poniedziałek, 23 listopada 2015

Barry M, Gelly Hi-Shine, Guava & Plum, w zdobieniu z MoYou.

Witam was, czytacze, oglądacze i komentowacze :)  

Dziś - turkusy i fiolety od Barry'ego oraz moje perypetie ze sfotografowaniem manicure tak, by coś było w ogóle widać - aparaty zgłupiały przy turkusie i burej pogodzie na zewnątrz!

Skoro już w moje łapy wpadła płytka MoYou z motywami tropikalnymi, to sobie jej używam... Po co czekać z tym do lata? Oto, co wyszło - a zdjęcie robione komórką. Paznokcie na wybiegu, hehe ;)


Hello, dear  readers, watchers and commentators :)

Today - turquoises and purples from Barry and my adventures with photographing the manicure to catch something in general - because my cameras went crazy because of the turquoise shade and the grey murky weather outside! 




marka: Barry M
kolekcja: Gelly Hi-Shine, Guava i Plum
wykończenie: żelowe, błyszczące
ilość użytych warstw: Guava: 3 (osobom bez bruzd na paznokciach powinny starczyć 2), Plum - 2
pojemność, cena: 10 ml/zapłaciłam okazyjnie 10 zł/szt, zwykle kosztują ok. 20 zł/szt.
moja ocena: Guava: 7, 5/10 pkt, Plum: 8/10 pkt


brand: Barry M
collection: Gelly Hi-Shine, Guava and Plum
finish: gelly, glossy
number of coats: Guava - 3 (I suppose that in case you have no ridges, may use 2), Plum - 2
amount, price: 10 ml/10 zloty (it was a bargain, they usually cost twice more each)
my rating: Guava: 7, 5/10 pnts, Plum: 8/10 pnts

światło dzienne/daylight:



Mój aparat zrobił krzywdę Guavie :P ponieważ uwiecznił ją szarawą. Ku mojemu zdziwieniu, jej odcień o wiele lepiej oddają fotki w sztucznym oświetleniu poniżej:

My camera has harmed Guava :P because it made the shade greyish. To my surprise, its shade looks much better in an artificial light, it's more proper there - see the photo below:



Obydwa lakiery mają świetne odcienie: Guava to ciemny turkus (bardzo mi przypasował!), a Plum - ciemny fiolet, też przystojny.  Ładnie się trzymają, czas schnięcia jest przeciętny (ok. 15-20 minut).

Both nail polishes have great shades. Guava is a dark turquoise (I like the shade a lot!) and Plum is a dark violet. They last nicely and have medium drying time (about 20 minutes).




Postanowiłam sprawdzić, jak one stemplują. Poniżej zobaczycie Guavę jako lakier do stempli na kciuku, palcu wskazującym i małym, a Plum na środkowym i serdecznym. Plum lepiej kryje, ale też miał łatwiej, bo stemplował na lakierze o jaśniejszym odcieniu. Moja opinia jest taka, że Guava kryje średnio na ciemniejszym tle.

I decided to check out how they both stamp like. Below you can see Guava as a stamping polish on my pinkie, thumb and pointer finger, and Plum is on my middle and ring finger. Plum has better opacity, but it also had an easier job to do: it was stamping on a lighter nail polish. My opinion is that Plum stamps well and Guava: so-so on a dark background.



Macie któryś z nich? Have you got one of them?

61 komentarzy:

  1. Nie mam nic barry m, jeszcze;D. Ładnie wyglądają, i fajnie się stempluje ten niebieski, tylko gorzej wygląda w kontraście do fioletu na niebieskim :D Płytka wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiem ci, że solo Guava bardzo mi pasuje! Próbowałam też, jak stempluje na jasnym tle, i na jasnym spisuje się spoko.

      Usuń
  2. moje żelki kochane! mam obydwa ;) Guavę uwielbiam <3 świetnie ją połączyłaś ze śliweczką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Widzę, że darzysz je wielką sympatią :D Dzięki!

      Usuń
  3. Nie znałam tej marki, pazurki jak zawsze pure beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great polishes and the stamping looks neat on them!

    OdpowiedzUsuń
  5. It is a beautiful combo and stamping!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te pazurki na wybiegu :D płytka obłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno było mi sfotografować to mani, bo pogoda była wtedy brzydka wyjątkowo ;)

      Usuń
  7. Ze stemplami mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pomimo ciut gorszego krycia niż fiolet też mnie zachwycił.

      Usuń
  9. Przepiekne pazurki i wzory! szkoda że ja moich nie moge zapuścić;//

    ii z góry przepraszam za link ( czytałam co napisałas na dole ) ale mam nadzieje że zrobisz wyjątek :)
    Zapraszam serdecznie na konkurs do wygrania okulary ze sklepu firmoo.com
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemne kolorki i ładnie wyglądają w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne zdobienie, masz talent w dobieraniu kolorow i wzorow :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu zainwestować w stemple, genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainwestuj w jakieś sprawdzone, warto :)

      Usuń
  13. Miałam kupić lakiery z tej serii, ale zdecydowałam się jednak na Aquarium Collection, żelowe muszą poczekać do mojego kolejnego wyjazdu do UK ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear Aneta, to be sincere I prefer the version without stamping! :P
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory. Skusiłabym się na śliweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. These are both nice and I like the stamping too :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have a sympathy for Barry because of its origins ;)

      Usuń
  17. Beautiful manicure! I love the purple polish! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, Plum is elegant, glossy and well opaque.

      Usuń
  18. Śliczne, nie mam lakierów tej firmy mam nadzieję że do czasu bo podobają mi się obydwa ;)
    Świetna płytka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę wybierać te z kolekcji Gelly Hi-Shine, są bardziej efektowne niż Nail Paint (choć NP też jest OK).

      Usuń
  19. I haven't got any of them but they look really cool!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna kolorystyka tego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely colors, love what you created :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne mani, to połączenie wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń