (grudki, wyżej rzadszy, niżej gęstszy). Może miałam jakiś wadliwy egzemplarz?

      Usuń
  7. Piękny ten niebieski kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice colours and great mani. I like the addition of the glitter :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I noticed I use glitters more often when there are shorter days ;)

      Usuń
  9. I like the blue more when you added the glitter top :D pretty manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam firmę golden rose! <3/K

    OdpowiedzUsuń
  12. I ze wzorkami i bez, pazurki wyglądają świetnie :)
    Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like the colours and the patterns! I have got that holo Flormar but I have never used it as a top coat, thanks for the tip!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's better to sponge it than to use a brush, because with the brush it's too grey as a topper and with the sponge you may take less of it, it looks better then :)

      Usuń
  14. I am curious about the stamping plate :) Where did you buy it, it's a really cute pattern :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blueberry is a Polish brand. They have a shop with manicure things online and they designed their own stamping plates. Two of them are available by now (round ones).

      Usuń
  15. super pomysł na mani i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. It looks great with the holo glitters!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zestawienie, mam coś podobnego do Flomara od Nicole by OPI i uważam, że czasem jest to idealny dodatek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne mani. Super kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć coś o tym białym colour alike :) Kończą mi się moje białe lakiery i będzie trzeba coś kupić :) I holo flormar:) Za dużo dobroci mi pokazałaś :D A wzorek pięknie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No sorka, nie chciałam zbytnio kusić :D

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for commenting; unfortunately it had to be removed due to an ad link.

      Usuń
  21. Piękne pazurki. Ja ostatnio maluję na jednokolorowo, bo nawet nie mam kiedy poeksperymentować. Dołączam do obserwujących, pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio trudno znaleźć czas na malowanie; często publikuję zaległe posty - choć akurat to mani było zrobione w tym tygodniu :)

      Usuń
  22. This is so so pretty, the final work is worth all the effort :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mani w niebieskościach bardzo na tak! Ten Flormar wszyscy pokazują - zajrzałam do ich sklepu i kosztował kupę kasy, odpuściłam. Mam inne holosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, po ile był? Kupowałam go na Allegro jakiś czas temu, chyba z rok minął, ale kosztował tak ok. 10 zł, nie więcej (jak standardowy lakier Flormaru).

      Usuń
  24. Ja potrzebuję takich inspiracji paznokciowych <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda.
    Szkoda że lakiery Flormar tak strasznie podrożały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie kupowałam, ciekawe, po ile są? Za ten płaciłam ok. 10 zł, ale to było rok temu.

      Usuń
  26. piękna cudowna fantazja niebieskości z bielą:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, nie wiedziałam nawet, że Flormar ma lakier holograficzny i przepłaciłam za Color Alike również na allegro, bo na stronie producenta jest niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Desperados :D Przepłacamy za CA, ale fakt, że jak się nie chce śmierdzących Mundo de Unas...

      Usuń
    2. Chyba, że brałaś lakier nie do stempli ;)

      Usuń
  28. I love your stamping skills! Makes me want to start stamping!

    OdpowiedzUsuń