poniedziałek, 26 października 2015

Golden Rose, Holiday, nr 80.


Hej :)

Dziś coś dla wielbicielek neonów i fanów lakierów strukturalnych. Mam nadzieję, że lakier ten rozjaśni wam nieco szarość jesiennego dnia ;)


Hey :)

Today - something for neon lovers and fans of textured nail polishes. I hope that this nail polish will brighten a gloomy autumn day a bit ;)



marka: Golden Rose
nazwa: Holiday, nr 80
wykończenie: strukturalne
ilość użytych warstw: 3 bez białej bazy
cena, pojemność: ok. 12,50 zł/11, 3 ml
moja ocena: 7/10 pkt


brand: Golden Rose
name: Holiday, nr 80
finish: textured
number of coats used: 3 without a white base
price, amount: about 12, 50 zloty/11, 3 ml
my rating: 7/10 pnts




Podobnie jak w przypadku innych neonów od Golden Rose, które ukazały się w Polsce, brak jest danych dotyczących składu, natomiast na buteleczce jest informacja, że jest to produkt do sztucznych paznokci, miejcie to proszę na uwadze.

Teksturka w tym lakierze jest przyjemna, nie jest to typ mocno chropowaty, natomiast miałam wrażenie, że bez białej bazy wygląda na paznokciach nieco za grubo. Z białą bazą też mogłoby tak być... w końcu to tekstura, a białe lakiery zwykle kryją przy minimum dwóch warstwach. Ogólnie jednak to ładny neon, bardzo lubię takie słoneczne odcienie :) Podoba mi się, a wam?


Just like in case of other Golden Rose neon polishes that appeared in Poland, there's lack of list of ingredients; there's an information on the bottle that this product should be used on artificial nails, take it into the account please.

The texture here is nice, it isn't much rough, and I had an impression that this nail polish looks quite thick without a white base polish. But... it could be the same with the white base as it's textured one and white nail polishes often need at least two coats to look good. All in all it's a pleasant neon, I like such bright shades a lot :) And how about you?




64 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie moim zdaniem fajne w neonach - że są takie energetyczne!

      Usuń
  2. Ale żarówka! Ja osobiście nie przepadam za tego typu kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neony są specyficzne, nie każdy je lubi ;)

      Usuń
  3. That really is a bright and bold neon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, tez go mam, ale jeszcze nawet nie testowała m:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, choć nie przepadam za lakierami teksturowymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teksturka ma swoich fanów i przeciwników ;) Ja w sumie należę do sympatyków, choć wolę, gdy lakier strukturalny nie jest zbyt szorstki.

      Usuń
  6. Po prostu oczoje*ny - wybacz za wyrażenie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. i love it too, and i have full bottle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Does this mean you haven't been wearing it yet?

      Usuń
  8. It's great with neon polishes like this to brighten up the grey and dull days :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, intensywnie! To mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale żarówa! Kiedyś skusiłam się na neon do sztucznych i jakoś nie mogłam się przemóc, żeby go używać, bo bałam się że mi paznokcie wypali ;) Ostatecznie pomalowałam raz i oddałam w inne ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że też mam takie obawy; tym bardziej, że nie ma danych o barwnikach na buteleczce.

      Usuń
  11. genialny jest! w sam raz na rozświetlenie szarych jesiennych dni! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey Aneta, this nail polish emits really light!!! :P
    Kisses and have a relaxing evening dear! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Textured and neon? Me likes a lot :-D Looks great :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny, ale raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor świetny ;) lubię takie ;) mam podobny z Lovely jeszcze z zeszłorocznej kolekcji i też tak nie fajnie grubo się robi przy końcówkach podczas malowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, coś z nimi jest, jakby się skraplały czy co? ;D

      Usuń
  16. Love the sugar texture of this polish and it is great to see a bright color these days :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitely! What I don't like in winter and late autumn is the weak light.

      Usuń
  17. Fantastyczny jest ten kolor! Bardzo rzuca się w oczy, a takie lakiery lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odcień bardzo mi się podoba, ale nie do końca przekonuje mnie jego faktura. W tej kwestii jestem tradycjonalistką ;) Nie wiedziałam, że ta seria lakierów jest przeznaczona tylko do sztucznych paznokci - dziwne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdopodobnie zależy od zastosowanego neonowego barwnika; niektóre z nich nie są dozwolone w Polsce i dlatego stosuje się notki o sztucznych paznokciach; w zeszłym roku np. Wibo wypuściło serię piaskowych neonów z taką adnotacją.

      Usuń
  19. Ciekawa tekstura tego lakieru :) Odcień idealny na te jesienne dni :P

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm a huge, huge fan of neon textureds and I love this super bright yellow!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten typek nie w moim typie, aczkolwiek daje po oczach jak szalony!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo ale fajny kolorek, ale dla mnie to już nie za bardzo, dopiero na lato będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń