środa, 14 października 2015

Ekscentrycznie ;)


Hej :)

Dzisiejsze manicure powstało z wielkiej wewnętrznej potrzeby połączenia negative space mani z frenchem ;D
Wyszło ekscentrycznie :)

Hey :)

Today's mani was a result of a huge inner need to create a negative space mani with french ;D It went out eccentric :)



Najpierw wystemplowałam trzy paznokcie lakierem Avonu z żelowej serii, nazwanym Parfait Pink (zobaczycie go również na małym palcu poniżej), a serdeczny pomalowałam białym Golden Rose, Color Expert nr 02. Wzorek pochodzi z płytki Born Pretty, BP-L003.

At first I stamped the three of my nails with gelly Avon, named Parfait Pink (you're going to see it on my pinkie below too) and I painted my ring finger with Golden Rose, Color Expert, nr 02. The stamping pattern comes from Born Pretty BP-L003 plate.




Potem domalowałam frenczowe końcówki i nie tylko końcówki używając paseczków do frencza. Na palcu seredecznym mam także ćwiek od Born Pretty :)

I jak, zaskoczone? ;)

Then I painted French tips and not only tips using stripes for French manis. I also added Born Pretty rhinestone on my ring finger :)

And - are you surprised?

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Hehe ;) Tak nietypowo chyba jeszcze nie robiłam ;)

      Usuń
  2. Druga wersja bardziej mi się podoba. Ale zgadza się pozytywnie zakręcone: D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta pierwsza, bo bardziej zakręcona, ale druga jest spokojniejsza i mniej ekscentryczna, w sumie też może być ;) Fajne określenie: pozytywnie zakręcone :)

      Usuń
  3. Hi dear Aneta! That's a super surprising nail art! It is very pretty and colorful! ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zrobione, nigdy nie widziałam takiego pomysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie masakra - wybacz ;-D Najdziwniejsze i chyba najbrzydsze mani w Twoim wykonaniu ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że użyłaś zbyt mocnego słowa, bo nie takie masakry widuje w necie blogerka paznokciowa. Ono jest dziwne, i to bardzo, ale nie jest na serio ;)

      Usuń
  6. nie podobają mi się niestety ;( za dużo tego i ten french mi nie pasuję :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo szalone miało być, stąd wszystkiego dużo i niby nie pasuje ;)

      Usuń
  7. Yes, I'm surprised! I don't think I've ever seen something like it :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w moim stylu (za różowo! a ja, jak wiadomo róż od wielkiego dzwonu akceptuję, limit mi się na ten miesiąc wyczerpał), ale pomysłowości odmówić się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no wiem, że róż nie należy do twoich faworytów ;)

      Usuń
  9. Wyszło cuuuudnie, zakręcone pazurasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Tak się bawiłam wtedy... Są różne odjechane manicure, np. raz widziałam taki, który wyglądał jak ani chybi "żałoba" za paznokciem :D i choć nie mieścił się w kanonach estetyki manicure'owej, to coś w sobie miał. I postanowiłam też się pobawić. Ale spoko, makaronu doklejonego na paznokcie tu nie będzie :D

      Usuń
  10. This is a really interesting and different mani! I like it :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice you like it. I liked the nude pink stamping, that looks matte and almost tights-like ;)

      Usuń
  11. This looks so cool! I love the colours :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment and I'm glad you liked the design; unfortunately I had to remove it as I don't allow blog addresses here...

      Usuń
  13. Interesting interpretation of negative space. I like the stamping very much!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale szaleństwo! Ładnie dobrane kolory i ciekawe wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  15. The ring fingernail style is the one I like most!

    OdpowiedzUsuń