czwartek, 1 października 2015

Margaret Astor, Nail Artist, Play the Graffiti.

Witajcie :)

Dawno już nie było u mnie recenzji topperków ;) Sympatię mam wielką do manicure a'la graffiti i - jak się okazuje - mam ją również do top coatów w stylu 'psiknął sprayem i uciekł' ;D


Hello :)

I haven't been reviewing any toppers for quite a long time ;) I'm a big graffiti manicure fan and so happens that I'm also a fan of top coats in the "Somebody used a spray paint and ran away" style ;D



marka: Margaret Astor
nazwa: Nail Artist, Play the Graffiti
wykończenie: glitter
ilość użytych warstw: 1
cena: ok. 5 zł plus wysyłka/6 ml
moja ocena: 8,5/10 pkt

brand: Margaret Astor
name: Nail Artist, Play the Graffiti
finish: glitter
number of coats: 1
price: about 5 zloty plus shipping cost/6 ml
my rating: 8, 5/10 pnts


Lakier ten ma bardzo podobny odpowiednik: Sally Hansen, Xtreme Wear, Pixel Perfect.

Nałożyłam tę Astor na śliczny niebieski lakier China Glaze, I Sea The Point. Nakładanie nie sprawiało większych trudności; no, może czasem trzeba było przesunąć heksy tu i ówdzie, by nie leżały jedna na drugiej, a nawet trzeciej. Lakier szybko wysechł, co bardzo mi się spodobało.

Składu nie znalazłam nigdzie. Na buteleczce ani w necie. Tajemniczy ;)

I co powiecie na to mani?


This nail polish is very close in looks to Sally Hansen, Xtreme Wear, Pixel Perfect.

I used this Astor on a beautiful blue China Glaze, I Sea The Point. Painting didn't cause me bigger problems; maybe sometimes I needed to move some hexes aside so that one wouldn't lay on another or even on another another. This nail polish dried fast and I liked it a lot.

I haven't found ingredients anywhere. Neither on the bottle nor on the net. Mysterious one ;)

What will you say about this mani?








72 komentarze:

  1. It looks good as a topper over that beautiful blue!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się na niej podoba, w realu było ładniej, bo światło na tych zdjęciach nie jest najlepsze.

      Usuń
  3. Przepiękne masz te pazurki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hmmm... topu nie uważam za banalny, jest dość nietypowy... no chyba, że banalny jest zestaw: lakier bazowy plus top ;) Miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  5. Takie toppery są przydatne - małym kosztem super mani.
    Składy astorów są na zbiorczym pudle, raz widziałam w drogerii jak wyrzucali, oczywiście, nie biegłam za nimi, żeby przeczytać ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie takie wykonczenia, super jest ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten topper! Cudny, szczególnie z niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra jest to zdobienie i podoba mi się kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy efekt :) fajne połączenie kolorów! Nam to się kojarzy z kosmosem xD

    OdpowiedzUsuń
  11. W połączeniu z tym niebieskim lakierem top wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, choć w Twoim wykonaniu bardziej podobają mi się stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like the blue :) Unfortunately I had to remove this comment as I don't allow blog addresses here.

      Usuń
  15. I really like that blue, such a pleasant colour! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow I love the glitter on top of that gorgeous blue :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a fun glitter polish, I love it with the blue! Very unique! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Wowza!! I absolutely love how it looks!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh my, that looks quite amazing! Love the base too!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear Aneta, I'm not a fan of this kind of topper, but the blue is very pretty. You have wonderful nails =)

    OdpowiedzUsuń
  21. I do like these kinda toppers :-D And it looks great on the blue :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. nice topper, but look at that ch beauty *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. I keep buying toppers like this and then never use them, LOL! But I love them! And that ChG blue is awesome!

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm not a glitter person but I have a thing for white/black ones. I love them on the blue base you chose!

    OdpowiedzUsuń