sobota, 3 października 2015

Jesień z Lady Venezia i Colour Alike.

Hej :)

Dziś - odświeżam lakier, który dostałam z wymiany i bardzo lubię: nie mam niczego podobnego w zbiorach. Lakier pochodzi z Włoch, marka to Lady Venezia: dzięki ci, Ilaria - Queen MiSeRy! Już kiedyś go recenzowałam: przypomina mi wykończenie skórzane dzięki flejkom :)
Na nim wystemplowałam dwukolorowe liście - na środkowym paznokciu są ich 2 warstwy (płytka BP-L024). Lubicie takie jesienne motywy?


Hey :)

Today - I'm re-showing a nail polish I got from a swap and I like it a lot: I don't have anything similar in my stash. This polish comes from Italy, the brand is called Lady Venezia - thank you, Ilaria! (Queen MiSeRy). I'd already reviewed this one. It reminds me of leather finish thanks to the flakies included :) I stamped leaves in 2 colours and 2 coats (middle finger) on it (stamping plate BP-L024). Do you like such autumn motives?









63 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba motyw kolorowych jesiennych listków a paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny jest ten odcień .Paznokcie super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear Aneta, I've never heard of this brand. Btw it is super pretty =)
    Nice final mani! Kisses:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I like this nail polish a lot, it's unique :)

      Usuń
  4. Jaki ciekawy ten lakier! podoba mi się to wykończenie.
    A liście - to jeden z moich ulubionych motywów, nie mogą mi się nie podobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończenie jest bardzo ciekawe. Coś a'la vintage'owa skóra moim zdaniem :)

      Usuń
  5. Ty to potrafisz zrobić pazurki genialnie jak mało kto! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie musiałam się sporo wysilać :) Bardzo mi miło to czytać :)

      Usuń
  6. Super! Lubię takie jesienne motywy ;) Już dwa razy robiłam mani z listkami, a na pewno jeszcze się jakieś pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jedno nawet wygrało :) Też lubię motyw liści.

      Usuń
  7. This sounds really nice! I love the stamping :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :)
      Niestety musiałam usunąć komentarz ze względu na link do bloga...

      Usuń
  9. Kochana boskie są, genialnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier ma coś w sobie :) Ostatnio lubię się z takimi drobinkowymi i flejksowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że ma coś w sobie? Do tego jest jakby duochromowy ;)

      Usuń
  11. cudowne paznokcie, takie jesienne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny :) uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądają liście połączone z tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór, a te liście -rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się listki podobają ;)

      Usuń
  15. Wiesz gdzie leży magia? W efekcie końcowym. Sam kolor bazowy nigdy nie wylądowałby na naszych pazurach ale z tymi bajecznymi listeczkami już tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że listki się podobają. Bardzo lubię takie kolorowe liście w naturze, im bardziej kolorowe, tym lepiej ;)

      Usuń
  16. never heard of this brand, but the polish looks quite nice... love what you did with it, those colour alike polishes are really great for stamping :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are! I have blue, green, yellow and orange, all of them are really very opaque :)

      Usuń
  17. The polish is gorgeous! So is the stamping <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hot pink is so you! The gradient stamping is super cool!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki śliczny, super wygląda z tymi liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń