niedziela, 11 października 2015

Biolaven, Żel do higieny intymnej, Olej z pestek winogron i olejek lawendowy.

Witajcie :)

Będę chwalić! Polską firmę, żel do higieny intymnej i jego składniki :) 



marka: Biolaven
nazwa: żel do higieny intymnej: olej z pestek winogron i olejek lawendowy
pojemność, cena: ok. 17 zł/300 ml
moja ocena: 9/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? pewnie - do tej pory zużyłam ze 4 butle ;)




Schowajcie się, Avony, bo Biolaven bije was o głowę. Jest co prawda z 8-9 zł droższy, ale to, co do niego włożono, jest nieporównywalne. Biolaven nic mi nie podrażnił, jest delikatny i ładnie pachnie! Produkowany przez polskie Sylveco może być dobrą alternatywą dla ich żelu do higieny intymnej, który recenzowałam tutaj: klik, a który miał o połowę mniejszą pojemność. Choć przyznam się wam, że Sylvecowym hipoalergicznym do okolic kroku ;D umyłam raz dla żartu głowę i wiecie, że się sprawdził? Serio :D Trudno mi się było doczesać, ale potem, kobiety, dodał objętości fryzurze na głowie :D

Jeśli nie lubicie aromatu lawendy, nie obawiajcie się go - cała seria kosmetyków winogronowo-lawendowych Biolaven pachnie ślicznie; lawenda jest tu słodka, kobieca; w porównaniu z np. balsamem do ciała Dr Bronner, którego próbkę posiadam i też w składzie ma lawendę, jest o niebo lepsza - bo ta z próbki wonieje nieco po męsku. 

Popatrzmy, co włożono do buteleczki:



Łagodne środki myjące, wysoko w składzie pożyteczny kwas mlekowy, łagodzący pantenol, olejek z pestek winogron i lawendy... Jako konserwant - benzoesan sodu, zapach - ani chybi jakiś nie drażniący, bo nie narzekam. Skład krótki, prosty i przyjemny. Żel pieni się bardzo delikatnie, niską pianą: nie jest jej dużo, ale umyć się da :) Jestem jak najbardziej za - wiele kosmetyków Sylveco bardzo przypadło mi do gustu!

---

Hi :)

I'll be praising! A Polish brand produced an intimate hygiene wash and these ingredients - worth the praise :)



brand: Biolaven
name: Intimate Hygiene Cleaning Gel with grape seed oil and lavender oil
price, amount: about 17 zloty/300 ml
my rating: 9 pnts/10
would I buy it again? yes, I've already finished 4 bottles




Go and hide, Avons, because Biolaven is 100 times better! It's about 2 euros more expensive but what was put into the bottle is far better in Biolaven's case. Biolaven doesn't irritate my skin, smells nicely and is very gentle. It can be a good alternative for their intimate soap I had already reviewed here: click (Sylveco is the producer in both cases), because it's twice as big (bottle of 300 ml). But, listen to me, I made a joke and used the hypoallergenic Sylveco from the link above on my head and even if my hair was hard to brush, they gained much volume, so it may be used here and there :D

If you don't like lavender smell, you don't have to be afraid: I am not a fan of lavender but I like it in this gel. The lavender here is combined with grape and it's sweet, not masculine. I have a sample of Dr Bronner's eco body balm and lavender in this one smells masculine!

Let's have a look what was put into the bottle:


Gentle washing agents, useful lactic acid - high on the ingredients list, also soothing panthenol, grape seed oil, lavender oil, sodium benzoate as a preservative, fragrance - it must be of these non-irritating ones, because I don't complain. The list is short, simple and nice. The gel foams very gently with a low foam and there isn't much of the foam - still you should manage to wash. I'm very for this cleaning gel and I like many cosmetics produced by Sylveco.

37 komentarzy:

  1. Ja mam kremy do twarzy od Biolaven i sobie chwalę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę :) A z Biolaven mam jeszcze żel do mycia ciała i miałam balsam do ciała.

      Usuń
  2. Nigdy go nie używałam, jak na razie jestem wierna produktom do higieny intymnej z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Ziają nie przepadam, często mnie uczula...

      Usuń
  3. wyglada extra, firmy nie znam ale chetnie sie zapoznam z ich kosmetykami- juz dodalam do listy zakupowej w PL
    Milej niedzieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :)
      Warto! Widziałam je chyba w Drogerii Natura.

      Usuń
  4. miałem próbkę krmeu do twarzy z tej serii ... i nie spisał się dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam; z tego, co pamiętam, nie zrobił mi nic złego ;) Ogólnie z Biolaven najbardziej lubię środki do mycia, bo np. balsam do ciała był średni... zdarzyło mu się zapychać.

      Usuń
  5. It's nice you found a brand, that you like!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam krem do twarzy na noc z tej linii kosmetyków i jestem nim zachwycona, niedawno kupiłam kolejne opakowanie :) zapach jest rzeczywiście cudny, zresztą ja generalnie lubię lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za lawendą nie za bardzo, ale w 'osłodzonym' wydaniu może być, a kompozycja zapachowa kosmetyków Biolaven jest - jak dla mnie - do przyjęcia :)

      Usuń
  7. Już kolejna bardzo pozytywna recenzja, którą na jego temat czytam -na pewno sobie kupię go jak tylko zużyję zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę dobry! Może ciut za szybko się zużywa, ale nie jest źle ;)

      Usuń
  8. Firma kompletnie mi obca, ale taaa lawenda zdecydowanie przekonałaby mnie do zakupu, uwielbiam wszystko co lawendowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie bardzo, ale zapach tutaj jest tak skomponowany, że mogę go zaakceptować.

      Usuń
  9. Mam próbki tych kosmetyków muszę przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's really cool to find products that smell nice and that don't irritate your skin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już gdzieś wpadł mi w oko, pewnie poszukam i wypróbuję, bo jestem z tych delikatnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałm, że Biolaven ma w swojej ofercie żel do higieny intymnej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma :) Bardziej opłacalny, niż ten z Sylveco.

      Usuń
  13. Nigdy nie używalam kosmetyków z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz słyszę o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It is good that it works for you and it's doesn't seem that expensive either! :-)

    I do like the lavender scent a lot :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't know why but lavender doesn't suit me - there was one exception in perfumes though, I liked Sarah Jessica Parker's "Covet" perfume and there was lavender mixed with... chocolate ;)

      Usuń
  16. Miałam płyn do higieny intymnej z Sylveco i bardzo go lubiłam, ale równie dobrze spisywał się u mnie znacznie tańszy płyn z Soraya, więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z produktem tej firmy nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sounds like a great product that smells great too! Nice :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oo, kolejny Biolaven do kupienia! używam obecnie żelu do twarzy i płynu micelarnego i jestem zadowolona. dla mnie z kolei mogłyby pachnieć bardziej lawendowo, bo ubóstwiam ten zapach, ale i w tych kosmetykach tą lawendę wyczuwam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest wyczuwalna, dość mocno, ale nie pachnie 'po męsku' dzięki winogronu, więc jest dobrze :)

      Usuń