środa, 21 października 2015

Stemple na lakierze Shaka, Hologram Sky :)

Witajcie :)

Dziś w roli głównej stemple zrobione czarnym lakierem Konad na holograficznym niebie marki Shaka ;) Manicure jest stare jak świat (no, powiedzmy ;)), co widać po kształcie paznokci. Płytka, której użyłam to Born Pretty BP-27, co do której przez jakiś czas nie wiedziałam, jak podejść, ale w końcu zaczęłam nią stemplować i podobają mi się te dziwne wzorki ;)

Zdjęcia bez top coatu, żeby mi potwór nie rozmazał tego i owego tu i tam ;)

Trochę nierówno wyszło, ale - mam nadzieję - ciekawie :)

---

Hello :)

Today the stamping is playing the main part :) It was made with a black Konad, Special Nail Polish on a holographic sky by Shaka (Hologram Sky). This manicure is as old as the hills (OK, not really ;)), what you can recognize by the shape of my nails. The stamping plate I used is Born Pretty BP-27; I didn't know what design to create with it and finally I started stamping with it and I like these weird patterns :)

Photos are without a top coat because I didn't like the monster to smear this or that here or there ;)

The stamping doesn't look perfect but - I hope - is interesting :)










88 komentarzy:

  1. Kolory nie do końca w naszym stylu ale efekt końcowy jest ok ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dość dawno nie pokazywałam holo... mam teraz fazę głównie na błyszczące wykończenie ;)

      Usuń
  3. U mnie takie kolory niebieskiego sprawiają , że dłonie wyglądają trupio. Bardziej mi się podoba ze stempelkami niż sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Lines could have been more straight - I have a very squishy stamper - but I liked this mani somehow, this pattern is interesting.
      Thank you :)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę mieć czarnego Konada!!! Pięknie to wygląda razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny Konad ma bardzo dobre krycie. Trochę brudzi, ale byłam zadowolona.

      Usuń
  6. Ty zdolniacho! Jak zwykle czarujesz cuda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się, który lakier drogeryjny nadałby się do stempli? Coś nie mogę trafić na żaden dobry :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stempluję lovely classic nr 34 i sprawuje się raczej dobrze :)

      Usuń
    2. Hmmm... szukaj tych z jak najlepszym kryciem. Konkretnie jakich kolorów szukasz? Ostatnio odkryłam na przykład, że ładnie kryje czerwony Golden Rose, Rich Color nr 11. Dużo lakierów z tej serii ma przyzwoite krycie (nie wszystkie, oczywiście). Niektóre Sally Hansen z kolekcji Insta Dri też dobrze kryją albo biały Sally Hansen z kolekcji Xtreme Wear, White On. Niektóre Essence z Colour&Go...

      Usuń
    3. Właśnie szukam białego :D Dzięki za podpowiedzi :D

      Usuń
  8. Fajna całość, bazowy lakier ma świetny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten lakier i ładnie prezentuje się ze stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszło :). Ten holograficzny lakier jest genialny! Mocno wpadł mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niestety trudno go dostać; mam go z wymiany z Włoszką...

      Usuń
  11. I love it, also with the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  12. awesome polish, love the stamping :D
    so, who is older, you or the hills ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. calosc wyglada extra! Piekny ten stempelkowy wzor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w sobie ma! Podobają mi się wzorki całopaznokciowe z tej płytki :)

      Usuń
  14. Wow this is absolutely beautiful! I love your stamping skills and the holo is fantastic :D xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie kolorów i te wzorki śliczne:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne mani :). Gdzie kupiłaś ten lakier? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Lakier pochodzi z wymiany z Włoszką.

      Usuń
  17. Piękne holo i świetnie wygląda z tym stemplem <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie tam nierówno? Jest dobrze :) wzór bardzo fajny,ale jeszcze bardziej podoba mi się ten niebieściak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te linie proste - mam stempel mocno giętki ;)

      Usuń
  19. Gorgeous mani and stamping :-D

    You know, I think your nails do look a lot healthier now. Hadn't really noticed until this post from the past. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot!
      Yes, constant wearing of nail polishes didn't do them well, my lungs and nose either - nails aren't healed in 100%, let's say in 90%, but there were times I was thinking I was going to loose one nail :(

      Usuń
    2. I'm glad you are feeling a lot better. Nearly back to normal. :-)

      Yikes that wouldn't have been good. :-|

      Usuń
  20. Kompletnie nie moje kolorki, mojej karnacji nie służy taka tonacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, niektórym nie jest dobrze w bladym niebieskim ;)

      Usuń
  21. The base polish is so pretty and the pattern on it is a perfect match for it. The end result looks delicate and super pretty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for commenting; unfortunately I don't allow a blog address here, so I had to remove this comment.

      Usuń
  23. Przepiękne zdobienie, wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Shaka did a great job with its Hologram Series! Love the stamping pattern too! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've tried out 3 nail polishes from this series, they're awesome.

      Usuń
  25. This looks perfect to me! One of my favorites :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm really really glad because I was wondering if to publish it ;)

      Usuń
  26. This is verk pretty, booth the holo and the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor nie mój, ale bardzo fajny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. What a pretty mani!!! I've never tried Shaka nail polish, when I'll go back to Italy maybe I'll give them a try :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Italian girls often say they are worth trying!

      Usuń
  29. I literally had no idea how to use this stamping image and I love your colours choice for it!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne mani, a ten holoś mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń