sobota, 24 października 2015

Tulipany z MoYou London.

Hej :) 

Witam was ponownie :) Miło jest mieć stałych czytaczy i miło, gdy do ich grona dołączają nowi :)

Dziś pokażę wam manicure, które bardzo mi się spodobało. Do wzorka z tulipanami z płytki MoYou Pro XL nr 14 podchodziłam dość długo - w sumie wykorzystałam go jako przedostatni. Niepotrzebnie tyle zwlekałam, bo kwiatuchy prezentują się - myślę - naprawdę przyjemnie. Przy okazji odkryłam, że lakier Golden Rose z kolekcji Rich Color, nr 11 (nawiasem mówiąc odcień jeden z moich ulubionych z tej serii, o ile nie najulubieńszy), świetnie stempluje na jasnych odcieniach! Ciekawe, jak będzie z ciemnymi, kiedyś pewnie sprawdzę. Zapraszam do oglądania :)


Hey :)

Hello again :) It's so great to have long time readers and it's also great when new followers and readers appear too :)

Today I'm going to show you manicure that I liked a lot. It did last quite a long time for me to use the tulip pattern from the MoYou stamping plate Pro XL nr 14 - I used this pattern as the one before the least. I shouldn't have waited for so long because these flowers look - I think - very pleasantly. By the way I discovered that the red Golden Rose from Rich Color collection, nr 11 (it's one of my favourite hues from this collection, even if not the most favourite) stamps great on light shades! I wonder how it will look like on darker ones, I'm going to check it out some day. So welcome to watching :)







Wzorki z płytki:

Stamping plate:



79 komentarzy:

  1. Nie mam cierpliwości, by bawić się w zdobienia, ale wzór nawet mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. It makes me think of a fabric for a retro summer dress or curtains in a vacation house LOL - it's really pretty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Te płytkę z chęcią bym kupiła, ma ładne wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich najulubieńszych ź całego zbioru płytek.

      Usuń
  4. Chyba na płytce BP mam podobny motyw z tulipanami. Muszę wypróbować. Ślicznie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się kojarzy, że oni chyba wypuścili płytkę z bardzo podobnym wzorem!

      Usuń
  5. Ale piękne, bardzo ładny efekt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tulipany ;-) Bardzo przyjemne mani :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te w realu ja też, bardzo! I to mani podobało mi się również, bo nie używam takich kombinacji kolorystycznych.

      Usuń
  7. Ależ piękne są wzory na tej płytce! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome mani, and I'll definitely put that stamping plate on my wish list :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This stamping plate is one of my favourites of the whole collection of plates :)

      Usuń
  9. Super płytka! Ekstra kolory, świetnie że sobą współgrają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo zwykle nie używam takich kombinacji kolorystycznych :)

      Usuń
  10. What a pretty stamping dear Aneta!!! Super brilliant, I like it!
    Have a relaxing evening :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna płytka a wzorek wyszedł bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiatuchy wyglądają uroczo :) płytka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka jest ciekawa, wzorki są niebanalne, bardzo lubię kolekcję Pro.

      Usuń
  13. świetne połączenie kolorów! a taki sam wzór jest na jednej małej płytce z BPS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oni lubią się 'inspirować' MoYou ;)

      Usuń
  14. O jejku ale urocze :D
    A kiedy pojawi się motyw pandy na paznokciach? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... kiedy nauczę się ją malować i dorwę dobre farbki? ;)
      Dzięki!

      Usuń
  15. Loving the colours and the stamping.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne tulipanki:) dobrze widoczne;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny wzorek, chociaż trochę kojarzy mi się z wiosną, a teraz wolałabym jakieś jesienne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zdecydowanie mam ostatnio chętkę na wiosnę zamiast obecnej jesieni ;)

      Usuń
  18. Przepiękny efekt, a wzór rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Really great stamping with such a great design :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. How beautiful! :) I also tried to stamp with GR Rich Color polishes, I tried the coral and the dark blue one (don't remember the numbers) and they worked good :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Have you tried the white one? it's quite OK.

      Usuń
  21. super efekt! A ten lakier z GR jeżeli go nie mam to na pewno trafi do mojej kolekcji, bo świetnie wygląda na stemplach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki fajny odcień czerwonego, z nutką ciemnego pomarańczu.

      Usuń
  22. Oh wow, I love that pattern! And the colours you used are just perfect for it!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny manicure, podoba mi się zarówno zestawienie kolorystyczne, jak i sam stempel.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory razem idealne, jak ktoś pisał powyżej - na letnią kieckę w stylu retro, chciałabym taką!
    Mam ten wzór, ale w wersji mini - chyba przemyślę zakup niektórych Moyou w wersjach XL, na kciuka mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie wyobrażam taką kieckę, mogłaby być naprawdę super!

      Usuń