piątek, 9 października 2015

Lakier termiczny Born Pretty Store #101/Color changing nail polish Born Pretty Store #101.

Witam was :)

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka z rzeczami do recenzji od Born Pretty Store. Do zrecenzowania wybrałam sobie m. in. lakier termiczny nr 101, który możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik.


Hi :) Born Pretty Store sent me some stuff for my independent review again, so here we go with a thermal nail polish nr 101.


You can find this polish in Born Pretty's offer here: click.






Buteleczka zawiera 6 ml lakieru; do krycia były mi potrzebne 2 warstwy, które wyschły w ok. 10 minut.

Pędzelek w tym lakierze był dobrze przycięty.


The bottle contains 6 ml of the nail polish and I needed 2 coats for opacity. They were dry in about 10 minutes.

The brush in this nail polish was well cut.








Lakier jest zielony. W momencie, kiedy robiłam zdjęcia, na dworze było ok. 20 stopni i wówczas miał odcień jaśniejszej zieleni z ciemniejszą zielenią na czubkach (jak na zdjęciach powyżej).

This nail polish is green. When I was taking photos, there was about 20 degrees of Centigrade outside and it was lighter green with darker green at the tips (look at the photos above).


Oto, jak wygląda po zamoczeniu w ciepłej wodzie: gdy jest bardzo ciepła, robi się żółtawy, a w momencie ochłodzenia przechodzi w zieleń.

Here's how it looks like soaked in warm water: when it's very warm, it becomes yellow, and when it's colder, it changes into green.







Z tego, co widzę, prawdopodobnie ten lakier będzie ładnie zmieniać kolor w upały - reaguje na wyższe temperatury. Może stanowić ciekawą bazę pod nail art. Odcienie mi się podobają :) Do tej pory z termicznych miałam tylko Ferity, z którego nie byłam zadowolona, bo kiepsko krył i okropnie śmierdział, tu jest o wiele lepiej! Daję mu 7,5 pkt/10.

From what I see, this nail polish will probably change its colour during hot days in the sun as it reacts for warm water. It can be a great base for a nail art (I did some stamping on it to show you another time). So far my experience with thermal polishes has been Ferity, but it had worse opacity and was too smelly, Born Pretty polish is better and I like these shades :) I'm giving 7,5 pnts/10 to it.


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)




72 komentarze:

  1. Faktycznie fajne kolory :). Miałam jeden termiczny lakier dawno temu, który okazał się beznadziejny :P. Przypomniałaś mi o istnieniu tego typu lakierów, bo już w sumie zapomniałam o nich :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze zmieniają im się kolory, to jest to fajna alternatywa dla gradientów!

      Usuń
  2. Nie nasza bajka ale dobrze wiedzieć, że takie cuda też są dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ten lakier,ja jednak takiego nie mam :( ładny odcień zielonego ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa termiczne lakiery, ale nie są zbyt trwałe. Jak z tym? Bo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam, trwałość dobra :)

      Usuń
    2. Te takie z allepaznokcie termiczne były koszmarnie nietrwałe, u mnie odpadały płatami w kilka godzin. Ale innych marek już są spoko.

      W każdym razie - super kolor! I fajne, wyraźne przejście odcieni, podoba mi się :)

      Usuń
    3. Tych z Allep. nie miałam... Ferity gorzej kryło i okropnie śmierdziało. Ten nie śmierdzi zbytnio, dobrze kryje i przyzwoicie schnie.

      Usuń
  5. I like the two colours it changes between! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajny, jakos nie ciekawiły nie takie lakiery, ale w sumie... jeszcze żadnego nie mam /:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet dosyć je lubię... to taka zabawa z ciapraniem pod kranem i w różnych temperaturach ;)

      Usuń
  7. It is a pretty green - both cold and warm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny :) Nie miałam jeszcze takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam ani jednego termicznego lakieru o zgrozo muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz; proszę o nie zostawianie adresu bloga w komentarzu.

      Usuń
  11. Such a beautiful color change! Love this one!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor taki inny nie widziałam jeszcze podobnego odcienia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę lakier zmieniający kolor, fajny bajer:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo nietypowy, ale bardzo ciekawy ten kolorek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele osób uważa ten kolor za nietypowy ;)

      Usuń
  16. Nie jestem fanką zieleni, ale ta ciekawie wygląda na Twoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja z kolei lubię zieleń, choć kiedyś nie przepadałam ;)

      Usuń
  17. fajny patent z tą zmianą kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś cudownego, dla mnie zmiennej baby genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam lakier termiczny z allepaznokcie i efekt jest gorszy, chyba rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Allepaznokcie nie miałam, ale je kojarzę ;)

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for commenting. Unfortunately I had to remove it as I don't allow blog addresses here :(

      Usuń
  21. Podoba mi się,że zmienia kolor< ale nie podoba mi się ogólnie, taki smużący wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, to chyba raczej przez moje bruzdy, bo nie przypominam sobie, by smużył. Może je podkreślił ;)

      Usuń
  22. nie testowalam jeszcze termicznych, ale ten bardzo fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It's a nice one! I do like a good thermal :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy ma kolor i łądnie się zmienia. Też jeden wzięłam do recenzji, pewnie za miesiąc przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. The color shif is delicate but super, super cute!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety noszę zbyt krótki paznokcie, aby lakiery termiczne się na nich sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
  27. nice color, i like thermal polishes :D

    OdpowiedzUsuń