poniedziałek, 5 października 2015

Avon, Gel Finish, Parfait Pink.

Witajcie, dziś będzie Avonowo. Nie, nie jestem ich konsultantką :D


Hello, today there's going to be about Avon today. No, I'm not a consultant of theirs :D



marka: Avon 
kolekcja: Gel Finish
nazwa: Parfait Pink
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: żelowe z bardzo delikatnym shimmerem
cena, ilość: ok. 9 zł/10 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Avon
collection: Gel Finish
name: Parfait Pink
number of coats: 2
finish: gelly with subtle shimmer
price, amount: about 9 zloty/10 ml
my rating: 8/10 pnts


Wysoko oceniłam tego Avonka, bo wykończeniem faktycznie przypomina żelowe i przyzwoicie schnie. Do dobrego krycia starczą 2 warstwy, i tyle też jest na zdjęciach, ale powiem wam, że przy trzeciej lakier wygląda jeszcze ładniej, bo bardziej żelowo. Zawiera on shimmer, prawie niewidoczny w rzeczywistości. Parfait Pink nawet ładnie stempluje - szykuję posta ze stemplami nim robionymi.

Na palcu środkowym mam pokolorowany wzorek z płytki MoYou :)

Macie jakiś lakier z tej kolekcji Avonu? Jak wam się podoba ten dzisiejszy?


I gave many points to this Avon, because it really looks gelly in its finish and it dries decently. I needed 2 coats for a good opacity and that's how many of them you'll see in photos, but I can tell you that with three it looks even better, more gelly-like. This nail polish contains shimmer and it's almost invisible in reality. Parfait Pink also stamps well - I'm preparing a post with stamps made with it.

I have a coloured MoYou pattern on my middle finger :)

Have you got a nail enamel from the Gel Finish collection? Do you like the today's one?







49 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, aż dziwne, że jeszcze go nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żółty z tej serii, ten ma bardzo ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest ten lakier,wygląda świetnie na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam jakiś lakier z Avonu... Śliczny jest ten odcień! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten róż jest geniaaaalny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the finish of the Avon polish and that accent nail is a fun looking one!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo fajny. Sama, mimo sporej liczby lakierów, to tej firmy nie mam ani jednego :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna też nie miałam, bo nie przepadam za Avonem, a teraz mam 3.

      Usuń
  8. What a pretty mani dear Aneta! Love this colour *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor i świetne wykończenie. szkoda tylko, że ten shimmer na paznokciu nie jest bardziej widoczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coś mniej jestem za shimmerami, choć miałam na nie wielką fazę ;)

      Usuń
  10. Fajny kolorek. Avonu nie mam jeszcze zadnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. That is very pretty and I love the added shimmer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice colour and great mani :-D

    I do like the Avon polishes and the Gel ones have impressed me :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes, the Gel collection seems very good, judging on this one and swatches I've seen!

      Usuń
  13. Mam trzy żelkowe lakiery z Avonu i wyjątkowo dobrze się trzymają na paznokciach ;) Zdecydowanie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli potwierdza się opinia, że są spoko :)

      Usuń
  14. Ja miałam do tej pory dwa lakiery z Avonu i nie byłam z nich zadowolona, ale chyba miałam pecha.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wygląda takie połączenie :) Kolor też ma fajny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nice color, love the accent ring :D

    OdpowiedzUsuń