poniedziałek, 19 października 2015

Golden Rose, Wow! nr 04.

Czytelniczki drogie i czytelnicy drodzy, pokażę wam dziś lakier, który bardzo, ale to bardzo mi się spodobał, a jego odcień zasługuje na "wow" :)

Dear readers, I'm going to show you a nail polish that has a beautiful shade, in my humble opinion... wow indeed!




marka: Golden Rose
kolekcja: Wow!
nazwa: nr 04
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
cena, pojemność: ok. 4 zł/6 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Wow!
name: nr 04
finish: glossy
number of coats: 3
price, amount: about 4 złoty/6 ml
my rating: 8/10 pnts


Nr 04 przy dwóch warstwach zostawiał jeszcze lekkie smugi, więc dołożyłam trzecią. Czubki paznokci lekko prześwitują, ale mi to nie przeszkadza. Ten Wow! ma dobry, jak na lakiery tradycyjne, skład i przyzwoity czas schnięcia (ok. 15 minut).  Lakiery z tej kolekcji mimo, że maluszki, to mają spore pędzelki, więc nie malujemy jakąś miniaturkową krócizną.

Żaden z lakierów z tej kolekcji mnie jeszcze nie rozczarował. Te trzy warstwy przy tak jasnym odcieniu są - myślę - do zaakceptowania, zwłaszcza przy tak niskiej cenie. Ten lakier ma w sobie to coś!


Nr 04 left some slight smudges with 2 coats, so I added the third one. My tips aren't fully opaque but it doesn't bother me. This Wow! has a good list of ingredients when you take traditional nail polish ingredients into the account; it also dries in a decent time (about 15 minutes). Nail polishes from this collection are tiny, but they have quite big brushes, so you don't work with a little peanut.

I've been satisfied of all Wow! collection nail polishes so far. These three coats are acceptable for me because the shade is light and the price is low. This nail lacquer has this special something!






Będą stemple na tym lakierze - do pokazania wkrótce ;) ponieważ chciałabym, byście na razie skupiły/li się jedynie na tym odcieniu :)

There will be stamping on this nail polish - to be shown soon ;) because I'd like you to concentrate only on this shade now :)

Podoba wam się ten Golden Rose?

Do you like this Golden Rose?

76 komentarzy:

  1. trzy warstwy to dla mnie za dużo, ale kolor śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny ten odcień, już dość dawno żaden z moich nowych lakierów aż tak mi się nie spodobał - a to nudziak w dodatku :O

      Usuń
  2. Pięknie wygląda, ale aż trzy warstwy lekko mnie zniechęcają, jestem chyba leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie zawsze są lepsze, ale w przypadku takich jasnych odcieni może można mu wybaczyć? ;)

      Usuń
  3. Naprawdę śliczny i delikatny kolorek :) Taki pazurki bardzo chętnie mogłybyśmy pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taki subtelny... Tak myślałam, że może wam się spodobać - przeczucie takie ;)

      Usuń
  4. I agree, it really is very beautiful, I see why you love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There's something so subtle and, like Rainbowify Me said, classy in this one that it makes me all 'wow!' - and I don't wear such shades often so that's even bigger advantage.

      Usuń
  5. Bardzo delikatnie i estetycznie, bardzo mi się podoba ten kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba - bo mnie też bardzo bardzo :)

      Usuń
  6. Ładny :) Na tyle mi się podoba, że wybaczyłabym mu 3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobnie. Subtelnością przypomina mi niektóre nude OPIki, ale tańszy i pochodnych formaldehydu nie ma :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny odcień. On sam w sobie jest taki błyszczący czy jest na nim jakiś top?

    OdpowiedzUsuń
  8. It's really nice. It reminds me of an Avon one I've got called Beach Linen, I was very taken with it :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've checked your swatches and it is similar indeed, this Avon looks lovely too :)

      Usuń
  9. Wow! What a classy colour! I would say even sexy! It's so simple and complete.
    I like it! =)
    Good night!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like it. Minimalistic, classy and delicate.

      Usuń
  10. Takie bladziuszki zazwyczaj potrzebują 3 warstw ;) ja w sumie rzadko maluję takimi kolorami, ale kilka mam, w tym piękną kość słoniową z Heana, ale kryje dopiero po 5 warstwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 warstw? O kurcze. Ja też rzadko, jednak zwykle potrzebuję odcienia 'ostrzejszego', ale takim pięknościom nie odmówię.

      Usuń
  11. Uwielbiam lakiery z tej serii ;) mam ich już spory zbiór i jak na razie każdy z nich mi pasuje i kolorystycznie i jakościowo. ten kolor bardzo przypomina słynny fiji essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też ani razu się nie rozczarowałam lakierkami "Wow" :)

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor, jak jestem leniwa, i wolę dwuwarstwowce, to jemu chyba bym wybaczyła, bo spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę dwuwarstwowce, ale ten jest jaśniutki, więc wybaczam ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Piękny! Chyba zaraz polecę znów go użyć :D

      Usuń
    2. ja zwykle walę 4 warswty nawet lakieru apropo xd

      Usuń
  14. Such a pretty nail color, so elegant, subtle and fashionable.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę WOW! Super kolor + ten fakt, że umiesz malować paznikcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. It's really pretty! And a good base colour for nail arts, too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah :) I've already done 2 nail arts with this one as a base.

      Usuń
  17. Rzeczywiście śliczny kolor. Bardzo lubię lakiery Golden Rose.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely shade! I've tried only one nail polish from this collection so far :)

    OdpowiedzUsuń
  19. your hands look so elegant with this shade!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny odcień, bardzo lubię tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor ;) jasne paznokcie zawsze świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń