czwartek, 29 października 2015

Black&white.

Witajcie :)

Dziś będzie klasycznie, w bieli i czerni. Choć gdy ponosiłam trochę to manicure i nacieszyłam się nim, pokolorowałam je: pokażę wam to przy innej okazji, bo to poniekąd dwie różne wizje.

Lubicie robić stemplowe naklejki? Ja raczej wolę kolorować bezpośrednio na paznokciu, a w ogóle z braku czasu robię to rzadko - choć bardzo lubię oglądać efekty!

Użyty wzorek pochodzi z płytki BP-L029 od Born Pretty, a lakiery to biały Golden Rose, Color Expert nr 02 i czarny Colour Alike, Kind of Black.

Lubicie manicure w takich kolorach?


Hello :)

Today I'm going to show you manicure in classic colours, white and black. After I had been wearing it for some time, I decided to colour some flowers in it and I'll show it another time because these are two different visions in a way.

Do you like making stamping stickers? I prefer colouring stamping directly on my nails, and I don't have enough time to do it more often - but I like watching the effects a lot!

The stamping pattern I used comes from a Born Pretty stamping plate BP-L029 and nail polishes used are: white Golden Rose, Color Expert nr 02 plus Colour Alike, Kind of Black.

Do you like manis in black and white?










77 komentarzy:

  1. Wyglądają jak prawdziwe dzieło sztuki :) Można mieć taki obraz na ścianie ;) I do tego jakie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraz to b. ciekawy pomysł, mogę sobie to wyobrazić :)

      Usuń
  2. Świetne, nie mogę doczekać sie wersji w kolorze. Ja lubie naklejki robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przygotowałam zdjęć i opisu opcji w kolorze ;)
      Szybciej mi idzie od razu na paznokciu, ale gorzej, gdy trzeba poprawek ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzisiejsze wzorki skusiły mnie jako pierwsze - z całej płytki :)

      Usuń
  4. I received this stamping plate for review and seeing your wonderful nails, makes me super anxious to try them. Your nails look neat and pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! I wonder which patterns from this plate you like the most.

      Usuń
  5. Black and white always rocks :D lovely floral pattern :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep, I like them too :) I used 2 patterns there actually.

      Usuń
  6. Oh, this stamping plate looks very interesting)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Some of these patterns are great. I also like f. ex. the third one down left.

      Usuń
  7. Bardzo ładnie, lubię biel na paznokciach choć bywa dosyć kontrowersyjna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak neony?
      Bardzo lubię biel na paznokciach, bo raz: jest praktyczna, stanowi świetne kontrastujące tło do zdobień, dwa: jest praktyczna :D, bo z powodu braku czerwonych, zielonych czy niebieskich i innych pigmentów oprócz białego raczej nie powinna powodować przebarwień.
      Dzięki :)

      Usuń
  8. Piękne! Ogromnie mi się podobają takie czarno-białe wzory, ale pokolorowane też chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też lubię czarno-białe, już dawno nie robiłam.

      Usuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują. I do tego bardzo fajna płytka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawienie bieli z czernią zawsze mi się podoba, stanowią świetny kontrast i pięknie prezentują nawet najbardziej wymyślne wzory. Świetny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Też lubię takie zestawienia; biel w ogóle jest b. fajnym tłem do zdobień - albo rozbielone odcienie.

      Usuń
  11. Cudowne, bardzo, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no coz mozna tu powiedziec, kiedy dech zaparlo z zachwytu! Piekne zdobienie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetny wzór! piękne połączenie takie monochromatyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest świetny, jeden z najładniejszych z tej płytki; w sumie to użyłam dwóch, na małym palcu jest pojedynczy kwiatek z dołu płytki.

      Usuń
  14. Perfekcyjne w każdym calu. Biel i czerń- jak dla mnie idealne połaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię takie połączenia :)

      Usuń
  15. Hi dear Aneta, it's a wonderful nail art, so mimal and delicate =)
    Have a relaxing evening :*

    OdpowiedzUsuń
  16. I like it! I tried making stamping decals once but it wasn't succesful :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see :) I don't like the additional work with sticking them to nails.

      Usuń
  17. Przepiękny mani, a płytka cudo:) Bardzo jestem ciekawa kolorowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Kolorowa wersja dopiero będzie się obrabiać i opisywać ;)

      Usuń
  18. Black & white ;) połączenie idealne ;) ładny wzór... w ogóle cała płytka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć prymat dalej u mnie wiedzie duża płytka nr 24, to ta też może być ;)

      Usuń
  19. dawaj jakieś zdobienie na Hallowena;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niekoniecznie lubię zdobienia na paznokciach, ale to wyjątkowo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie :) Ta płytka ma świetne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely manicure! I have this stamping plate too and it's great!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie umiem na paznokciu kolorować, wolę zrobić naklejkę.
    Wersja BW jest świetna, ostatnio bardzo lubię takie monochromy, niechybnie, nadeszła dla mnie faza jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, naklejanie naklejek może wyjść mi gorzej niż kolorowanie chyba - a tobie widocznie dobrze ono wychodzi :)

      Usuń
  24. I love it black and white! I've only done stickers a couple of times.. Maybe I should try it again :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Black and white is always winner for me! And same for flowers and plants designs :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdobienie, uwielbiam połączenie czerni z bielą :D

    OdpowiedzUsuń